Noile Coduri penale
  • Autentificare
    Utilizator
    Parola
    recuperare parola
    Recuperare parola

    Introduceti adresa de email asociata contului dumneavoastra.

    Un email cu noua parola si instructiunile de recuperare a fost trimis cu succes catre adresa specificata de tine.

  • Inregistrare

    Intra acum in comunitatea Avocatnet.ro. Este gratuit!

     ContUtilizator  ContConsultant  ContFirma

    Avocatnet.ro in cifre
    Comunitatea are 316.376 de membri si 5.834 de consultanti inregistrati care au contribuit cu 2.013.110 mesaje in forum.

Discutie Achiziții publice, procedura :achiziția directă

 
 
offline
Avatar -

Data inregistrarii:
Joi, 8 Mai 2008, 12:37

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Joi, 8 Mai 2008, 13:51

Vă rog să mă lămuriți, ca în cazul în care aplicăm procedura de achiziție directă, ce fel de acte justificate trebuie să conțină dosarul de achiziții publice?

Mulțumesc anticipat,
 
 
 
offline
Avatar 9

Data inregistrarii:
Marti, 3 Iulie 2007, 20:20

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Joi, 8 Mai 2008, 20:06
Achizița se declanșeză pe baza centralizării Referatelor de Necesitate și Oportunitate transmise de la NOC-uri și de la personalul nodului național. Acestea trebuie aprobate de către Șef Contabil și vizate de oportunitate de către directorii de Sucursale. Aprobarea finală se va face de către Directorul General sau Directorul Adjunct.

(procedura de licitație, in plic închis):

Invitație de Participare (Cerere de Oferta), cuprinzând :
a. Preambul : necesitatea achiziției, sursa de finanțare, beneficiari;
b. Date privind achiziția;
c. Caiet de Sarcini;
d. Anexe :
d.1 Declarație privind eligibilitatea firme i- Formularul B1, secțiunea IV;
d.2 Informații generale privind ofertantul - Formularul B2, secțiunea IV;
d.3 Propunere Financiara, Formular 3, Formular De Oferta;
d.4 Contract de Furnizare de Produse (forma completa, forma corespunzătoare achizițiilor din tara).
Invitația se trimite la cel puțin 5 firme. In cazul in care exista o singura firma producătoare sau distribuitoare, aceasta trebuie sa emită Declarație de Unic Producător
Procedura de Licitație
a. Deschiderea plicurilor se face daca exista cel puțin doua (2) oferte. La deschidere pot participa reprezentanții firmelor ofertante.
b. In timpul licitației se întocmește Procesul Verbal de Deschidere (model). Acesta trebuie semnat de către:
b.1 reprezentanții prezenți ai firmelor ofertante.
b.2 Membrii Comisiei de Evaluare (numita la nivel de universitate)
b.3 Experții: din partea grupului care derulează contractul/granul.
c. Comisia de Evaluare și experții, realizează Raportul de Adjudecare, în baza analizei comparative a ofertelor, prin care se specifica firma câștigătoare.
d. În cazul in care exista neclarități in oferte, se pot cere clarificări, prin documente scrise (fax) transmise firmelor in cauza. Declararea firmei câștigătoare se face numai după elucidarea neclarităților.
e. Rezultatul procesului de adjudecare se comunica firmei câștigătoare (Document de comunicare a rezultatului pentru firma câștigătoare) si firmelor necâștigătoare (Document de comunicare a rezultatului pentru firma necâștigătoare).
f. Soluționarea eventualele contestații, se face in termen de maxim 10 zile de la desfășurarea licitației.
g. Cu firma declarata câștigătoare se încheie Contractul de Furnizare de Produse (forma completa, forma adaptată pentru achizițiile din tara).
Scutirea de TVA (Daca este cazul)
Daca echipamentul este achiziționat dintr-o sursa care poate beneficia de scutire de TVA , se realizează Dosarul de Scutire de TVA :
a. Certificat de Atestare Fiscala al OAO RoEduNet;
b. Cerere pentru scutire de TVA ;
c. Adresa prin care se confirma încadrarea cheltuielilor de achiziții in bugetul contractului/grantului - Model;
d. Copie după contractul/grantul din fondurile căruia se face achiziția;
e. Copie după fila bugetara a proiectului, cu evidențierea capitolului bugetar din care se face achiziția;
f. Copie după Contractul de Furnizare de produse;
g. Extras de cont recent (ultima luna) din contul contractului/grantului;
h. Cod Unic de Înregistrare fiscala (CUI) al firmei de la care se face achiziția.
Documentele descrise la punctele b) – h) se depun la DEMPEC. Reprezentantul DEMPEC va alcătui dosarul complet si îl va depune la DFP ;
Plata achiziției
a. După emiterea Certificatului de scutire de TVA, firma câștigătoare eliberează factura, fără TVA (daca este cazul). Daca achiziția nu este scutita de TVA, firma emite factura după încheierea Contractului (pct. 2g)
b. Daca achiziția se face din fondurile OAO RoEduNet, plata facturii se realizează după s-a încheiat Procesul Verbal de Recepție a Mărfii. Daca achiziția se face din subconturi de granturi sau proiecte internaționale, factura se poate achita si înainte ; se recomanda achitarea facturii după recepția mărfii.
Inventarierea echipamentelor achiziționate.
Transmiterea datelor aferente achiziției Serviciului Tehnic in vederea introducerii lor in baza de date a Ministerului Finanțelor Publice.

 
 
 
offline
Avatar 1

Data inregistrarii:
Duminica, 10 Decembrie 2006, 18:07

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Miercuri, 14 Mai 2008, 08:20
Pot sa iti dau un exemplu de unde lucrez eu.Achizitiile directe se realizeaza pentru sume ce nu depasesc 10.000 euro fara tva.In baza referatelor de necesitate se intocmesc nota justificativa,nota de fundamentare si propunerea pentru efectuarea cheltuielii.Nota justificativa are in vedere articolul din lege in baza caruia se realizeaza achizitia directa (art 19 din oug 34/2006 de obicei ) si se specifica si pentru ce este necesara aceasta achizitie.Nota de fundamentare are date in legatura cu sursa de finantare,articolul contabil si codul cpv.Aceasta este vizata de catre sef contabil, director general si ordonator de credite.Propunerea este supusa controlului financiar preventiv si semnata apoi de ordonatorul de credite.Dupa achizitionarea prosdusului/serviciului se face o ordonantare care trebuie vizata de contabil, apoi se realizeaza plata(de obicei prin virament ,in contul de trezolrerie al furnizorului).
Sper ca am fost de ajutor

ultima data editat de anamaria2006 pe data de Miercuri, 14 Mai 2008, 08:53
 
 
 
offline
Avatar 14

Data inregistrarii:
Vineri, 2 Martie 2007, 12:47

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Joi, 15 Mai 2008, 11:00
In completarea anei.......mai trebuie aplicat si un cod CPV pentru produsul , serviciul ... pe care in achizitionezi... Echivalentul la cei 10.000 de euro nu-i poti depasi pe an . Deci daca de ex . ai achizitionat sa zicem pietris de 10.000 de euro( pui cod cpv de la pietris ) in cazul in care mai ai nevoie de pietris in anul in curs nu mai poti sa-l achizitionezi prin ACHIZITIE DIRECTA trebuie inceputa procedura de cerere de oferta...licitatie deschisa...depinde de suma si cantitatea necesara. Eu de exemplu tineam un caiet cu evidenta codurilor cpv folosite pentru aceste achizitii directe...
 
 
 
offline
7

Data inregistrarii:
Vineri, 20 Februarie 2009, 10:32

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Vineri, 20 Februarie 2009, 10:43
ceao,
poti te rog, sa ma ajuti si pe mine !


daca ai dori sa-mi trimiti si mie modele din actele care ar trebui intocmite ... toate acele Note si Fundamentari, etc.

eu am discutii cu Contabilul U.A.T. unde lucrez si as dori sa fac o procedura interna dar pentru asta trebuie sa-l conving de cine trebuie sa intocmeasca unele acte si care ar fi ordinea lor de precedenta.



precizez ca eu lucrez singur in cadrul Compartimentului Achizitii Publice. In schema organizatorica as putea fi sub Viceprimar - o varianta sau sub Primar - alta varianta


nu mai spun cat de urgenta este rugamintea mea.

cu multumiri
ovidiu


p.s. adresa mea de e-mail este : slimac_ovidiu@yahoo.com
 
 
 
 

Discutie Achiziții publice, procedura :achiziția directă

Acest subiect este moderat de catre
vlad nicolae,    Ares-3



 

Statistici Forum

Mesaje astazi: 4
Total subiecte: 394147
Total mesaje: 2013110


 

Acum online

Utilizatori (21)
angelica31 , marii_loon , angellyk , dpacurari , DanPatru , FFLORIN1976 , Vlad2013 , Sadness , mircea201 , Yellow , Raluca135 , dcfg , GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL , luri , Raluca_Mena , thran , maris331 , bcan , mhy , danraicu , lary_mary85

Consultanti (6)
Mediatorsm , blocexpert , arrwen_evenstar34 , avocat_lascoschi@yahoo.com , diana_s , AndreeaRobu

Moderatori (3)
Gabriela Pintea , Adriantot , Birou_de_Mediator

Administratori (0)
-

Astazi isi sarbatoresc ziua de nastere

medanro , congo123 , Coralia78 , seranno , Lucian78 , relu_ms , paula_brinzascu , GTI , michelleee , miky777 , lucianna , petculetz , kassy , Silviusandu , ratoih4 , intraveno , amiruta72 , mazsola , ankalaura85 , ginaflorea , stefan52 , serbanhs , anita22 , Viorel Plesuv , Teco , alexandru_abdulbaki , CRRISTINA , ochi_frumosi , ana_bela , aliiinna , bojancarmen , consuelarada , roberta 37 , matei alin , VIORICA ILIESCU , BV , silviumanta , adina03 , fildes , nicola danut , culusa , seecofee , mcamelia , badea_constantin67 , ragaliemariana , iancau_Anamaria , aecobob , aryanna_1 , ovidiugrand , laurentiudarie , VisanGabriel , amos niccolo , lacrig2002 , floridobran , argasman , cernealax , balky_buhaiu , JohnyeB , bellefille , dida2010 , coditza_cry , cojocaru oana , simonette_74 , silvia_gabriela , ramoncyta_frumusika , nicoana , elisa18 , apoterasu , seti , daniela t , pinuriu , cellonne , Margareta_y , ooaannaa , bahna.cristina@yahoo.com , dalconix , Numaratoare , ioana_d2008 , georgianaE , DanielStefan , jondoe1 , apafaian , joldescu florin , AvadaniG , pendre , nick4you , andreicostel , simeria , doi.anghel , FDinu , adrian tudorache , monicastefan , LadyKarolin , galbinel , rareswega , nelu18191605 , ioanasandu , nicoletaiulianavlad , georgeta danceanu , deceneu18 , renata1979 , Ella_18 , iuliamaria18 , stefan06 , xtrabadx , claudiaszabo , bobanca , dennysse , alexandrumartyn , oanaalina1987 , Cozmenco80 , danyx701 , Andreeaa92 , cadarg , spa225

 

Cautare in forum

 
Publicitate in reteaua LegalNET.ro?

Consultant

Nu pierde ocazia de a te inscrie GRATUIT in catalogul consultantilor Avocatnet.ro

Parteneri Avocatnet

Finexpert Elsa Deratizare Dezinsectie