Intreaba in Forum

Serviciu util cand ai o intrebare si ai vrea un raspuns rapid care sa te lamureasca

Scrie intrebare in Forum

Cere o oferta in Bursa de Servicii

Serviciu util cand ai de rezolvat o problema si ai nevoie de ajutor de specialitate (reprezentare in instanta, consultanta, cadastru, contabilitate etc.)

Cere oferta in Bursa
Soluţii pentru IMM
  • Autentificare
    Utilizator
    Parola
    recuperare parolă
    Recuperare parolă

    Introduceţi adresa de email asociată contului dumneavoastră.

    Un email cu noua parolă şi instrucţiunile de recuperare a fost trimis cu succes către adresa specificată de tine.

  • Înregistrare

    Intră acum în comunitatea Avocatnet.ro. Este gratuit!

     ContUtilizator  ContConsultant  ContFirmă

    Avocatnet.ro în cifre
    Comunitatea are 331.861 de membri si 6.068 de consultanţi înregistraţi care au contribuit cu 2.152.744 mesaje in forum.

Discuţie Achiziþii publice, procedura :achiziþia directã

 
offline
Avatar -

Data înregistrării:
Joi, 8 Mai 2008, 12:37

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Joi, 8 Mai 2008, 13:51

Vă rog să mă lămuriţi, ca în cazul în care aplicăm procedura de achiziţie directă, ce fel de acte justificate trebuie să conţină dosarul de achiziţii publice?

Mulţumesc anticipat,
 
 
 
offline
Avatar 10

Data înregistrării:
Marti, 3 Iulie 2007, 20:20

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Joi, 8 Mai 2008, 20:06
Achiziţa se declanşeză pe baza centralizării Referatelor de Necesitate şi Oportunitate transmise de la NOC-uri şi de la personalul nodului naţional. Acestea trebuie aprobate de către ªef Contabil şi vizate de oportunitate de către directorii de Sucursale. Aprobarea finală se va face de către Directorul General sau Directorul Adjunct.

(procedura de licitaţie, in plic închis):

Invitaţie de Participare (Cerere de Oferta), cuprinzând :
a. Preambul : necesitatea achiziţiei, sursa de finanţare, beneficiari;
b. Date privind achiziţia;
c. Caiet de Sarcini;
d. Anexe :
d.1 Declaraţie privind eligibilitatea firme i- Formularul B1, secţiunea IV;
d.2 Informaţii generale privind ofertantul - Formularul B2, secţiunea IV;
d.3 Propunere Financiara, Formular 3, Formular De Oferta;
d.4 Contract de Furnizare de Produse (forma completa, forma corespunzătoare achiziţiilor din tara).
Invitaţia se trimite la cel puţin 5 firme. In cazul in care exista o singura firma producătoare sau distribuitoare, aceasta trebuie sa emită Declaraţie de Unic Producător
Procedura de Licitaţie
a. Deschiderea plicurilor se face daca exista cel puţin doua (2) oferte. La deschidere pot participa reprezentanţii firmelor ofertante.
b. In timpul licitaţiei se întocmeşte Procesul Verbal de Deschidere (model). Acesta trebuie semnat de către:
b.1 reprezentanţii prezenţi ai firmelor ofertante.
b.2 Membrii Comisiei de Evaluare (numita la nivel de universitate)
b.3 Experţii: din partea grupului care derulează contractul/granul.
c. Comisia de Evaluare şi experţii, realizează Raportul de Adjudecare, în baza analizei comparative a ofertelor, prin care se specifica firma câştigătoare.
d. În cazul in care exista neclarităţi in oferte, se pot cere clarificări, prin documente scrise (fax) transmise firmelor in cauza. Declararea firmei câştigătoare se face numai după elucidarea neclarităţilor.
e. Rezultatul procesului de adjudecare se comunica firmei câştigătoare (Document de comunicare a rezultatului pentru firma câştigătoare) si firmelor necâştigătoare (Document de comunicare a rezultatului pentru firma necâştigătoare).
f. Soluţionarea eventualele contestaţii, se face in termen de maxim 10 zile de la desfăşurarea licitaţiei.
g. Cu firma declarata câştigătoare se încheie Contractul de Furnizare de Produse (forma completa, forma adaptată pentru achiziţiile din tara).
Scutirea de TVA (Daca este cazul)
Daca echipamentul este achiziţionat dintr-o sursa care poate beneficia de scutire de TVA , se realizează Dosarul de Scutire de TVA :
a. Certificat de Atestare Fiscala al OAO RoEduNet;
b. Cerere pentru scutire de TVA ;
c. Adresa prin care se confirma încadrarea cheltuielilor de achiziţii in bugetul contractului/grantului - Model;
d. Copie după contractul/grantul din fondurile căruia se face achiziţia;
e. Copie după fila bugetara a proiectului, cu evidenţierea capitolului bugetar din care se face achiziţia;
f. Copie după Contractul de Furnizare de produse;
g. Extras de cont recent (ultima luna) din contul contractului/grantului;
h. Cod Unic de Înregistrare fiscala (CUI) al firmei de la care se face achiziţia.
Documentele descrise la punctele b) – h) se depun la DEMPEC. Reprezentantul DEMPEC va alcătui dosarul complet si îl va depune la DFP ;
Plata achiziţiei
a. După emiterea Certificatului de scutire de TVA, firma câştigătoare eliberează factura, fără TVA (daca este cazul). Daca achiziţia nu este scutita de TVA, firma emite factura după încheierea Contractului (pct. 2g)
b. Daca achiziţia se face din fondurile OAO RoEduNet, plata facturii se realizează după s-a încheiat Procesul Verbal de Recepţie a Mărfii. Daca achiziţia se face din subconturi de granturi sau proiecte internaţionale, factura se poate achita si înainte ; se recomanda achitarea facturii după recepţia mărfii.
Inventarierea echipamentelor achiziţionate.
Transmiterea datelor aferente achiziţiei Serviciului Tehnic in vederea introducerii lor in baza de date a Ministerului Finanţelor Publice.

 
 
 
offline
Avatar 1

Data înregistrării:
Duminica, 10 Decembrie 2006, 18:07

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Miercuri, 14 Mai 2008, 08:20
Pot sa iti dau un exemplu de unde lucrez eu.Achizitiile directe se realizeaza pentru sume ce nu depasesc 10.000 euro fara tva.In baza referatelor de necesitate se intocmesc nota justificativa,nota de fundamentare si propunerea pentru efectuarea cheltuielii.Nota justificativa are in vedere articolul din lege in baza caruia se realizeaza achizitia directa (art 19 din oug 34/2006 de obicei ) si se specifica si pentru ce este necesara aceasta achizitie.Nota de fundamentare are date in legatura cu sursa de finantare,articolul contabil si codul cpv.Aceasta este vizata de catre sef contabil, director general si ordonator de credite.Propunerea este supusa controlului financiar preventiv si semnata apoi de ordonatorul de credite.Dupa achizitionarea prosdusului/serviciului se face o ordonantare care trebuie vizata de contabil, apoi se realizeaza plata(de obicei prin virament ,in contul de trezolrerie al furnizorului).
Sper ca am fost de ajutor

ultima dată editat de anamaria2006 pe data de Miercuri, 14 Mai 2008, 08:53
 
 
 
offline
Avatar 14

Data înregistrării:
Vineri, 2 Martie 2007, 12:47

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Joi, 15 Mai 2008, 11:00
In completarea anei.......mai trebuie aplicat si un cod CPV pentru produsul , serviciul ... pe care in achizitionezi... Echivalentul la cei 10.000 de euro nu-i poti depasi pe an . Deci daca de ex . ai achizitionat sa zicem pietris de 10.000 de euro( pui cod cpv de la pietris ) in cazul in care mai ai nevoie de pietris in anul in curs nu mai poti sa-l achizitionezi prin ACHIZITIE DIRECTA trebuie inceputa procedura de cerere de oferta...licitatie deschisa...depinde de suma si cantitatea necesara. Eu de exemplu tineam un caiet cu evidenta codurilor cpv folosite pentru aceste achizitii directe...
 
 
 
offline
8

Data înregistrării:
Vineri, 20 Februarie 2009, 10:32

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Vineri, 20 Februarie 2009, 10:43
ceao,
poti te rog, sa ma ajuti si pe mine !


daca ai dori sa-mi trimiti si mie modele din actele care ar trebui intocmite ... toate acele Note si Fundamentari, etc.

eu am discutii cu Contabilul U.A.T. unde lucrez si as dori sa fac o procedura interna dar pentru asta trebuie sa-l conving de cine trebuie sa intocmeasca unele acte si care ar fi ordinea lor de precedenta.



precizez ca eu lucrez singur in cadrul Compartimentului Achizitii Publice. In schema organizatorica as putea fi sub Viceprimar - o varianta sau sub Primar - alta varianta


nu mai spun cat de urgenta este rugamintea mea.

cu multumiri
ovidiu


p.s. adresa mea de e-mail este : slimac_ovidiu@yahoo.com
 
 
 

Discuţie Achiziþii publice, procedura :achiziþia directã

Acest subiect este moderat de către
Ares-3



 

Statistici Forum

Mesaje astăzi: 28
Total subiecte: 422475
Total mesaje: 2152744


 

Acum online

Utilizatori (11)
Just-drept , Cristi_Ionescu , anyme , jordella , Morris , BODEALEX , tudorvle , smeagull , silvia popa , c0stii , Nicolomilano

Consultanţi (1)
adisan

Moderatori (2)
elga50 , arockz

Administratori (0)
-

Astăzi îşi sărbătoresc ziua de naştere

cxtina , Gianini75 , MDM , FLAPO , cezar rau , PSFLORIO , anca3110 , vasile_est , adomor , vat service , pagercatalina , CARBOGAZ , malasorte , AMELIUCCIA , MESECINA , muv , Corinaioana , miha miha , gnu , cazacudoru , ctinescucristina , olgutza , banudan , andreea7878 , weinadia , gabyland , dianna_ , SIMONAF , catalina.p , MIHAELAZAINEA , nicolee_dinu , adrian78 , minever , professiomal , ramonamiu , anica oana , madri , danidaniela3 , br_nicku , elaele , adriana dolea , bathorimariana , florentin_leo , Daniela M , Icossim , petre ghenu , bogiumirela , Petrus1731 , AssUwish , ovidiuloy , stoicav_72 , dana_tantas , bookgirl , virgilvirgil , sandor.zoly , Simona Nan , Sorin D , GianiBoy , magdalena_ursu , miky3110 , miha_serb , ibmt , menumorut82 , Disperata , mariusft , paun anton , liana10 , anca1405 , flavia29 , belakompot , andreea4fabian , cleopatra_cryis , tina.bodnar , AdrianSBP , toadergrecu , miha30 , nica pagu , mikymicha , lucicazainea , maria_corina29 , Ralucush , Lungu Lavinia , mychydutza , ralucaripan , alinutza23 , dalcris , ValentinB , iromeo , av.ciobanunicoleta , ghigeanuirina , jorje_gt , petroj , lionking1971 , STUDENTULRADU , acirelav , b_sorana , Alexandra_Rolea , bogdy_n , luigigabriel , Camila53 , danielabisorca , felicia_iosub , fratila mihaela , EllyOprea , sergiukatalin , Paun Mihaela , anghelinaioan , fabianistvan , Deea90 , monica1973

 

Cautare in forum

 
Publicitate în reţeaua LegalNET.ro?

Consultant

Nu pierde ocazia de a te înscrie GRATUIT în catalogul consultanţilor Avocatnet.ro

Urmăreşte noutăţile AvocatNet.ro

Lasă mai jos adresa de email şi te ţinem la curent gratuit cu analize, ştiri şi informaţii utile. Peste 100.000 de oameni au ales să ne urmarească pe email.

Parteneri Avocatnet

Finexpert Elsa Funkykids Deratizare Dezinsectie Carbon solutions global Eden Spa Marketizator.ro