Intreaba in Forum

Serviciu util cand ai o intrebare si ai vrea un raspuns rapid care sa te lamureasca

Scrie intrebare in Forum

Cere o oferta in Bursa de Servicii

Serviciu util cand ai de rezolvat o problema si ai nevoie de ajutor de specialitate (reprezentare in instanta, consultanta, cadastru, contabilitate etc.)

Cere oferta in Bursa
  • Autentificare
    Utilizator
    Parola
    recuperare parolă
    Recuperare parolă

    Introduceţi adresa de email asociată contului dumneavoastră.

    Un email cu noua parolă şi instrucţiunile de recuperare a fost trimis cu succes către adresa specificată de tine.

  • Înregistrare

    Intră acum în comunitatea Avocatnet.ro. Este gratuit!

     ContUtilizator  ContConsultant  ContFirmă

    Avocatnet.ro în cifre
    Comunitatea are 336.482 de membri si 6.119 de consultanţi înregistraţi care au contribuit cu 2.185.639 mesaje in forum.


Discuţie Hotarare de consiliu local - arhitect-sef

Du-te la pagina:  1 2 3 4
 
offline
Avatar 7

Data înregistrării:
Joi, 7 Octombrie 2010, 09:43

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Luni, 28 Februarie 2011, 15:02
5) Functia de arhitect-sef, prevazuta la alin. (1), se inscrie in nomenclatorul functiilor de conducere din cadrul aparatului propriu al consiliilor judetene si locale si se echivaleaza dupa cum urmeaza:
-Dupa ce se inscrie in nomenclatorul functiilor de conducere ,deci apare in organigrama consiliului local aceasta functie se trimite pentru aviz la A.N.F.P.aceasta organigrama in care a mai apãrut o functie de conducere pe langa cele care le aveti deja in organigrama ,adica cea de ARHITECT SEF.
Atentie ,aceast post de arhitect sef se poate scoate la concurs sau in lipsa specialistilor se poate face acea asimilare cu functia de sef birou.
Va urez bafta.


 
 
 
offline
Avatar 7

Data înregistrării:
Vineri, 12 Martie 2010, 21:53

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Luni, 28 Februarie 2011, 16:51
Buna ziua,
Eu am terminat facultatea de constructii in 1982 iar din iulie 2007 lucrez in administratia publica locala in urma unui concurs de recrutare organizat pe primarie.S-a dat HCL pentru infiintarea compartimentului de urbanism si achizitii publice cu avizul ANFP, dupa ce am reusit am primit dispozitia primarului privind atributiile de serviciu si fisa postului, deci eu consider ca a fost creata atunci structura de specialitate pentru ca arhitectul sef al judetului dupa comunicarea ca am ocupat acest post mi-a spud sa nu mai solicit nici un aviz de la CJ lucru care se facea pana la angajarea mea cand postul era ocupat de o Dna tehnician cu studii de scurta durata.Deci eu ma ocup de toata bucataria arhitectului sef,dar la nivel de comuna, in 2010 am absolvit un curs de perfectionare in domeniul urbanism si amenajarea teritoriului organizat de ANFP, eu din aprilie 2010 ma tot lupt pentru dreptate
 
 
 
offline
Avatar 7

Data înregistrării:
Joi, 7 Octombrie 2010, 09:43

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Marti, 1 Martie 2011, 09:11
Se da o hotarare de consiliu in care se specifica expre crearea structurii de specialitate privind preluarea atributiilor arhitectului sef la nivel de comuna sau se inscrie in nomenclatorul functiilor de conducere functia de arhitect sef pe care o puteti ocupa prin concurs. Una este infiintarea compartimentului de urbanism ,defapt este una din atributiile consiliului local de a aproba regulamentul de infiintare si organizare a aparatului de specialitate a primarului(compartimente , birouri , servicii,e.t.c.) si alta este infiintarea structurii de specialitate privind preluarea atributiilor arhitectului sef care se face atunci cand la nivel de comuna nu sunt specialisti care nu intrunesc conditiile legale de a ocupa functia de arhitect sef. Apropo , o primarie de comuna are voie la un numar de functii de conducere egal cu 12% din numarul functionarilor publici existenti in cadrul respectivei primarii ,fara a fi pus la calcul functia de secretar de comuna . Deci pe langa functia de secretar organigrama primariei mai poate avea functii de conducere =12% .......
Dupa ce aveti aceasta hotarare care trebuie sa faca referire la art. 45 legea 50/1991 republicata si modificata care spune :
,,(5) Functia de arhitect-sef, prevazuta la alin. (1), se inscrie in nomenclatorul functiilor de conducere din cadrul aparatului propriu al consiliilor judetene si locale si se echivaleaza dupa cum urmeaza:
- sef birou, pentru persoanele cu responsabilitate in domeniul amenajarii teritoriului, urbanismului si al autorizarii executarii lucrarilor de constructii din cadrul primariilor de comuna, sefi ai structurilor de specialitate organizate la nivelul acestora, in conditiile prevazute la alin. (2).
- Conform Ordonantei de urgenta 7 din 2 februarie 2011 (OUG 7/2011)
pentru modificarea si completarea Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul
Art.36(10) Pentru comunele care nu aparţin unei asociaţii de dezvoltare intercomunitară constituite în condiţiile legii în vederea furnizării în comun a serviciilor publice privind planificarea urbană şi teritorială, eliberarea certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire, atribuţiile arhitectului-şef vor fi îndeplinite de către un funcţionar public din
aparatul propriu al primarului, având cursuri de formare profesională în domeniul urbanismului şi autorizării construcţiilor ,,-puteti sa fiti reincadrata ca sef birou, cu salarizarea aferenta conform legii.

 
 
 
offline
Avatar 3

Data înregistrării:
Joi, 20 Ianuarie 2011, 12:22

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Marti, 1 Martie 2011, 10:30
Buna ziua.Am tot citit parerile dvs. cu privire la acest aspect. "Structura de specialitate" din cadrul unei institutii publice locale reprezinta acel serviciu/birou/compartiment. Dar de cele mai multe ori la nivel de comuna este constituit ca si compartiment. Numarul functiilor variaza intre 1 pana la 7 functii de executie plus 1 functie de conducere pentru birou/serviciu. Probleme se pune la modul urmator: "La comuna este obligatoriu ca acea persoana desemnata cu responsabilitate in domeniul urbanismului...sa fie incadrata intr-o functie din clasa I respectiv clasa II cu studii superioare de lunga durata sau scurta durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul urbanismului sau amenajarii teritoriului ., gradul profesional superior/principal/asistent ." Functia publica de conducere de Arhitect sef este asimilata ca functie publica de conducere specifica dar este valabila numai de la nivel de oras categoria II sau III. Chiar si aici este asimilata cu functia de sef birou/sef serviciu. Arhitect sef pur este valabil numai pentru orase categ. I si municipii. In cadrul Consiliului local se adopta o hotarare prezentata in prima faza ca Proiect de hotarare unde sunt atasate toate documentele primare care au stat la baza initierii proiectului( raportul comp. resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al primarului cu motivatia clara a infiintarii structurii conform prevederilor LEGII 50 SI 350-ACTIVITATEA DE URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULUI, expunerea de motive a primarului , raportul comisiilor de specialitate din cadrul consiliului local, Organigrama anexa I la proiect, Statul de functii anexa II la proiect Avizul ANFP privind stabilirea functiilor publice acordat in baza prevederilor art. 107 din Legea 188/1999 rep. 2 cu modificarile si completarile ulterioare . Materialul se trimite la ANFP in forma unui Proiect de hotarare cu toate documentatia plus o adresa de inaintare atasata (model ul il gasiti pe siteul ANFP gov.ro materiale utile. totul in 2 exp. Atentie! sa nu depasiti numarul maxim stabilit in baza prevederilor OUG 63/2010. In cadrul Organigramei si Statului de functii este obligatoriu sa se evidentieze compartimentul/biroul Urbanism Amenajarea Teritoriului, Disciplina in constructii si .... (ce alte specializari mai aveti comasate daca sunt). Dupa ce se primeste viza de legalitate de la Institutia Prefectului hotararea intra in vigoare si se poate pune in aplicare, se emite dispozitia primarului prin care ART. 1 Cu data de domnul/doamnaX functionar public de executie din clasa I sau II gradul profesional superior/principal/asistent gradatia X se desemneaza persoana responsabila in domeniul urbanismului si amenajarii teritoriului si al autorizarii executarii lucrarilor de constructii din comuna......, beneficiaza de indemnizatie de conducere de 15% din salariul brut de baza, se stabileste salariul brut de baza in cuantum de .... gradatia ... si se stabileste clasa de salarizare ( cat revine conform clasei si gradului profesional detinut plus clasele de salarizare succesive conform gradatiei detinute la care se mai adauga 4 clase succesive 15 % indemnizatia de conducere. Un exp. se transmite la Prefectura pentru viza de legalitate iar un exp. dupa ce a fost comunicat functionarului in baza dispozitiilor art. 26 din Legea 188/1999 se transmite ANFP.
 
 
 
offline
Avatar 7

Data înregistrării:
Vineri, 12 Martie 2010, 21:53

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Marti, 1 Martie 2011, 11:36
Buna ziua,
vreau sa va multumesc mult pentru clarificarea problemelor care ma preocupa, dar.....???? totusi mai am neclaritati si anume: conform Ordinului 839/2009 actualiz.ptr. aprobarea normelor metodologice de aplic. a L 50/91 la art.10 al. (4) se precizeaza4) Functia publica de conducere de arhitect-sef al judetului, al municipiului Bucuresti, al sectorului municipiului Bucuresti, al municipiului si al orasului, precum si al comunei va fi ocupata de personal cu studii superioare de lunga durata, de regula din domeniile arhitecturii, urbanismului, constructiilor si instalatiilor aferente constructiilor. La orase si comune, pana la ocuparea functiei de arhitect-sef de catre persoane cu studii superioare de lunga durata, atributiile functiei de arhitect-sef vor putea fi indeplinite si de conductor-arhitect, subinginer sau de cadre cu pregatire medie din domeniile arhitecturii si constructilor, fara ca acestia sa poarte titlul de arhitect-sef.Mentionez ca sunt ing. constructor cu diploma de licenta incadrat pe funtia publica de executie CONSILIER I, gradul profesional PRINCIPAL, gradatia 5, clasa de salarizare 42 cu salariul de baza de 1378 lei(inclusiv indemnizatia de conducere de 15%), eu in 2007 am fost angajata prin concurs de recrutare la compartimentul urbanism si amenaj.teritoriului. Deci in cazul meu in anul 2011 cum se aplica Legea 284/2010 privind salarizarea in care se specifica urmatoarele : la art.28 al.(1) si (2)

ART. 28
(1) Autoritatile, institutiile publice si unitatile bugetare pot include in statele de functii si unele functii specifice altor domenii de activitate bugetara, prevazute in anexele la prezenta lege, care se dovedesc a fi necesare desfasurarii activitatii.
(2) Salariile de baza ale personalului incadrat in functii specifice, care nu sunt prevazute in prezenta lege, se stabilesc de ordonatorii principali de credite, prin asimilare cu functiile si salariile de baza prevazute in anexele la prezenta lege si aplicabile categoriei de personal respective, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, al Ministerului Finantelor Publice si al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, pentru functionarii publici.
Eu consider ca arhitectul sef corespunde unei functii publice de conducere specifice conform Statulului functionarilor publici. Deci cu noua incadrare cf.grilelor de salarizare am clasa de salarizare 33+9(vechime)+4(resp.urbanism)=46 si nu 42 cum scrie in dispozitia privind reincadrarea deci nu mi se pare corect la responsabilitatile pe care le am (urbanism+achizitii publice).
Cu mult respect Hortensia Oltean
 
 
 
offline
Avatar 7

Data înregistrării:
Vineri, 12 Martie 2010, 21:53

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Marti, 1 Martie 2011, 13:37
Buna ziua,
revin cu o precizare: am studiat din nou toata legislatia privind urbanismul si amenajarea teritoriului precum si cele privind functiile publice in administratie si am ajuns la concluzia ca dupa umila mea parere sunt toate o varza totala si nu mai intelege nimeni nimic asa ca deocamdata astept vremuri mai bune.
Dar revin cu alta intrebare: care sunt conditiile de promovare rapida din principal in superior,in primul rand si promovare normala in al doilea rand, ma intereseaza pasii de urmat.
La aceasta ora sunt reincadrata in FP de executie CONSILIER I, gradul profesional PRINCIPAL, gradatia 5, clasa de salarizare 42????!!!!!!!!! salariu de baza 1378(inclusiv indemnizatia de conducere de 15%).
Mai am o intrebare: in anul 2012 cand se va face salarizarea dupa clase eu avand 42!!!!!!!(incorect dupa mine) unde se va mai regasii indemnizatia de conducere de 15% cf.OG 9/2008 care se regaseste in Anexa 4 punctul C(8) la Indemnizatii de conducere.
Multumesc mult si speranta moare ultima
Hortensia Oltean Maria
 
 
 
offline
Avatar 3

Data înregistrării:
Joi, 20 Ianuarie 2011, 12:22

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Miercuri, 2 Martie 2011, 09:47
Functia publica a dvs este de executie si beneficiati de un spor de conducere de pana la 15 % din salariul brut de baza. Institutia este de nivel local si chiar daca sa zicem ca acel compartimentul specializat este constituit ca birou nu puteti fi incadrata ca sef birou. De ce va spun acest lucru. In luna iulie 2010 inainte de a se pune in aplicare prevederile OUG nr. 63/2010 am solicitat ANFP si am obtinut avizul acestora pentru infiintarea biroului urbanism amenajarea teritoriului si disciplina in constructii in conditiile in care aceasta structura era constituita ca si compartiment cu 6 functii de executie in subordine din care una era persoana desemnata cu responsabilitati in domeniul urbanismului... ANFP a acordat avizul de infiintare al biroului cu urmatoarele obiectiuni: deoarece la nivelul inst. dvs. este desemnata o persoana cu responsabilitate in acest domeniu nu puteti infiinta functia publica de conducere de sef biroul urbanism, drept pentru care persoana incadrata pe functia de executie de inspector clasa I gradul profesional superior tr. 3 gradatia 5 beneficiaza in continuare de indemnizatia de 15% din salariul brut de incadrare. Dupa care la 1 zi am primit adresa Institutiei Prefectului prin care ne comunica ca pentru comuna noastra s-a alocat un nr. de 30 posturi conform OUG 63/2010. A trebuit sa reorganizez activitatea aparatului de specialitate al primarului renuntand la multe posturi vacante solicitand un nou aviz al ANFP. Revenind la problema noastra Functia de arhitect sef este specificata numai la semnatura pe certificatul de urbanism si autorizatiile de desfiintare/construire. Eventual daca prin dispozitie scrisa primarul v-a imputernicit sa intocmiti procese -verbale de contraventii pentru constructiile ridicate ilegal. In rest imi comunicati unde va mai este necesara ca si titulatura functia de arhitect-sef? Niciunde! va garantez eu. Pentru aprobarea PUG general al comunei este obligatoriu semnatura si parafa unui arhitect nu a dvs. daca nu aveti aceasta specializare. El oricum este aprobat de judet in prima faza iar comuna dvs. il aproba ca si hotarare de consiliu. Nu faceti atata caz de functie. La cat mai puitine semnaturi pe acte cu atat mai bine pentru dvs.
Corect pentu dvs. clasa de salarizare trebuie sa fie 46 nu 42 Adresati prin cerere scrisa primarului despre problema constatata de dvs. poata va modifica dispozitia de reincadrare. Daca nu aveti dreptul sa solicitati in instanta rectificarea dispozitiei . Dar poate nu ajungeti acolo. Cei de la resurse umane in baza unui referat intocmit solicita modificarea dispozitie de reincadrare in sensul ca ".....se va citi corect clasa de salarizare 46"
model de dispozitie de reincadrare conform Legii 284/2010
PRIMARUL COMUNEI.......;JUDETUL......
Avand in vedere:
-prevederile art 11 si 33 din Legea nr. 284/2010 –Legea –cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
-prevederile art. 1 si art 4 alin (3) din Legea nr. 285/2010 privind salarizarea in anul 2011 a personalului platit din fonduri publice;
-prevederile art.31 din Legea 188/1999 rep.2 privind Statutul Functionarilor Publici cu modificarile si completarile ulterioare:
-Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 285/2010 privind salarizarea in anul 2011 a personalului platit din fonduri publice;
-dispozitiile individuale de reincadrare a functionarilor publici in conformitate cu prevederile Legii 330/2009;
-dispozitia primarului nr. 261/19.07.2010 privind diminuarea cu 25% a salariului brut de baza, incepand cu luna iulie 2010;
-prevederile Dispozitiei Primarului comunei ...... nr. 266/14.08.2009 privind desemnarea domnului ..... ca persoana cu responsabilitate in domeniul urbanismului, amenajarii teritoriului si al autorizarii lucrarilor de constructii
-referatul Compartimentului Juridic, Resurse Umane, Registratura si Relatii cu Publicul
-prevederile art.63 alin. (5) lit. “e” din Legea nr. 215/2001 rep.2 privind administratia publica locale cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art.68 alin.(1) din Legea nr. 215/2001 rep.2 privind administratia publica locale cu modificarile si completarile ulterioare;

D I S P U N:

Art. 1 Incepand cu luna ianuarie 2011 domnul..........., functionar public in cadrul Compartimentului Urbanism si Amenajarea Teritoriului si Disciplina in
Constructii, se reincadreaza in functia publica de executie de inspector, clasa I, gradul profesional superior, gradatia 5, clasa de salarizare 57 si un salariu brut de baza de 1.544 lei .
Art. 2 Compartimentul Contabilitate-Buget si Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Registratura si Relatii cu Publicul vor aduce la indeplinire prevederile prezentei dispozitii.
PRIMAR, Avizeaza pentru legalitate, Secretar.....
Fara falsa modestie Institutia Prefectului nu m-a atacat in contencios pana in prezent nici un act administrativ
 
 
 
offline
Avatar 3

Data înregistrării:
Joi, 20 Ianuarie 2011, 12:22

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Miercuri, 2 Martie 2011, 09:59
Promovarea rapida a fost suspendata anul trecut. Nici anul acesta nu se stie ce se intampla. Oricum aceasta promovare are loc la ANFP nu la dvs la institutie. Nu mai sunt sigura dar parca in HGR 611/2008 sunt descrisi pasii cu promovarea rapida. S-a modificat insa Legea 188/1999 prin Legea 140/2010 in sensul ca art. 65 - pentru promovare in gradul profesional imediat urmator functionarul public trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
-sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza:
-2 ani vechime in treapta a picat
- obtinerea calificativului "bine" la evaluarea performantelor individuale in ultimii 2 ani calendaristici;
- in cazierul administrativ sa nu aveti sanctiune disciplinara neradiata in conditiile Legii 188/1999 -(se obtine de la ANFP odata cu adresa prin care se solicita reprezentantii ANFP in comisia de concurs si comisia de contestatii)
 
 
Du-te la pagina:  1 2 3 4
 

Discuţie Hotarare de consiliu local - arhitect-sef

Acest subiect este moderat de către
Gabriela Pintea,    freeelis

Ultimele mesaje şterse în discuţie ( total mesaje şterse - 1)

Autor mesaj: snadica
Mesaj şters de către: Gabriela Pintea
Dată mesaj: Joi, 24 Februarie 2011, 16:24
Mesaj şters la data: Joi, 24 Februarie 2011, 22:45
Motiv: mesaj dublat


 

Statistici Forum

Mesaje astăzi: 195
Total subiecte: 430097
Total mesaje: 2185638


 

Acum online

Utilizatori (31)
ogra , dariad , DlGoe , milika01 , Mariana Apostol , Valentin76 , visinica , brokenangel , johnnypower09 , claudiabelci , laura_dari , luysa72 , tatiana28 , aidu , adrianm21 , viorelsirma , Carp Mircea , valemisro , Alex1948 , grandanat , dorincornea , Anda1965 , pristopanu07 , MaziluDani , catalin63 , Tudor1982 , amg2buc@yahoo.com , DanielManciu , im82 , Dana Mindru , beta88

Consultanţi (3)
razvan_savu , avnic , amvirdan

Moderatori (3)
gi-jane2 , freeelis , george-neagu

Administratori (1)
Admin

Astăzi îşi sărbătoresc ziua de naştere

custuras , fany_as , nicu_igna , blana , adinaneagu , spriutza , ssmdlove , doina_h , myllene , svet_melania@yahoo.com , diana rox , 1307cristian , mihaela_let , catibo , Ranettius , wise , csjiorga1997 , gombotel , anka_sms , andutu , dannag , moprea@uztel.ro , miharadu , dumidrag , Alemada , bvr622002 , Mihailescu Consulting , Xenior , necty , alektor , filimon07 , KPSUNIKA 1 , ALCORA , dandumi , RO46024 , bula_romania , bogdan1955 , tudorcs , adi28 , Daniel_Gaftoi , MihaiBusca , lenutasimion , iubilache , silaghidana , Georgi1 , Georgi11 , Bibliotecaru , iclaudia , crismarb , gabrida , r111 , narcisa21 , sgiorgia , kkidd , denisia_deniss , cristinapricop , dannys , roxana.violeta , irina turcanu , FLPOPA , AlanWolfe , m.florentina , liliana2010 , pricopcristina , lyli , carinagoldi , reea01 , alinutza211277SA , roja.alina , honoriu filimon , lidiapavel , vatamanu mia , fsa70 , astronsrl , maryus99 , mirelamicu , victor.tudor , andra.vasile , criss2112 , isopal , daneza_eu , dovlecel79 , IrimieDumitru , werty , renatag , gross405 , pbmartika , avramcrai , blonda_valerian , danieladm , tionclaudia , LauraJ , narcidani , andraroxanachis , stochelrodu , dariedanut , maiorueliza , madalinabotina , claudiu1968 , eanamaria , tion_claudia , Laszlo21 , budurca , miriamm , popa72 , chip_ro , Aniellaa , dea7823 , elenati

 

Cautare in forum

 
Publicitate în reţeaua LegalNET.ro?

Consultant

Nu pierde ocazia de a te înscrie GRATUIT în catalogul consultanţilor Avocatnet.ro

Urmăreşte noutăţile AvocatNet.ro

Lasă mai jos adresa de email şi te ţinem la curent gratuit cu analize, ştiri şi informaţii utile. Peste 100.000 de oameni au ales să ne urmarească pe email.

Parteneri Avocatnet

Finexpert Elsa Funkykids Deratizare Dezinsectie Carbon solutions global Eden Spa Marketizator.ro