Intreaba in Forum

Serviciu util cand ai o intrebare si ai vrea un raspuns rapid care sa te lamureasca

Scrie intrebare in Forum

Cere o oferta in Bursa de Servicii

Serviciu util cand ai de rezolvat o problema si ai nevoie de ajutor de specialitate (reprezentare in instanta, consultanta, cadastru, contabilitate etc.)

Cere oferta in Bursa
Soluţii pentru IMM
  • Autentificare
    Utilizator
    Parola
    recuperare parolă
    Recuperare parolă

    Introduceţi adresa de email asociată contului dumneavoastră.

    Un email cu noua parolă şi instrucţiunile de recuperare a fost trimis cu succes către adresa specificată de tine.

  • Înregistrare

    Intră acum în comunitatea Avocatnet.ro. Este gratuit!

     ContUtilizator  ContConsultant  ContFirmă

    Avocatnet.ro în cifre
    Comunitatea are 330.870 de membri si 6.063 de consultanţi înregistraţi care au contribuit cu 2.145.060 mesaje in forum.

Discuţie Refuz la plata furnizor

Du-te la pagina:  1 2
 
offline
Avatar 6

Data înregistrării:
Marti, 15 Februarie 2011, 16:42

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Marti, 15 Februarie 2011, 16:53

Suntem Asociatie de Proprietari si platim conform unui contract de revizie tehnica serviciile unei firme pentru intretinere lifturi (lifturi noi). De 2 luni de zile unul din lifturi nu mai functioneaza iar starea lor se degradeaza constant, iar firma ne trimite la fel de constant factura cu plata serviciilor de mentenanta (care nu este mica). Mentionez ca fisele de revizie tehnica nu le aduc la avizat, nu se consemneaza in niciun registru faptul ca liftul stationeaza nejustificat. In concluzie nu respecta obligatiile contractuale. In baza unei decizii luata de consiliul de administratie am hotarat sa nu le mai platim facturile pana nu se remediaza problemele aparute. Intrebari: Este legal sa facem acest lucru? Daca da, listele de cheltueli le afisam fara valoarea facturii pentru furnizorul in cauza? Sau platim pentru celelalte lifturi si scadem din valoarea facturii doar liftul care a stationat? Ce ma sfatuiti?
 
 
 
offline
1.40

Data înregistrării:
Vineri, 15 Septembrie 2006, 13:16

Profil consultant Cere consultanţă

[Explicaţii indice rating]

 
Dată post: Marti, 15 Februarie 2011, 17:04
Este legal sa facem acest lucru?
Pentru a da o forma de legalitate refuzului de plata al facturii, trebuie sa faceti acest lucru printr-o notificare catre firma emitenta , returnandu-i factura refuzata la plata

Daca da, listele de cheltueli le afisam fara valoarea facturii pentru furnizorul in cauza?
Atata timp cat factura nu este inregistrata in contabilitatea asociatiei, este normal sa nu afisati costul acesteia in valoarea cheltuielilor

Sau platim pentru celelalte lifturi si scadem din valoarea facturii doar liftul care a stationat? Ce ma sfatuiti?

Nu puteti frationa dvs valoare facturii. Trimiteti notificare cu refuz de plata si precizati sa se factureze doar pentru numarul de lifturi care functioneaza.
 
 
 
offline
2.00
1

Data înregistrării:
Sambata, 5 Februarie 2011, 17:55

Profil consultant Cere consultanţă

[Explicaţii indice rating]

 
Dată post: Marti, 15 Februarie 2011, 17:22
verificati si clauzele contractuale care prevad in ce conditii poate fi reziliat contractul.in ce priveste refuzul de plata a facturilor pentru mentenanata,va sugerez sa invocati exceptia de "non adimpleti contractus".
 
 
 
offline
17

Data înregistrării:
Miercuri, 19 August 2009, 01:43

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Marti, 15 Februarie 2011, 21:51
Poate ca liftul s-a defectat, iar reparatia presupune inlocuirea unor componente foarte scumpe si asociatia nu a fost de acord cu acea schimbare.
In acest caz, este normal ca societatea in cauza sa opreasca liftul pana cand asociatia va aproba inlocuirea componentelor defecte. Daca cei de la societatea care asigura mentenanta dau liber la folosirea liftului si se intampla ceva, ei raspund in fata legii asa ca nimeni nu isi asuma o asemenea responsabilitate.
Verificati care este motivul pentru care acel ascensor a fost trecut pe linie moarta.
In cazul in care cele scrise anterior se confirma, firma este indreptatita sa incaseze acel abonament de mentenenata. Totusi, asa cum au precizat si domnii avocati, cititi clauzele contractuale.
 
 
 
offline
Avatar 6

Data înregistrării:
Marti, 15 Februarie 2011, 16:42

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Miercuri, 16 Februarie 2011, 13:14
Multumesc, pentru raspunsurile primite!
Asociatia le-a facut sesizari in scris si a dorit rezolvarea problemelor din partea furnizorului cu privire la stationarea nejustificata a liftului, conform contractului trebuia scos de la plata ...a stationat nejustificat aprox 2 luni de zile (Schimbarea unor piese se face in max 14 zile sau ne anunta daca e vorba de subansamble mari cf contract). Dupa cum am spus nu exista acele rapoarte lunare din partea firmei care intretine lifturile pentru a ne lamuri si noi cei care platim "numai" 500 de euro lunar pentru mentenata lor. Contractul e citit si rascitit si am incercat in mod amiabil sa rezolvam aceste probleme si le-am scris punctual ceea ce vrem sa remediem. Dar raspunsurile nu vin sau vin dupa o luna de zile, apoi liftul functioneaza 2 zile apoi se blocheaza si se inchide) In plus macar pe factura ar trebui sa treaca ce servicii au fost facturate nu doar ca vin sa scoata oamenii din lifturi cand acestia raman blocati. Ma repet lifturile nu au nici 2 ani de zile. Oare e normal sa se intample aceste lucruri.?! Ma gandesc ca daca se intretineau conform contractului de revizie ele nu ajugeau sa se degradeze din punct de vedere tehnic dupa o perioada asa scurta. Ce spuneti, ?
 
 
 
offline
27

Data înregistrării:
Marti, 4 Martie 2008, 22:09

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Miercuri, 16 Februarie 2011, 15:08
Cautati alta firma care sa asigure intretinerea lifturilor si reziliati contractul cu firma actuala.
Daca ati facut adrese, ati sesizat firma de defectiunile repetate ale liftului, aveti aceste dovezi si nu platiti ultimele facturi. Potate ca vor renunta de bunavoie sau or sa va actioneze in instanta si de aceea e bine sa aveti dovezi scrise asupra disfunctionalitatilor.
 
 
 
offline
Avatar 6

Data înregistrării:
Marti, 15 Februarie 2011, 16:42

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Vineri, 18 Martie 2011, 12:09
Multumesc pentru raspunsurile profesioniste! Au avut un raspuns nebanuit aceste "interventii". Au "percutat" la plicul cu factura "retornero" plus ca pentru luna februarie au scazut de la plata facturii liftul cu probleme. Inca o data multumiri pentru sfaturi!
 
 
 
offline
Avatar 6

Data înregistrării:
Marti, 15 Februarie 2011, 16:42

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Marti, 31 Mai 2011, 15:18
Revin cu un aspect referitor la plata mentenatei lifturilor.
Cum firma care asigura service nu este in oras plata serviciului de mentenanta se face la banca intr-un cont de-al furnizorului de catre admnistrator. Mentionez ca plata se face la banca iar comisionul bancii se scade din valoare facturii deci nu se platesc comisioane la banca de catre asociatia de proprietari. In contractul pe care il avem cu ei este specificat ca plata se face cu ordin de plata. Luna aceasta a venit odata cu factura de service si o hartie in care se specifica ca avem de platit penalizari la suma lipsa din factura. Ce ar trebui sa facem?Este legal sa ne oblige sa platim si comisioane la banca? Asociatia de proprietari le-a sugerat sa trimita un om sa incaseze sau sa reglementeze cu banca astfel incat sa nu fim nevoiti sa platim si servicii bancare.
 
 
Du-te la pagina:  1 2
 

Discuţie Refuz la plata furnizor

Acest subiect este moderat de către
freeelis,    Adriantot,    elga50,    arockz



 

Statistici Forum

Mesaje astăzi: 17
Total subiecte: 420736
Total mesaje: 2145060


 

Acum online

Utilizatori (1)
separatistul

Consultanţi (0)
-

Moderatori (0)
-

Administratori (0)
-

Astăzi îşi sărbătoresc ziua de naştere

Abc Human Capital , sirbu elena , tundici , rada_bo2005 , bejenarv , vasilerudi , joah , laura.calinoiu , simonloredana , ngr , tibi2006 , gygycuta2 , ROMANITA , stanica , daddycool , ally_mcbeal , costina , ELENA CUPSA , iulian99 , vturea , mihaela_as , DORU07 , nokia , oanapruna , Crisvel , Mircea Sorin , ioana.co , gicuta , mfloreil , claudia123 , madi37 , tone , Merji , MagisterLudi , adeana , mandianacamelia , andra_carabineru , ADouaSansa , ciupialex , leumarius , ciobanuvalerian , RamoP , mirela1976 , monalisa_neagu , Cosmin Furtuna , mariuswww , galagie1time , oko , Barbarosa , raluiov , ok , Adina Rostotchi , Skydust , nuti.vaduva , miacob , nana82 , anca cristina vitez , Anouks , alexa68 , helgaubb , brunneta , Mihai_A , tatiana campeanu , Marius Malai , davbog1984 , gabriella1065 , FILIPOIU DOINITA , marilena m , Tinaya , vichi_sea , puiu_luca , selma83 , gramalumi , gparvu , andrei211168 , lacatusu nina , alx1 , moise daniel , cry5tyna21 , Berta Viorica , Miulescu , ROMANITA CARMEN , MEHEDINTU , costybracon , ovidiu radu , adriancioara , handrom , ionel vasile , razvan071021 , Autocrat , dan66aurel , roxanaionescu , abrahampavel , AdrianaMP , ancaadimoisa , adelina66 , sonia2 , Catina_ , pavel_dumitru_radu , adinutza_1990 , 123Nurten , Mirela_dvd , ONEA21 , cojoceaclaudiu , Marakesh , andreimorovan , Luciann , Muscalu20

 

Cautare in forum

 
Publicitate în reţeaua LegalNET.ro?

Consultant

Nu pierde ocazia de a te înscrie GRATUIT în catalogul consultanţilor Avocatnet.ro

Urmăreşte noutăţile AvocatNet.ro

Lasă mai jos adresa de email şi te ţinem la curent gratuit cu analize, ştiri şi informaţii utile. Peste 100.000 de oameni au ales să ne urmarească pe email.

Parteneri Avocatnet

Finexpert Elsa Funkykids Deratizare Dezinsectie Carbon solutions global Eden Spa Marketizator.ro