Stimate Domn / Doamna,
Ești în orice linie de afaceri? Ești în stres financiar sau aveți nevoie de fonduri pentru a porni afacerea ta? Ai nevoie de împrumut pentru a soluționa dvs. Datorii sau achita facturile dvs. sau de a începe o afacere frumos? Ai un scor de credit scăzut și vă este greu să obțină un împrumut de la băncile locale și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut sau pentru orice finanțare Motiv
Cum ar fi:
a) Credit de nevoi personale, extinderea afacerii
b) Business Start-up, Educație>
c) consolidarea datoriilor,
d) Credite hard bani sau "împrumut pentru orice motiv.!" sunt căutați pentru imprumut imediată și de încredere, contactați-ne astăzi și vom face oferta noastra satisface împrumut customers.We la rata dobânzii scăzut de 3%.
DATE DE EMAIL: terriyoungloanfirm@gmail.com
Vi se cere să furnizeze următoarele informații lui.
Suma necesară ....................
DURATA IMPRUMUT / PERIOADA .............
DENUMIRILE FULL :........................
DATE DE CONTACT ADRESA :...................
SEX :...................................
Număr de securitate socială :.................
AGE :...................................
ȚARA :...............................
TELEFON :..................................
VENITURI :............................ ORGANE ..
Notă: Orice Candidații interesați ar trebui să mă întorc la noi prin e-mail:
terriyoungloanfirm@gmail.com
Vă mulțumim și Dumnezeu să binecuvânteze
Mrs.Teri tinere
Va oferim toate tipurile de împrumuturi la 3%. Solicitantul interesate ar trebui să ne scrie la mrslindatricial07@gmail.com Trimite-ne următoarele detalii pentru a aplica
Numele complet:
Țară:
Număr de telefon:
Valoarea creditului Necesare:
Durata imprumut:
Scopul creditului:
Ceea ce privește,
Va oferim toate tipurile de împrumuturi la 3%. Solicitantul interesate ar trebui să ne scrie la mrslindatricial07@gmail.com Trimite-ne următoarele detalii pentru a aplica
Numele complet:
Țară:
Număr de telefon:
Valoarea creditului Necesare:
Durata imprumut:
Scopul creditului:
Ceea ce privește,
Va oferim toate tipurile de împrumuturi la 3%. Solicitantul interesate ar trebui să ne scrie la mrslindatricial07@gmail.com Trimite-ne următoarele detalii pentru a aplica
Numele complet:
Țară:
Număr de telefon:
Valoarea creditului Necesare:
Durata imprumut:
Scopul creditului:
Ceea ce privește,
Stimate Domn / Doamna
Ești un om de afaceri sau o femeie? Ai nevoie de un împrumut sau de finanțare pentru orice motiv, cum ar fi (1) Personal de imprumut, Business Expansion (2) Business Start-up, Educație (3) Consolidarea datoriilor, Home Îmbunătățirea Credite (4) Hard Money Credite, Credite de Investiții, Oferim împrumut la rată scăzută a dobânzii de 3% și cu know verifica e-mail de credit: advanceds@financier.com
Debitorilor INFORMAȚII
Numele dumneavoastră: .. țara dumneavoastră: .. ta .... Varsta: ... Sex: ...
Adresa dvs. de ...........: Număr de telefon :.............
Suma necesară :................ Durata imprumutului :......
Multumesc.
Garry Mr.James.
Oferta de imprumut @ 3% (Serious Anchetă contact Numai advanced.finance @ live.co.uk)
Împrumut Oferta @ 3% .. Aplica acum
Ești în nevoie de un împrumut Dacă da Contact:? Advanced.finance @ live.co.uk for mai multe informații.
AVETI nevoie de un împrumut? DACA DA vă rugăm să răspundeți: advanced.finance@live.co.uk
Ești în nevoie de un împrumut legit? dacă da, live.co.uk advanced.finance E-mail @ cu suma necesară.
Stimate Domn / Doamna
Ești un om de afaceri sau o femeie? Ai nevoie de un împrumut sau de finanțare pentru orice motiv, cum ar fi (1) Personal de imprumut, Business Expansion (2) Business Start-up, Educație (3) Consolidarea datoriilor, Home Îmbunătățirea Credite (4) Hard Money Credite, Credite de Investiții, Oferim împrumut la rată scăzută a dobânzii de 3% și cu know verifica e-mail de credit: advanceds@financier.com
Debitorilor INFORMAȚII
Numele dumneavoastră: .. țara dumneavoastră: .. ta .... Varsta: ... Sex: ...
Adresa dvs. de ...........: Număr de telefon :.............
Suma necesară :................ Durata imprumutului :......
Multumesc.
Garry Mr.James.
Oferta de imprumut @ 3% (Serious Anchetă contact Numai advanced.finance @ live.co.uk)
Împrumut Oferta @ 3% .. Aplica acum
Ești în nevoie de un împrumut Dacă da Contact:? Advanced.finance @ live.co.uk for mai multe informații.
AVETI nevoie de un împrumut? DACA DA vă rugăm să răspundeți: advanced.finance@live.co.uk
Ești în nevoie de un împrumut legit? dacă da, live.co.uk advanced.finance E-mail @ cu suma necesară.
Stimate Domn / Doamna
Ești un om de afaceri sau o femeie? Ai nevoie de un împrumut sau de finanțare pentru orice motiv, cum ar fi (1) Personal de imprumut, Business Expansion (2) Business Start-up, Educație (3) Consolidarea datoriilor, Home Îmbunătățirea Credite (4) Hard Money Credite, Credite de Investiții, Oferim împrumut la rată scăzută a dobânzii de 3% și cu know verifica e-mail de credit: advanceds@financier.com
Debitorilor INFORMAȚII
Numele dumneavoastră: .. țara dumneavoastră: .. ta .... Varsta: ... Sex: ...
Adresa dvs. de ...........: Număr de telefon :.............
Suma necesară :................ Durata imprumutului :......
Multumesc.
Garry Mr.James.
Oferta de imprumut @ 3% (Serious Anchetă contact Numai advanced.finance @ live.co.uk)
Împrumut Oferta @ 3% .. Aplica acum
Ești în nevoie de un împrumut Dacă da Contact:? Advanced.finance @ live.co.uk for mai multe informații.
AVETI nevoie de un împrumut? DACA DA vă rugăm să răspundeți: advanced.finance@live.co.uk
Ești în nevoie de un împrumut legit? dacă da, live.co.uk advanced.finance E-mail @ cu suma necesară.
Bancile sunt datoare romanilor! Iata de ce!
http://balaurentiu.wordpres... /
Pentru clientii RBS exista: http://finance.groups.yahoo... /
am o veste proasta pentru cei cu credite vechi la bcr.Acesti mici excroci mi-au modificat tot....de la o dobanda de 9,9 in contractul aditional apare 18, marja de eroare de la 2,10 la 14, dae de la 16 la 25, un comision unic de 10 euro, pluc multe alte comisoane transformate.....de la suma care trebuia sa o achit initial de 100 de milioane conform noului contract pe care l-am primit cu greu de la banca......trebuie sa achit 200 de mil.....nimic din ce era stipulat in vechiul contract nu mai coincide cu ce imi bagau pe gat sa semnez.....nu stiu ce trebuie sa fac.....in orice caz nu pot sa accept asemenea abuzuri...un sfat de la cineva cum ar trebui sa procedez ca ceea ce era stipulat in vechiul contract sa ramana in vigoare si doar sa se elimine ceea ce prevede oug 50/2010 abuziv....ms......
feruti-va de bancpost.de la o rata de 900 in 2007 am ajuns la 1800 in 2010.in conditiile in care salariu s-a diminuat cu 25%.......sa-i ia naiba de idioti......banca nu pierde niciodata.o sa merg la opc,
Am un credit la banca Romaneasca in franci elvetieni,astazi 09.09.2010 francul a ajuns la valoarea dolarului ce ma sfatuiti sa fac? Adresa de email violetadgfpt@yahoo.com
Multumesc anticipat
Oricum lor nu le pasa de ce se intimpla cu noi ,ei sa traiasca bine , cu atita raminem cine ne ia in seama daca ne plingem . Fiecare a facut un imprumut ca a avut nevoie sau a cumparat in rate dar cind le termina vede greselile pe care le face .Dar nu le facem de bine numai de nevoie ca sintem prea saraci sa ne permitem de a nu le face si ce bine ne pare cind ne permite sa le facem .RAMINEM DOAR CU REGRETE CA AM SUFERIT PREA MULT PENTRU CE FACEM
Hoți! Tâlhari la drumul mare!!!! Nu am nimic împotrivă să ne plătim ratele, pentru că este perfect rezonabil, dar jaful la care suntem supuși este efectiv greu de înțeles pentru noi. Varianta cămătarilor devine la un moment dat acceptabilă, pentru că la urma urmelor cămătarii iau în cele mai multe cazuri dobînzi mai mici ca la bănci. Însă trebuie să recunoaștem, cu durere că sistemul bancar efectiv speculează, sau mai sigur a căzut la înțelegere cu "nepețuitul" și coruptibilul nostru sistem politic, care a permis acest genocid popular!!!!
Deci, din punctul meu de vedere sistemul bancar profită de pe urma politicului nesimțit.
Uitati aici OUG 50/2010: http://www.anpc.gov.ro/anpc...
De interes sunt Art 40, 41, 95. Pentru cei care nu vor sa rasfoiasca ordonanta, am extras articolele si le gasiti aici: http://www.eligoria.ro/?new... .
un mesaj de la BRD GSG;va invitamin in unitatile BRD pentru alinierea contractului de credit la OUG50/2010.Nesemnarea unui Act Aditional esta considerata acceptare tacita.Multumim!Expeditor:BRD GSG .Chiar asa se lucreaza fara bun simt?Vrei nu vrei bea Grigore aghiasma!
Buna ziua. Am tot citit comentariile voastre si am o intrebare. Daca refuz sa semnez aceasta ordonanta ce se intampla???? Pentru ca practic nu am cum sa platesc anticipat creditul.
Daca accept, imi scade din comision/rata??? Implica alte costuri suplimentare ??
O masura inutila pentru cei care au credite in desfasurare...cat despre rambursarea anticipata???....ce gluma...cine are frate sa dea toti banii odata...daca se aproba legea insolventei , multi dintre noi oamenii de rand pacaliti mai aveam o sansa! In concluzie aceasta masura nu ne ajuta cu nimic, este conceputa de un tampit ca Boc si toti lingaii lui...si hai sa traim bine nu?...pe dreaqu!
am cerut la banca o adresa de refinantare a unui credit am primit-o si nr. contractului de credit din acea adresa nu corespunde cu nr. din contractul de credi.Unde ma pot adresa? multumesc
In pastele masii cu U. E. a masii . Pai cum dracu sa nu ne impuna noua U. E. tot felul de practici, cica, Comunitare ca sa nu le facem noi concurenta neloiala , cand toate sumele incasate de bancile din tara din dobanzi merg inafara tarii la la bancile mama. Cica sa ne aliniem la standardele europene , pai ei se aliniaza la salariile noastre in raport cu preturile , taxele si impozitele pe care le platim ? si la sclavagismul care-l prezinta politicienii nostri fata de ei? bineanteles di interes.
nu inteleg cum au gandit mai marii nostri asemenea masuri?! daca romanii nu au bani sa-si plateasca ratele lunare ,de unde rambursare anticipata? din scaderea salariilor cu 28%?
Atentie la CEC BANC este de necrezut ce dobanzi mari practica dupa aplicarea OUG 50!!!
draga,
Clark Johnson Firma de imprumut (UK) Ltd este o companie înregistrată în Marea Britanie, cu numărul de înregistrare 9126.
Noi vă garantează că vom aproba cererile de împrumut și cererile de înregistrare în 72hrs, sub rezerva aprobării de către Direcția noastră. Noastre dobândă anuală sunt variabile și negociabile. Va oferim cele mai mici rate de pe piața de creditare.
Precum și orice mijloc de identitate (de exemplu, pașaportul internațional, național carte de identitate sau permisul de ședere). La primirea acestor informații putem continua pe termenii și condițiile de tine asigurarea unui împrumut.
Așteaptă răspunsul dumneavoastră în răspuns la acest lucru.
Cele mai bune complimente
Domnul Clark Johnson
contactati-ne prin: clarkjohnsonloanfirm@yahoo.com
Intrebare:
Comisionul de risc se elimina sau va fi iglobat in unul din cele 4 comisione? Stie cineva ?
Este vorba de Volksbank , un imprumut in CHF cu ipoteca.
Rata este de appx 750 chf compusa din : (conform graficului de rambursare)
1.principal 250
2.dobanda 250
3.comision de risc valutar 250
Eu personal pe acesta ultimul il vad ca abuziv, care trebuie eliminat pentru ca nu se incadreaza in nici o categorie din cele 4 comisione aprobate.
Ce parere aveti ?
Info dosar 26640/300/2009 judec sect 2 de pe http://portal.just.ro/Insta... *
06/07/2010
Admite sesizarea făcută de reclamanta ? intimată Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ? CRPC București-Ilfov, în contradictoriu cu pârâta ? petentă S.C. Volksbank România S.A.. Respinge ca neîntemeiată plângerea contravențională formulată de pârâta ?petentă, în contradictoriu cu reclamanta ? intimată, împotriva procesului verbal de constatare a contravenției seria XXX nr.0301312/71/1295, încheiat la data de 24.11.2009 de către reclamanta ? intimată. Admite cererea de intervenție în interes propriu și în interesul reclamantei ? intimate, formulată de intervenienții Dumitru Camelia Oana și Dumitru Marius. Admite cererea de intervenție în interes propriu și în interesul reclamantei ? intimate, formulată de intervenienții Rentea Laura și Stan George Ciprian. Admite în parte cererea de intervenție în interes propriu, formulată de intervenienții Medovarschi Bianca Vasilica (fostă Ciceac) și Medovarschi Flavius Mihai. Constată existența clauzelor abuzive în contractele analizate, după cum urmează: 1. Iacomi Eugen Daniel - reclamația nr.13939/5751/13.10.2009; convenția de credit nr.0115434/09.08.2007 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 2. Rentea Laura - reclamația nr.14139/5863/16.10.2009; convenția de credit nr.0115465/05.09.2007 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 3. Alexe Adrian - reclamația nr.14236/5906/19.10.2009; convenția de credit nr.0083541/05.02.2007 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 4. Alexe Ion - reclamația nr.13786/5713/09.10.2009; convenția de credit nr.0048494/04.05.2006 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii astfel modificată.? 5. Florea Tudor Constantin - reclamația nr.14074/5814/15.10.2009; convenția de credit nr.0049824/09.06.2006 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 6. Dedu Florin Fabian - reclamația nr.14458/6809/22.10.2009; convenția de credit nr.0059659/23.08.2006 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 7. Călinescu Daniela - reclamația nr.14372/16009/21.10.2009; convenția de credit nr.0118503/FRA/30.08.2007 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 8. Berchisan Alexandru Gabriel - reclamația nr.14921/6237/02.11.2009; convenția de credit nr.0112440/MA/17.07.2007 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 9. Darla Mihai Aurelian - reclamația nr.14712/6155/28.10.2009; convenția de credit nr.0079559/20.12.2006 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 10. Dumitru Marius - reclamația nr.14290/5937/20.10.2009; convenția de credit nr.0061998/DR/09.08.2006 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.? 11. Minea Florin - reclamația nr.15138/6378/05.11.2009; convenția de credit nr.0124194/FD/20.09.2007 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui structura ratei dobânzii curente în cazul apariției unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua structură a ratei dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se aplică de la data comunicării.? 12. Pintican Cătălin - reclamația nr.14459/6002/22.10.2009; convenția de credit nr.0058713/17.07.2006 conține clauza abuzivă privitoare la majorarea dobânzii: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui structura ratei dobânzii curente în cazul apariției unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua structură a ratei dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se aplică de la data comunicării.? Constată că în convenția de credit nr.0061998/DR/09.08.2006, încheiată între intervenienții în interes propriu Dumitru Camelia Oana și Dumitru Marius și pârâta ? petentă S.C. Volksbank România S.A., există următoarele clauze abuzive: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.?; art.8.1 lit. c) și d) din Secțiunea 8 ? Scadența anticipată din Condițiile Generale ale Convenției ?În cazul în care se ivește vreuna dintre situațiile următoare, atunci, în orice moment, Banca va avea dreptul, pe baza unei notificări transmise Împrumutatului și garantului, să declare soldul creditului ca fiind scadent anticipat, rambursabil imediat împreună cu dobânda acumulată și toate celelalte costuri datorate Băncii conform Convenției: c) În cazul apariției unei situații neprevăzute care, în opinia Băncii, face să devină improbabil ca Împrumutatul să-și poată îndeplini obligațiile asumate conform Convenției; d) În cazul apariției unei situații neprevăzute conform căreia, în opinia Băncii, creditul acordat nu mai este garantat corespunzător?; art.10.2 din Secțiunea 10 ? Costuri suplimentare din Condițiile Generale ale Convenției ?În oricare din cazurile mai sus menționate în termen de 15 zile de la data la care a fost notificat în scris de către Bancă, Împrumutatul va plăti acesteia sumele suplimentare astfel încât să compenseze Banca pentru creșterile costurilor, sau altor rambursări.? Constată că în convenția de credit nr.0115465/05.09.2007, încheiată între intervenienții în interes propriu Rentea Laura și Stan George Ciprian și pârâta ? petentă S.C. Volksbank România S.A., există următoarele clauze abuzive: art. 3 lit. d) din Condițiile Speciale ale Convenției ? Data ajustării dobânzii ?Banca își rezervă dreptul de a revizui rata dobânzii curente în cazul intervenirii unor schimbări semnificative pe piața monetară, comunicând Împrumutatului noua rată a dobânzii; rata dobânzii astfel modificată se va aplica de la data comunicării.?; art. 5 lit. a) din Condițiile speciale ale Convenției ? Comisionul de risc ?? aplicat la soldul creditului, plătibil lunar în zile de scadență, pe toată perioada de derulare a prezentei Convenții de credit?.; art.8.1 lit. c) și d) din Secțiunea 8 ? Scadența anticipată din Condițiile Generale ale Convenției ?În cazul în care se ivește vreuna dintre situațiile următoare, atunci, în orice moment, Banca va avea dreptul, pe baza unei notificări transmise Împrumutatului și garantului, să declare soldul creditului ca fiind scadent anticipat, rambursabil imediat împreună cu dobânda acumulată și toate celelalte costuri datorate Băncii conform Convenției: c) În cazul apariției unei situații neprevăzute care, în opinia Băncii, face să devină improbabil ca Împrumutatul să-și poată îndeplini obligațiile asumate conform Convenției; d) În cazul apariției unei situații neprevăzute conform căreia, în opinia Băncii, creditul acordat nu mai este garantat corespunzător?; art. 10.1 din Secțiunea 10 ? Costuri suplimentare din Condițiile Generale ale Convenției ?Referitor la Convenție pot apărea, la data semnării sau ulterior, modificări de interpretare ale oricărei legi, prevederi sau reglementări aplicabile, care: lit. a) supun Banca la orice impozit, taxă cu privire la creditele acordate sau la obligațiile sale de a acorda credite sau care schimbă baza de impozitare pentru suma principală și dobânzi la creditele acordate sau care se referă la orice alte sume datorate rezultând din Convenție cu privire la creditele acordate sau la obligația sa dea acorda credite în conformitate cu prevederile legale în baza cărora funcționează și este organizată banca; lit. b) impun, modifică sau consideră aplicabile orice rezervă, depozit special sau orice cerință similară (de ex. în corelație/legătură cu propunerea noului Acord de la Basel privind capitalul propus de către Comitetul de Supraveghere a Băncilor Basel) afectează activele Băncii, constituite cu sau pentru costurile Băncii sau care impun Băncii orice altă condiție care afectează creditele acordate sau obligația sa de a acorda credite: lit. c) al căror rezultat este: I. creșterea costurilor Băncii legate de acordarea sau de punerea la dispoziție a oricărui credit; II. reducerea cuantumului oricărei sume primite sau a oricărei creanțe a Băncii, în baza Convenției?; art. 10.2 din Secțiunea 10 ? Costuri suplimentare din Condițiile Generale ale Convenției ?În oricare din cazurile mai sus menționate în termen de 15 zile de la data la care a fost notificat în scris de către Bancă, Împrumutatul va plăti acesteia sumele suplimentare astfel încât să compenseze Banca pentru creșterile costurilor, sau altor rambursări.? Constată că în convenția de credit nr.0122358/06.09.2007, încheiată între intervenienții în interes propriu Medovarschi Bianca Vasilica (fostă Ciceac) și Medovarschi Flavius Mihai, există următoarele clauze abuzive: art. 5 lit. a) din Condițiile speciale ale Convenției ? Comisionul de risc ?? aplicat la soldul creditului, plătibil lunar în zile de scadență, pe toată perioada de derulare a prezentei Convenții de credit?. Respinge ca neîntemeiat capătul din cererea de intervenție în interes propriu, formulată de intervenienții în interes propriu Medovarschi Bianca Vasilica (fostă Ciceac) și Medovarschi Flavius Mihai, privitor la restituirea sumelor încasate cu titlu de comision de risc. În baza art. 13 alin. 1 din Legea nr. 193/2000, aplică pârâtei ? petente amendă contravențională în cuantum de 1000 de lei. Obligă pârâta ? petentă să modifice contractele analizate mai sus, în sensul înlăturării clauzelor constatate ca fiind abuzive. Obligă pârâta ? petentă la plata către intervenienta în interes propriu Dumitru Camelia Oana a sumei de 2000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată. Respinge ca neîntemeiată cererea intervenientului în interes propriu Dumitru Marius de acordare a cheltuielilor de judecată. Ia act că reclamanta ? intimată, pârâta ? petentă, intervenienții Rentea Laura, Stan George Ciprian, Medovarschi Bianca Vasilica (fostă Ciceac) și Medovarschi Flavius Mihai nu au solicitat cheltuieli de judecată. Cu drept de recurs în termen de 15 zile de la comunicare. Pronunțată în ședință publică azi, 06.07.2010.
Soluționare
16/03/2010
22/06/2010
25/05/2010
Amânat
27/04/2010
29/06/2010
Amână pronunțarea la data de 06.07.2010. Pronunțată în ședință publică azi, 29.06.2010.
Amânat
Amuntesc Legea 193/2000 art. 4 actionati in instanta sunt sanse de cistig. Aplicarea unei dobinzi variabile fara a putea fi motivata intra in incidenta cu acest art. din lege. La Buzau sa cistigat primul proces intentat catre o banca exact pe acest motiv. Actionati in instanta , reclamati la OPC cresterea dobinzii vis- a- vis de art.4 al acestei legi.Eu voi actiona in instanta BCR cel mai mare camatar. Singura solutie DICTATURA SI NATIONALIZARE
Si eu am credit la Raiffeisen Bank ,am concluzionat ca in continuare banca practica comision ascuns
Am sa recurg la urmatorul demers pe care il recomand, tuturor celor ce se simt inselati.
studierea foarte bine a contractului, se vede difereta de 1 EU fata de desfasurator si ceea ce v-i se cere la plata lunar
la contractele in euro. Sesizarea OPC-ului din teritoriu. Dupa primirea raspunsului daca nu s-a rezolvat problema actionata banca in instanta cu privire la incalcarea contractului si exercitarea abuziva a clauzelor acestuia.Aceiasi actiune in fata instantei se poate depune daca au trecut 30 zile de la depunerea cererii si nu ati primit nici un raspuns
Am credite la mai multe banci iar ideea de o refinantare mi-a suras,nu de mult. Dar cand am facut niste calcule mai minutioase am inteles ca"nimic nu-i pe gratis" si ca pacaleala e mare.
Comisionul de achitare anticipata este la Wolskbank,stipulat astfel:" 3% calculat la valoarea sumei ramburasarii in avans,platibil integral la data efectuarii rambursarii, PENTRU PRIMII 7 ANI. si 2% ,calculat la valoarea sumei rambursate in avans,platibil integral la data efectuarii ramburasarii,dupa primii 7 ani." iar pentru a fi si mai clara haideti sa vedeti ce mai stipuleasza in contract aceasi banca:
" Comision de penalizare 2% flat,DAR CEL PUTIN 50lei...platibil in maxim 5 zile de la data scadentei."
Intarzii o zi sau 5 zile,platesti 50lei. Cap am,minte ce-mi mai trebuie? Cam asa pot spune despre mine care numai nevoia acuta de finantare m-a facut sa semnez ,cu ipoteca, un asemena contract.
CEC- are comision de rambursare anticipata : 3,5% pentru primii 5 ani si 2% pentru intervalul 5-10 ani;
OTP BANK - comision ramburasare anticipata ,cu garantie imobiliare- 2,5% indiferent de perioada rambursarii.
Raiffeisen ; comision rambursare anticipata 3% indiferent de perioada solicitarii rambursarii.
Din ce sa-si achite romanii creditele in mod anticipat?
Parerea mea este aceea ca, aceasta modificare legislativa se da in favoarea unor persoane "sus puse"...
Eu nu mas mai ancurca cu bancile pentru nimic an lune. Am luat an rate electrocasnice si abia astept sa ma scap de ele. Nu mai am de platit decat 650 lei si nu mai iau nimic an viata mea ca am platit cu varf si andeset pana acum.Dar asta e daca nu ai bani sa cumperi te bagi dator la stat ca la bisnitari.
ce bine ca ai electrocasnice in rate, ca la scoala nu ti-a placut
noroc cu ratele la banca , asa iti mai ramane si tie ceva "an" cap.
analfabetii vietii...
sincer creditiele bancare, leasingurile, asigurariile de sanatate si viata sunt sisteme MLM intodeauna unii vor pierde.....eu le spun direct JAF la drumul mare....este absurd sa visezi ca cineva iti da ceva fara sa platesti...in viata pentru orice platesti dar pentru un credit.....ha, ha, ha..... evitati toate sistemele care creaza PARAZITII evitati intermediarii si ve ti deplin fericiti!
Ceea ce prevede aceasta ordonanta sunt prevederi ale Uniunii Europene. Guvernul nu are decat meritul de a publica unele din aceste prevederi, recente, in limba romana.
Masurile sunt binevenite. Comisionul de rambursare scade sau dispare atat in cazul cand ai posibilitatea sa platesti ceva anticipat cat si in cazul cand faci o refinantare la aceesi banca sau la alta banca in conditii mai avantajoase.
Ca se iau aceste masuri acum in Romania este legat, cum va spuneam, de faptul ca acum se iau in toata Uniunea Europeana. Nu este prea devreme sau prea tarziu si se aplica atat contractelor in derulare cat si celor care se vor face in viitor.
Fericiti sunt aceea care nu au credite bancare si pot dormii linistiti
Singura solutie adevarata a fost data tot de criza tot mai profunda prin care trecem.Astfel ne-am adus aminte de intelepciunea populara care spune ca nu trebuie sa te intinzi mai mult decit iti permite plapuma.Daca punem la socoteala si faptul ca Romania este un sat fara stapini rezulta ceea ce traim.Solutia? oricit de dureroasa ar fi este:romani nu mai contractati credite.Este singura modalitate de a actiona asupra politicii bancilor.Asta dac nu vrem sa platim noi politele pentru creditele acordate in tarile de unde provin acest camatari numiti "Banci"
piticu, Blonda si cu CHIORU'
Au jecmanit de tot POPORU' !
La ce ajuta 2-3% diminuarea dobanzii ANUALE cand handicapatii alesi in fruntea Statului,
ne fura LUNAR din salarii 25% sau 15% din pensii, etc. ??? JOS CHIORU si MAFIA lui !!
Iar BNR prin ISARESCU si CROITORU - un tampit ce se vroia si prim-ministru !! - le canta in struna ....
...caut un avocat foarte bun pentru a da in judecata Banc Post. Ma poate ajuta cineva? Va multumesc anticipat.
in sfarsit bnr (banuiesc ca de-acolo vine chestia asta) face ceva sa tina in frau bancile! asta, plus masurile de franare a scoaterii banilor din tara (unele banci sunt pe pierdere in tarile lor si trag bani buni de la noi ca sa mentina dobanzile mici in... sa zicem germania) plus tva-ul pe importuri (rambursabil, dar care totusi scumpeste temporar importurile) sunt masuri pe care le consider bune - si mult intarziate.
Cu ce credeti ca ajuta asta? Toate legile din Romania , absolut toate vin in intampinarea mafiotilor. Niciuna nu ajuta omul cinstit. Ma intreb din nou ce face mult platitul avocat al poporului , ca nu am auzit niciodata sa se ridice in interesul poporului asta tot mai mult jecmanit. Daca Banca Nationala accepta practicile astea nesimtite dandu-le autorizare de functionare anual , iar cand aud numele Cerbulescu mi se ridica sangele la cap. Va rog nu mai invocati numele unei persoane care conduce o institutie egala cu zero si care ar trebuii sa apere cetateanul de totate abuzurile comise impotriva lui. Angajatii institutiei lui , in speta A.N.P.C. , ori sunt corupti peste masura , ori sunt extrem de prosti sa aplice legea.
Sa spuna domnul Isarescu , mult blamat la televiziuni cati bani a pompat in bancile astea camatare pentru a-i ajuta sa supravietuiasca.
Sa stati linistiti si sa nu mai interpretati in favoarea dumneavoastra nici o lege , pentru ca atunci nesimtitii aia din Parlament , privitori de filme porno s-ar trezii la realitate si ar constata ca sunt acolo pentru popor.
Dar eu inteleg ca noua ordonanta prevede si ca, contractele care prevedeau modificarea dobanzii la simpla vointa a bancii, in functie de evolutia pietei financiar-bancare, devin istorie. De asemenea, dispar si contractele care faceau trimitere la o asa numita rata interna de referinta a bancii. In acest sens avem art.37 din OUG 50/2010 care spune:
Art. 37
In contractele de credit cu dobanda variabila se vor aplica urmatoarele reguli:
a) dobanda va fi raportata la fluctuatiile indicilor de referinta EURIBOR/ROBOR/LIBOR/rata dobanzii de referinta a BNR, in functie de valuta creditului, la care creditorul poate adauga o anumita marja, fixa pe toata durata derularii contractului;
b) marja dobanzii poate fi modificata doar ca urmare a modificarilor legislative care impun in mod expres acest lucru;
c) in acord cu politica comerciala a fiecarei institutii de credit, prin exceptie de la prevederile lit. b), valoarea marjei si valoarea indicilor de referinta pot fi reduse;
d) formula dupa care se calculeaza variatia dobanzii trebuie indicata in mod expres in contract, cu precizarea periodicitatii si/sau a conditiilor in care survine modificarea ratei dobanzii, atat in sensul majorarii, cat si in cel al reducerii acesteia;
e) elementele care intra in formula de calcul a variatiei dobanzii si valoarea acestora vor fi afisate pe site-urile si la toate punctele de lucru ale creditorilor.
da mirela asa am inteles si eu ca nu vor mai avea voie sa modifice dobinzile dupa bunul lor plac.... dar nu stiu ce sa spun cu privire la marja pe care au voie sa o adauge!!!!!!!!!daca o sa o puna iar cit vor ei va fi cam acelasi lucru.........sau am inteles eu gresit?
da, cu totii am fi avut de castigat daca bancile ar fi avut comisioane rezonabile, ca in toata lumea civilizata.... daca legislatia ar fi fost conceputa in interesul ambelor parti: client - banca. Poate atunci nu era situataia de acum. O tara de someri este evident ca nu poate plati rata la banci, o economie aproape moarta nu mai poate sustine toate deficitele bugetare, un stat iresponsabil poate insa sustine bancile straine ca ele sa inchida anul de criza 2009 pe profit de 38 - 45%, iar el statul sa fie aproape falimentar. OUG 50 este un alt praf in ochi ... cred ca are dreptate eli .
Madam Udrea vrea sa plateasca mai devreme creditul
Salutare
Caut avocat impotriva "diavolului"
Vreau sa dau in judecata Banc Prost, pentru ca nu a scazut rata dobanzilor proportional cu Euribor. Caut un avocat ....teribil de abil !
contact neuronos @ yuhuu sau pe blog
Am incercat la cateva firme de avocatura cu "pedigree" dar cereau prea mult pentru nimic !
Om fi noi saraci ca am apelat la un credit pe care il platim vai de noi cum dar nici prosti nu suntem. La cel de-al patrulea comision intra celelalte de-acuma nu? dar sub o alta denumire. Credeti ca bancile din ce traiesc? Pe acel comision nu-l mai cheama ION ca MARIE. Si sa mai zica cineva ca guvernul are numai prosti.......................Noi suntem prostimea si de la noi sug sange. Poate D-na Udrea vrea refinantare ca nu mai poate plati si legea asta e provizorie si numai pentru cei in situatia ei.
"comision unic pentru servicii prestate la cererea consumatorilor" daca la asta te referi ai inteles gresit; nu iti impune banca acest comision; daca tu ai nevoie de un serviciu al bancii banca poate cere acest comision in schimb, dar nu fara acordul tau; mai citeste odata
pentru ca exista oameni ca tine s-au inventat contractele prin care banca te ia la misto
eu am contractele de credit negociate in termenii mei si sunt ok. neplacut ca trebuie sa platesc lunar, dar foarte util cand am avut nevoie de el.
"dar nici prosti nu suntem" apoi "Noi suntem prostimea".
Cu alte cuvinte noi suntem prostimea dar nici prosti nu suntem. Sincer, ca unul care nu a luat si nu va lua credit niciodata (decat daca viata mi-ar fi pusa in pericol la modul obiectiv, nu subiectiv), ca unul care cunoaste din interior sistemul financiar-bancar, pot spune ca nu exista piata mai salbatica decat cea din Romania in ceea ce priveste creditarea. Aici bancile straine au gasit un teren fertil, salbatic, virgin, oameni fara educatie, oameni flamanzi, oameni ce au citit pe diagonala (si chiar daca ar fi citit cuvant cu cuvant ffff putin ar fi deslusit sensul clauzelor contractuale) contractul de credit/leasing si care apoi s-au vazut nevoiti sa plateasca ignoranta, lipsa de educatie, pana la urma prostia (ca de la ea a plecat cu acest raspuns).
Fudulia si prostia se platesc scump pe aceasta lume, in Ro avem din amandoua din plin.
Nu-s de vina guvernantii, politicienii, bancile, etc pentru tot ce tragem, ce-am tras si ce vom trage neam de neamul nostru de-a vecii vecilor Amin! suntem de vina noi, cei care terminam 12 clase cu copiute la BAC, care terminam facultatile din RR in RR, cu copiat proiect de licenta "de pe net" (cine n-are la noi azi o facultate? - toata lumea, ca si cum ar fi deja o moda; insa educatia pe care fiecare dintre noi o avem e de o mediocritate crunta).
So, nu va mai plangeti de guvernare, politicieni, de cei din jur. Plangeti-va mai degraba de mila ca 20,30,40,50 ani am frecat manganu', am trecut prin scoala (majoritatea, exista si exceptii) ca gasca prin apa, azi platim pretul propriei ignorante, propriei inculturi, esecului personal al fiecaruia dintre noi.
Pana moare omul invata, pacat ca au tot murit atatia romani degeaba...
Salutari,
am si eu o speta daca ma poate ajuta cineva: am luat in 2008 un credit de 50000euro cu ipoteca un teren si as vrea sa nu mai platesc acest credit; mentionez ca mai am un apartament(care vreau sa-l vand si 2 terenuri mai mici); care sunt riscurile in afara de pierderea terenului ipotecat si propria pe salariu? stiu ca nu mai pot avea nimic pe numele meu..
multumesc anticipat
Fa donatie tot ce ai ,pe salariu n are ce sa ti faca decat ANAF si da le terenul
0
Buna Ziua. Va pot spune cu certitudine ca daca nu mai platiti inainte de vanzarea apartamentului, banca poate executa si celelalte bunuri imobile pana la acoperirea intregii datorii.
Daca vindeti apartamentul inainte cu minim 6 luni inainte sa incetati platile catre banca este mai greu sa patiti ceva dar nu imposibil. Banca poate invoca simulatia, adica intentia dolosiva a dumneavoastra de a limita posibilitatea creditorului de a-si recupera creanta prin instrainarea bunului respectiv. Creditorul poate cere in acest caz anularea contractului de vanzare cumparare.
Daca doriti doar sa protejati bunul, va recomand sa il treceti prin 2 vanzari-cumparari, in acest caz fiind aproape imposibil ca banca sa ajunga sa mai poata anula contractul respectiv.
In orice caz, inainte sa faceti orice, luati o ora de consultatie la orice avocat cat de cat competent si deslusiti impreuna cu el itele pb. Nu spun ca v-am spus prostii, dar problema are multe nuante.
ABUREALA...bancile stiu s a se descurce oricum...... parera mea e ca "hai sa i mai INCURAJAM pe oameni sa mai faca niste credite sau ceva .. ca sa mai poata traii tot ei!!! ..ca si politicienii au acctiuni la diferite banci.... Eu sunt curioas ct o s a se m,ai sprijine clasa politica pe "prostime"..ca la un moment da t tot o s a cada cate unu altu si se slabeste "temelia"!! om fi noi multi si prosti....cum zic uni dar...mai e si vorba aia...."nu ti pune mintea cu prostul ca a lui e odihnita!!!
Ma intreb....pt cine este ac Act Normativ?Cui ii foloseste?Noua celor multi care,abia izbutim sa platim ratele lunare,nicidecum sa platim anticipat?
Dupa umila mea parere,ori ni se pregateste ceva,ori este facut pt CINEVA anume (nu stiu dar,pot da un exemplu: d-na Udrea a gasit "resurse"pt a-si plati anticipat creditul...."cosul milei !"..).Sa poata dormi noaptea(banuiesc a fi singura cauza pt care sa nu poata dormi....)
Cate Ordonante de Urgenta n-au fost emise,cu valabilitate de cateva zile,doar pt a legaliza "hotiile"?
Noua,celor multi ne da cu praf in ochi,cum ca Guvernul "face" ceva pt noi.....multe altele ar trebui sa faca acum ac Guvern....
Abia astept sa apara ordonanta ca sa-i pot da naibii pe cei din BCR - am comision de rambursare anticipata 4% si dobanda de 26% in lei. Singurii care au stiut doar sa ridice dobanzile. Alo, BCR - chiar gandim la fel? NU CRED!
Bancile nu spun adevarul cat ai de plata si la refinantare, daca ar fi vorba sa avem aceasta sansa.
.Daca mergi sa le spui ca vrei un calcul anticipat si sa-ti zica la ce cheltuieli vei ajunge pe total, iti zic una inainte de a incheia contractul de credit si dupa ce ai incheiat contractul, te ia ameteala pentru ca te trezesti cu o suma mult mai mare de plata catre ei fata de ce ti-au spus in prealabil, privind comisioanele. Bancile sunt HOTII CU ACTE LA DRUMUL MARE. Rusine sa le fie. Bancile sunt niste instituti care jegmanesc oameni de rand, ca uni dintre noi si se imbogatesc pe spatele nostru. Chiar si aceste masuri care vrea sa le impuna guvernul, sunt totusi o picatura mica in buzunarul nostru.
Tin sa rectific,contractul meu de credit in franci a fost facut in anul 2007.
Nu m-as incumeta acum sa fac un credit bancar .Pot sa limiteze ei comisioanele,ca euro nu au cum sa-l limiteze.
Ma bucur ca am achitat toate imprumuturile(luate cu buletinul)exact cu o luna inainte de asa zisa criza.
Am un credit bancar si o sa scap de el in 4 luni . Cel mai mare dobitoc as fi daca as mai face vreunul . Din partea mea bancile pot sa moara . E loc in agricultura pentru salariatii din banci ....
mare vorba ai spus Adrian Popescu...subscriu si eu
subscriu
Pentru mine (si nu numai...),e ca o'picatura pe fundul oceanului"...bine zice cineva mai jos ,ar fi bine daca ar fi revizuite putin si creditele acordate in ultimii 2-3ani,mai bine zis dobanzi si comisioane !...In vara lui 2008 am contractat un credit in franci elvetieni (25.000),pentru 10ani.Echivalentul in lei(ron) la vremea aceea - 49000,cu o rata lunara de 730ron;dupa 3ani de plata,daca as vrea sa fac o rambursare(de unde...?),sau o refinantare,mai am de plata 69.000ron!!!Am platit 36luni!!...din 14 mai 2008 si pana in 14 oct 2008 ,rata mea a crescut de la 730 ron la 1300 ron (dobanda de la 7,95 la 10,95 ,alte comisioane si dif. de curs - in 2007 francul era 1,9ron si acuma e3,10) .
Doamne, ma bucur doar ca n-am avut "inspiratia" sa iau in kk asta de franc elvetian, ca de aia sunt elvetienii astia bancheri! Am luat in euro si am ajuns de la 4600lei/luna la 6200 lei/luna, asadar dupa 2 ani de plata am scazut doar de la 110,000 la 108,000 aproximativ. DECI... daca nu va trebuie banii pe perioade anticipate, mari, NU LUATI!!!!!! Creditul meu este la bancpost, dar am avut si la bcr si la raiffeisen si la pro credit, iar constatarea mea este simpla: CAMATARII SUNT BAIETI BUNI! Gandit-va la asta. Si apropos: n-am folosit majuscule la numele lor, fiindca nu merita.
idem credit bancpost in franci elvetieni... acum cayut sa scap de ei si adio!!!
Dumnezeule ce seamana situatia ta cu a mea Marryanne si DAAAAAA e vorba de PHIRAEUS . Feriti-va de ei . Am trei copii si deja ma gandesc daca maine mai voi avea ce sa le dau sa manance. Si colac peste pupaza ne mai iau si din indemnizatia de maternitate. Sa traim bine... daca nu murim de foame!
Seamănă cu al naibii de mult cu piraeus ce spui dumneata acolo. Mai știu eu pe cineva care credea că l-a prins pe dumnezeu de picior și acuma s-a trazit cu călcâiu-n barbă...
Ieri am fost pe la 2 bănci ca să testez posibilitatea unei refinanțări. Mai pe față, mai subtil, amicii de-acolo, directori de agenții, m-au sfătuit să mai aștept vreo 2-3 luni, din cauza instabilității politice care se transferă automat și la nivelul evoluției cursului valutelor și dobânzilor. Cu alte cuvinte, până nu se termină cu isteria socială și politică, ordonanța lu pește nu rezolvă nimic. Chiar dacă se elimină toate comisioanele, nimeni nu le poate impune băncilor să nu tragă de dobânzi cât mai sus sau să-și reconsidere normele de eligibilitate ale unui aplicant.
Nu stiu ce vedeti dvs avantaje in aceasta ordonannta , in conditile in care nu reduce la 1% si comisionul de risc care este un profit al bancii si o paguba adusa clientului. In afara de acesta sa nu uitam ca am facut imprumuturile cand euro era intre 3,15-3,50 lei si acum il cumparam de la eii cu 4,35 lei. Asta este valoare adaugata pentru banci care pleaca la investitorul cu domiciliul in strainatate. Sincer eu as face o nationalizare a tuturor bancilor comerciale.
Nu stiu ce vedeti dvs avantaje in aceasta ordonannta , in conditile in care nu reduce la 1% si comisionul de risc care este un profit al bancii si o paguba adusa clientului. In afara de acesta sa nu uitam ca am facut imprumuturile cand euro era intre 3,15-3,50 lei si acum il cumparam de la eii cu 4,35 lei. Asta este valoare adaugata pentru banci care pleaca la investitorul cu domiciliul in strainatate. Sincer eu as face o nationalizare a tuturor bancilor comerciale.
Stie cineva cand se publica in Monitorul Oficial? Asta pentru ca mi s-a aprobat o refinantare si cu un pic de noroc nu o sa mai platesc 4% comision.
ESTE BUNA MASURA,DAR SE POATE EVITA CAMATARIA LEGALA DE LA BANCI,DACA SE IMPUNEA UN PLAFON MAXIM DE RESTITUIREA IMPRUMUTULI ( CU TOATE COMISIOANELE LA UN LOC )SA NU DEPASEASCA 40% DIN SUMA RIDICATA PE TOATA PERIOADA IMPRUMUTULUI.
Aceste prevederi sunt valabile si pentru firmele de recuperari care au luat in cesiune contracte de la banca ?
O masura foarte buna. Pacat ca vine prea tarziu cand eu nu pot sa imi refinantez creditul avand in vedere ca imobilul ipotecat nu mai valoreaza cat imprumutul de care am nevoie pentru refinantare. Si bancile stiu acest lucru si mizeaza in continuare pe asa ceva, fapt care nu ii va determina sa scada dobanzile nesimtit de mari la creditele aflate deja in derulare si la care dobanzile sunt formate din dobanzi de referinta interne. Noua lege trebuia sa prevada si aspecte legate de calculul dobanzii pentru contractele vechi.
O masura foarte buna.Si totusi ! Cand se analizeaza situatia de la BCR ? De 4 ani de zile aceasta banca ,doar a majorat dobanzile cu 50% fata de dobanda de la data contractarii creditului,fara sa mai tinem cont de devalorizarea leului-3,62lei in 2006 in raport cu 4,2 in prezent ! Aceasta situatie este mai degraba de domeniul camatariei si totusi suntem in UE !
Mai bine mai tirziu decit niciodata. La un credit de 11500 lei ron, ajungi la sfirsitul contractului 10 ani sa platesti 25000 lei ron adica dublu, si nu din cauza dobinzii pe care o sti la inceput ca este de 16% ci din cauza comisioanelor. Eu am patit asa ceva, am stiut ca dobinda este de 16% si m-am trezit cu un alt desfasurator cu dobinda de 19%, acest desfasurator a marit considerabil si comisioanere de risc si administrare, in total cu vreo 3500 lei ron. Nu dau numele bancii.
Pai sa nu dai numele bancii...ca lucrezi la ei..e normal.Desi te afecteaza asta "taci in papusoi" cum ar spune moldoveanul.Toti s-au plans de BancPost , de BCR, de Phireus pe aici...in schimb tu nu dai nume..o fi vreo banca noua si nu vrei sa stim de ea..
Tarziu...,mult prea tarziu,contractele de servicii bancare sunt contracte de adeziune, la care beneficiarul nu are nici o posibilitate de interventie. Bancile in continuare aplica comisioane si dobanzi mult prea mari fata de dobanzile si comisioanele practicate de banca europeana, banca la care face referire si in contracte.In acest caz nu vad un mare castig in favoarea clientului. Exista o solutie, reevaluarea bancilor care asigura servicii bancare, cererea de creditare redusa la nivel national pt. o perioada, astfel incat sa ramana pe piata interna dopar bancile care asigura servici cu adevarat benefice si pt. client nu numai pt ele.Benefice aceste masuri , dar reprezinta numai o fractiune dintr-un pachet de masuri ce ar fi trebiut luat mai de mult
Evident, ca este o masura foarte buna! Asa cum se spune:" mai bine mai tarziu decat niciodata "!
sa inteleg ca dna Udrea doreste refinantarea creditului de la BRD?
Masuri tarzii ,dar bune.Insa mai sunt si alte probleme inca nerezolvate printre care si posibilitatea de negociere cu banca nu doar ofertaele banclor.i
Masuri bune si de mult asteptate.
Cred ca ar trebui analizate si posibilitatile clientului de negociere sau reziliere a contractului de credit pentru credite pe o perioada mai mare de un an, in cazul in care banca mentine nejustificat dobanda de referinta interna ( cazul BCR, care din 2007 si pana in prezent nu a modificat dobanda de referinta interna desi atat BNR cat si toate celelalte banci au facut-o).
Doar un imens val de insolvente care sa puna la pamant o banca doua poate sa rezolve ceva pe aici
Consider ca am fi avut cu totii de castigat mai mult, daca aceasta masura s-ar fi aplicat mai de mult. Banca isi primea mai repede banii inapoi si incuraja clientul sa faca un nou imprumut. Iar comisionul, daca se dorea, sa se fi aplicat numai asupra sumei ramase de restituit, iar nu asupra intregului imprumut initial.
Bancile aplica, in prezent, comision de rambursare asupra sumelor restituite anticipat. Adica am o rta lunara de 500 lei la un imprumut de 100.000 lei pe o prioada de 15 ani. Merg la banca si restitui 5000 lei din imprumut. Mi se calculeaza comision de 3%-4-5% in functie de banca, calculat la cei 5000 lei pe carei restitui. Comisionul nu se calculeaza la suma ramasa de restituit sau la valoarea intregului imprumut.