Solutii pentru IMM
  • Autentificare
    Utilizator
    Parola
    recuperare parola
    Recuperare parola

    Introduceti adresa de email asociata contului dumneavoastra.

    Un email cu noua parola si instructiunile de recuperare a fost trimis cu succes catre adresa specificata de tine.

  • Inregistrare

    Intra acum in comunitatea Avocatnet.ro. Este gratuit!

     ContUtilizator  ContConsultant  ContFirma

    Avocatnet.ro in cifre
    Comunitatea are 323.765 de membri si 5.965 de consultanti inregistrati care au contribuit cu 2.083.757 mesaje in forum.

Discutie INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI

 
 
offline
1.40

Data inregistrarii:
Luni, 24 Noiembrie 2008, 09:18

Profil consultant Cere consultanta

[Explicatii indice rating]

 
Data post: Vineri, 8 Mai 2009, 00:38

REPREZINT 6 APARTAMENTE DINTR-UN BLOC DE 2 ETAJE. NE-AM HOTARAT SA INFIINTAM ASOCIATIE DE PROPRIETARI INSA NU STIM DACA LA INFIINTAREA ACESTEIA TREBUIE NEAPARAT DEPUS UN CAPITAL SOCIAL SAU SE POATE SPUNE CA MIJLOACELE BANESTI SUNT FORMATE DIN FOND DE RUL MENT,FOND DE REPARATII SI COTE DE INTRETINERE AFERENTE!? IMI POATE SPUNE CINEVA CAM CARE SUNT COSTURILE INFIINTARII SI CAT DUREAZA? VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNS.
 
 
 
offline
Avatar 8

Data inregistrarii:
Vineri, 8 Iunie 2007, 13:03

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Vineri, 8 Mai 2009, 00:47
Cum se constituie o asociație de proprietari?

Asociațiile de proprietari se constituie prin hotărîrea a cel puțin jumătate plus unu din numărul proprietarilor apartamentelor și spațiilor cu altă destinație decît cea de locuință din cadrul unei clădiri. În clădirile de locuit cu mai multe scări se pot înființa asociații de proprietari pe una sau mai multe scări, dacă proprietatea comună aferentă poate fi delimitată și dacă este posibilă repartizarea cheltuielilor comune pe una sau mai multe scări. Hotărîrea privind înființarea asociației de proprietari poate fi luată cu votul a cel puțin două treimi din numărul proprietarilor prezenți, dar nu mai puțin de jumătate plus unu din numărul proprietarilor locuințelor și ai spațiilor cu altă destinație decît cea de locuință din cadrul clădirii, scării sau tronsonului. Dacă nu este întrunit cvorumul, o nouă convocare va avea loc după cel puțin cinci zile de la data primei întîlniri. În cazul în care nici la a doua convocare nu se poate lua hotărîrea de constituire din lipsa cvorumului, se face o a treia convocare, după cel puțin cinci zile de la data celei de-a doua; în acest caz, hotărîrea privind înființarea asociației poate fi luată cu votul a cel puțin jumătate plus unu din numărul proprietarilor prezenți, dar nu mai puțin de o treime din numărul proprietarilor.

Etapele constituirii unei asociații de proprietari

1. Întrunirea proprietarilor pentru stabilirea acțiunilor necesare constituirii asociației de proprietari;
2. Înscrierea proprietății în registrele de carte funciară sau, acolo unde acestea nu sînt constituite, în registrele de transcripțiuni imobiliare, la birourile de publicitate imobiliară ale judecătoriilor;
3. Organizarea și desfășurarea adunării generale de constituire a asociației de proprietari;
4. Legalizarea statutului și a acordului de asociere și depunerea actelor de înregistrare a asociației de proprietari la judecătorie, în vederea obținerii sentinței judecătorești de înființare;
5. Comandarea ștampilelor;
6. Deschiderea contului la o societate bancară;
7. Înregistrarea la administrația financiară;
8. Încheierea contractelor cu furnizorii de utilități edilitar-gospodărești (apă-canal, termoficare, gaz, electricitate, salubritate etc.);
9. Preluarea patrimoniului de către asociația de proprietari de la asociația de locatari.

Ce conține statutul?

În adunarea de constituire se prezintă și se adoptă statutul asociației de proprietari, în care se vor cuprinde precizări cu privire la: denumirea, forma juridică, sediul, durata de funcționare ale asociației de proprietari; scopul și obiectul de activitate ale asociației de proprietari; mijloace materiale și bănești de care poate dispune asociația de proprietari; venituri și cheltuieli; membrii asociației de proprietari, drepturile și obligațiile acestora; structura organizatorică, modul de funcționare, managementul asociației de proprietari; repartizarea cheltuielilor asociației de proprietari; condițiile în care se dizolvă asociația de proprietari; dispoziții finale, modalitatea de rezolvare a litigiilor, relații contractuale, penalizări, dacă adunarea generală a proprietarilor a adoptat sistemul propriu de penalizări, în condițiile legii.

Acte necesare pentru înființarea unei asociații de proprietari


• În cazul în care se constituie asociație de proprietari pe tot blocul sînt necesare următoarele acte: două cereri tip, Statutul asociației de proprietari + tabel nominal cu semnături, actul constitutiv + tabel nominal cu semnături, acordul de asociere + anexa cu tabelul nominal cu proprietarii membri, procesul-verbal al adunării generale de constituire + tabel cu semnăturile celor care au participat la aceasta, copie de pe încheierea de la Judecătorie cu înscrierea în Cartea Funciară a actului de proprietate al unui membru al asociației de proprietari, copie de pe încheierea de la Judecătorie cu înscrierea în Cartea Funciară a clădirii și proces-verbal de predare-primire a mijloacelor materiale și bănești.
• În cazul în care se constituie asociație de proprietari pe scări sau tronsoane, existînd o scară din blocul respectiv care este deja asociație de proprietari aveți nevoie de: două cereri tip, Statutul asociației de proprietari + tabel nominal cu semnături, actul constitutiv + tabel nominal cu semnături, acordul de asociere + anexă cu tabelul nominal, procesul-verbal al adunării generale de constituire + tabel cu semnăturile celor care au participat la aceasta, copie de pe sentința definitivă și irevocabilă a scării care este Asociație de Proprietari, convenție încheiată între noile asociații de proprietari constituite pe scările aceluiași bloc, semnată de președinții acestora, privind gestionarea serviciilor prestate de toți furnizorii, acord de delimitare între scări în care se face referire la separarea pe scări, lifturi, terase, subsoluri, teren aferent clădirii etc., însoțit de un tabel cu semnăturile proprietarilor de pe fiecare scară, care sînt de acord cu delimitarea, proces-verbal de predare-primire a mijloacelor materiale și bănești și copie după ultima listă de plată a cotelor de întreținere.
• Dacă se constituie asociație de proprietari pe scări sau tronsoane și nici o altă scară din blocul respectiv nu este asociație de proprietari aveți nevoie de: două cereri tip, Statutul asociației de proprietari + tabel nominal cu semnături, actul constitutiv + tabel nominal cu semnături, acordul de asociere + anexa cu tabelul nominal, procesul-verbal al adunării generale de constituire + tabel cu semnăturile celor care au participat la aceasta, avize (original și copie) de la furnizorii de servicii, acord de delimitare între scări în care se face referire la separarea pe scări, lifturi, terase, subsoluri, teren aferent clădirii etc., însoțit de un tabel cu semnăturile proprietarilor de pe fiecare scară, care sînt de acord cu delimitarea, convenție încheiată între noile Asociații de Prorietari constituite pe scările aceluiași bloc, semnată de președintii acestora, privind gestionarea serviciilor prestate de toți furnizorii, copie de pe încheierea de la Judecătorie cu înscrierea în Cartea Funciară a clădirii, proces-verbal de predare-primire a mijloacelor materiale și bănești și copie de pe ultima listă de plată a cotelor de întreținere.
• Toate actele prezentate în dosar vor fi semnate, pe ultima pagină a fiecăruia și pe ultima pagină a anexelor, de către presedintele asociației de proprietari ales în adunarea generală (probat cu procesul-verbal) și ștampilate cu ștampila asociației. Toate actele trebuie completate în original, în trei exemplare, două din ele rămînînd la asociația de proprietari.
 
 
 
offline
Avatar 6

Data inregistrarii:
Duminica, 3 Septembrie 2006, 10:40

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Sambata, 30 Mai 2009, 15:33
studentica a scris:

Cum se constituie o asociație de proprietari?

Asociațiile de proprietari se constituie prin hotărîrea a cel puțin jumătate plus unu din numărul proprietarilor apartamentelor și spațiilor cu altă destinație decît cea de locuință din cadrul unei clădiri. În clădirile de locuit cu mai multe scări se pot înființa asociații de proprietari pe una sau mai multe scări, dacă proprietatea comună aferentă poate fi delimitată și dacă este posibilă repartizarea cheltuielilor comune pe una sau mai multe scări. Hotărîrea privind înființarea asociației de proprietari poate fi luată cu votul a cel puțin două treimi din numărul proprietarilor prezenți, dar nu mai puțin de jumătate plus unu din numărul proprietarilor locuințelor și ai spațiilor cu altă destinație decît cea de locuință din cadrul clădirii, scării sau tronsonului. Dacă nu este întrunit cvorumul, o nouă convocare va avea loc după cel puțin cinci zile de la data primei întîlniri. În cazul în care nici la a doua convocare nu se poate lua hotărîrea de constituire din lipsa cvorumului, se face o a treia convocare, după cel puțin cinci zile de la data celei de-a doua; în acest caz, hotărîrea privind înființarea asociației poate fi luată cu votul a cel puțin jumătate plus unu din numărul proprietarilor prezenți, dar nu mai puțin de o treime din numărul proprietarilor.

Etapele constituirii unei asociații de proprietari

1. Întrunirea proprietarilor pentru stabilirea acțiunilor necesare constituirii asociației de proprietari;
2. Înscrierea proprietății în registrele de carte funciară sau, acolo unde acestea nu sînt constituite, în registrele de transcripțiuni imobiliare, la birourile de publicitate imobiliară ale judecătoriilor;
3. Organizarea și desfășurarea adunării generale de constituire a asociației de proprietari;
4. Legalizarea statutului și a acordului de asociere și depunerea actelor de înregistrare a asociației de proprietari la judecătorie, în vederea obținerii sentinței judecătorești de înființare;
5. Comandarea ștampilelor;
6. Deschiderea contului la o societate bancară;
7. Înregistrarea la administrația financiară;
8. Încheierea contractelor cu furnizorii de utilități edilitar-gospodărești (apă-canal, termoficare, gaz, electricitate, salubritate etc.);
9. Preluarea patrimoniului de către asociația de proprietari de la asociația de locatari.

Ce conține statutul?

În adunarea de constituire se prezintă și se adoptă statutul asociației de proprietari, în care se vor cuprinde precizări cu privire la: denumirea, forma juridică, sediul, durata de funcționare ale asociației de proprietari; scopul și obiectul de activitate ale asociației de proprietari; mijloace materiale și bănești de care poate dispune asociația de proprietari; venituri și cheltuieli; membrii asociației de proprietari, drepturile și obligațiile acestora; structura organizatorică, modul de funcționare, managementul asociației de proprietari; repartizarea cheltuielilor asociației de proprietari; condițiile în care se dizolvă asociația de proprietari; dispoziții finale, modalitatea de rezolvare a litigiilor, relații contractuale, penalizări, dacă adunarea generală a proprietarilor a adoptat sistemul propriu de penalizări, în condițiile legii.

Acte necesare pentru înființarea unei asociații de proprietari


• În cazul în care se constituie asociație de proprietari pe tot blocul sînt necesare următoarele acte: două cereri tip, Statutul asociației de proprietari + tabel nominal cu semnături, actul constitutiv + tabel nominal cu semnături, acordul de asociere + anexa cu tabelul nominal cu proprietarii membri, procesul-verbal al adunării generale de constituire + tabel cu semnăturile celor care au participat la aceasta, copie de pe încheierea de la Judecătorie cu înscrierea în Cartea Funciară a actului de proprietate al unui membru al asociației de proprietari, copie de pe încheierea de la Judecătorie cu înscrierea în Cartea Funciară a clădirii și proces-verbal de predare-primire a mijloacelor materiale și bănești.
• În cazul în care se constituie asociație de proprietari pe scări sau tronsoane, existînd o scară din blocul respectiv care este deja asociație de proprietari aveți nevoie de: două cereri tip, Statutul asociației de proprietari + tabel nominal cu semnături, actul constitutiv + tabel nominal cu semnături, acordul de asociere + anexă cu tabelul nominal, procesul-verbal al adunării generale de constituire + tabel cu semnăturile celor care au participat la aceasta, copie de pe sentința definitivă și irevocabilă a scării care este Asociație de Proprietari, convenție încheiată între noile asociații de proprietari constituite pe scările aceluiași bloc, semnată de președinții acestora, privind gestionarea serviciilor prestate de toți furnizorii, acord de delimitare între scări în care se face referire la separarea pe scări, lifturi, terase, subsoluri, teren aferent clădirii etc., însoțit de un tabel cu semnăturile proprietarilor de pe fiecare scară, care sînt de acord cu delimitarea, proces-verbal de predare-primire a mijloacelor materiale și bănești și copie după ultima listă de plată a cotelor de întreținere.
• Dacă se constituie asociație de proprietari pe scări sau tronsoane și nici o altă scară din blocul respectiv nu este asociație de proprietari aveți nevoie de: două cereri tip, Statutul asociației de proprietari + tabel nominal cu semnături, actul constitutiv + tabel nominal cu semnături, acordul de asociere + anexa cu tabelul nominal, procesul-verbal al adunării generale de constituire + tabel cu semnăturile celor care au participat la aceasta, avize (original și copie) de la furnizorii de servicii, acord de delimitare între scări în care se face referire la separarea pe scări, lifturi, terase, subsoluri, teren aferent clădirii etc., însoțit de un tabel cu semnăturile proprietarilor de pe fiecare scară, care sînt de acord cu delimitarea, convenție încheiată între noile Asociații de Prorietari constituite pe scările aceluiași bloc, semnată de președintii acestora, privind gestionarea serviciilor prestate de toți furnizorii, copie de pe încheierea de la Judecătorie cu înscrierea în Cartea Funciară a clădirii, proces-verbal de predare-primire a mijloacelor materiale și bănești și copie de pe ultima listă de plată a cotelor de întreținere.
• Toate actele prezentate în dosar vor fi semnate, pe ultima pagină a fiecăruia și pe ultima pagină a anexelor, de către presedintele asociației de proprietari ales în adunarea generală (probat cu procesul-verbal) și ștampilate cu ștampila asociației. Toate actele trebuie completate în original, în trei exemplare, două din ele rămînînd la asociația de proprietari.


Pentru "studentica" :


Va rog sa ma lamuriti si pe mine: dosarul pentru inregistrarea unei noi asociatii de proprietarii se depune la Judecatorie (asa cum mentionati dv. mai sus, la etapa cu nr. 4) sau la Administratia Financiara (asa cu se prevede in Art. 6, alin. 1 din Legea nr. 230 din 6 iulie 2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, pe care il reproduc in continuare?

ART. 6
(1) Cererea pentru dobândirea personalității juridice a asociației de proprietari împreună cu statutul, acordul
de asociere și procesul-verbal al adunării generale de constituire se depun și se înregistrează la organul
financiar local în a cărui raza teritorială se afla clădirea.


ultima data editat de 2AS pe data de Sambata, 30 Mai 2009, 17:11
 
 
 
offline
27
1

Data inregistrarii:
Marti, 4 Martie 2008, 22:09

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Sambata, 30 Mai 2009, 21:07
2AS a scris:


Va rog sa ma lamuriti si pe mine: dosarul pentru inregistrarea unei noi asociatii de proprietarii se depune la Judecatorie (asa cum mentionati dv. mai sus, la etapa cu nr. 4) sau la Administratia Financiara (asa cu se prevede in Art. 6, alin. 1 din Legea nr. 230 din 6 iulie 2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, pe care il reproduc in continuare?

ART. 6
(1) Cererea pentru dobândirea personalității juridice a asociației de proprietari împreună cu statutul, acordul
de asociere și procesul-verbal al adunării generale de constituire se depun și se înregistrează la organul
financiar local în a cărui raza teritorială se afla clădirea.



Ca sa va lamuriti cititi tot articolul 6.

Art. 6. -
(1) Cererea pentru dobândirea personalității juridice a asociației de proprietari împreună cu statutul, acordul de asociere și procesul-verbal al adunării generale de constituire se depun și se înregistrează la organul financiar local în a cărui rază teritorială se află clădirea.
(2) Statutul și acordul de asociere se întocmesc în baza prezentei legi.
(3) Acordul de asociere trebuie să conțină:
a) adresa și individualizarea proprietății individuale, potrivit actului de proprietate;
b) numele și prenumele tuturor proprietarilor;
c) descrierea proprietății, cuprinzând: descrierea clădirii, structura clădirii, numărul de etaje, numărul de apartamente structurate pe număr de camere, numărul spațiilor cu altă destinație decât aceea de locuință, suprafața terenului aferent clădirii;
d) enumerarea și descrierea părților aflate în proprietate comună;
e) cota-parte indiviză ce revine fiecărui proprietar din proprietatea comună.
(4) Asociația de proprietari dobândește personalitate juridică în baza încheierii judecătorului-delegat desemnat la organul financiar local de către președintele judecătoriei în a cărei circumscripție teritorială se află clădirea.

Concret judecatorul delegat (de la judecatorie) are cateva zile pe luna program intr-un birou la Primarie. La noi este de gasit 2 zile pe saptamana in biroul care se ocupa de asociatii , de la finantele locale (primarie). Acolo se depun documentele de infiintare in 3 dosare ( 3 exemplare). Dupa ce se da incheierea un exemplar ramane la judecatorie, unul se duce la finante si unul la asociatie.
 
 
 
offline
Avatar 6

Data inregistrarii:
Duminica, 3 Septembrie 2006, 10:40

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Luni, 1 Iunie 2009, 09:47
adriantot a scris:

2AS a scris:


Va rog sa ma lamuriti si pe mine: dosarul pentru inregistrarea unei noi asociatii de proprietarii se depune la Judecatorie (asa cum mentionati dv. mai sus, la etapa cu nr. 4) sau la Administratia Financiara (asa cu se prevede in Art. 6, alin. 1 din Legea nr. 230 din 6 iulie 2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, pe care il reproduc in continuare?

ART. 6
(1) Cererea pentru dobândirea personalității juridice a asociației de proprietari împreună cu statutul, acordul
de asociere și procesul-verbal al adunării generale de constituire se depun și se înregistrează la organul
financiar local în a cărui raza teritorială se afla clădirea.



Ca sa va lamuriti cititi tot articolul 6.

Art. 6. -
(1) Cererea pentru dobândirea personalității juridice a asociației de proprietari împreună cu statutul, acordul de asociere și procesul-verbal al adunării generale de constituire se depun și se înregistrează la organul financiar local în a cărui rază teritorială se află clădirea.
(2) Statutul și acordul de asociere se întocmesc în baza prezentei legi.
(3) Acordul de asociere trebuie să conțină:
a) adresa și individualizarea proprietății individuale, potrivit actului de proprietate;
b) numele și prenumele tuturor proprietarilor;
c) descrierea proprietății, cuprinzând: descrierea clădirii, structura clădirii, numărul de etaje, numărul de apartamente structurate pe număr de camere, numărul spațiilor cu altă destinație decât aceea de locuință, suprafața terenului aferent clădirii;
d) enumerarea și descrierea părților aflate în proprietate comună;
e) cota-parte indiviză ce revine fiecărui proprietar din proprietatea comună.
(4) Asociația de proprietari dobândește personalitate juridică în baza încheierii judecătorului-delegat desemnat la organul financiar local de către președintele judecătoriei în a cărei circumscripție teritorială se află clădirea.

Concret judecatorul delegat (de la judecatorie) are cateva zile pe luna program intr-un birou la Primarie. La noi este de gasit 2 zile pe saptamana in biroul care se ocupa de asociatii , de la finantele locale (primarie). Acolo se depun documentele de infiintare in 3 dosare ( 3 exemplare). Dupa ce se da incheierea un exemplar ramane la judecatorie, unul se duce la finante si unul la asociatie.


Multumesc frumos pentru raspuns si pentru informatiile furnizate!! Va asigur ca citisem cu mare atentie nu doar TOT Art.6 (inclusiv alin 4.), inainte de a publica postul pe acest forum! Tocmai de aceea am si pus intrebarea respectiva! Acum m-am edificat ca totusi dosarul nu trebuie depus la Judecatorie sau Primarie, ci la Finante, asa cum scrie si in Art.6. alin.1., urmand ca judecatorul delegat sa-l preia de la Finante pentru ca, in final , sa poata redacta acea incheiere care confera personalitate juridica asociatiei nou create. .

ultima data editat de 2AS pe data de Luni, 1 Iunie 2009, 09:57
 
 
 
offline
27
1

Data inregistrarii:
Marti, 4 Martie 2008, 22:09

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Luni, 1 Iunie 2009, 14:17
Legea e lege in toata tara dar practica mai difera de la localitate la alta .
La noi judecatorul delegat este la Primarie si acolo se depun cele 3 dosare.
 
 
 
offline
Avatar 6

Data inregistrarii:
Duminica, 3 Septembrie 2006, 10:40

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Luni, 1 Iunie 2009, 15:13
adriantot a scris:

Legea e lege in toata tara dar practica mai difera de la localitate la alta .
La noi judecatorul delegat este la Primarie si acolo se depun cele 3 dosare.


Aveti perfecta dreptate! Nici in privinta modului de depunere a bilanturilor nu se respecta legea si ne tot plimba de colo-colo intre Finante si ORC ba pentru depunere, ba pentru confirmarea depunerii, ba pentru "confirmarea confirmarii"! Apoi, in localitatile mai mici e firesc ca judecatorul delegat sa cumuleze mai multe atributii si de aceea e de gasit doar in sediul Primariei!

ultima data editat de 2AS pe data de Luni, 1 Iunie 2009, 15:48
 
 
 
 

Discutie INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI

Acest subiect este moderat de catre
freeelis,    elga50,    Adriantot,    arockz



 

Statistici Forum

Mesaje astazi: 27
Total subiecte: 408060
Total mesaje: 2083756


 

Acum online

Utilizatori (8)
amg2buc@yahoo.com , gicu13 , lungus , stefimit , SzAlex , antalrob , CrisB , mary_c

Consultanti (1)
avluci

Moderatori (2)
gi-jane2 , Gabriela Pintea

Administratori (0)
-

Astazi isi sarbatoresc ziua de nastere

MIHAIJURIDIC , stefy53 , vio c , emanuel_ilie , mon_ctin , alexa_hutton , vultur , lvoinic , ilav , KminuK , MirceaGrimReaper , pvf53 , FlorinBindea , monica fontanella , mariana.feraru , adiursu , ramonaduta79 , cristinad , Barkan , mihaelacrnl , livache , grimy , grimy , Angelutzade , ionescup_a , angelutzade , Sultana25 , alinanedelea , cessara , noc2 , pdx , danasonia , jkozma , Spiridush , andreyutza , m_62_marius , gyoni8 , murysan , vgar , cristina.tanase , Paul25 , Bobby_TM , dana.zamfir , Aida2008 , mada_roscata , Cristina Chimerel , grecuanamaria , Kyandra , Rhadu , tundewoeller , milixima , gabrielapavel , tomozeimihaela , Nina Morar , nana_dlc2 , atena mihaela , iastalis , ionutz_ionutz , cfvd13 , doinaone , iuly_leone , Dedelutza , Pustai Eugenia , Leonf , andrea_palko , alexstacescu , klara junc , danielalazar , gabrielapetrea2010 , 33tina , bucurmariana24 , vess , Marc_ro , alenka , Ioana Iancu , laka , karali , piano , Ldmlbv , mcristescu , aaalinaaa , alinamihaela12 , patrascusimion , Y love you , Elena0680 , alin-petrus , maria cuc , pedy4 , alexandra890725 , lilianail , irisevy , Johnny_C , ioanacatalinmarin , renateif , enachemariana_2007 , rami_vali , gabrielf , deliadinu , dan2507 , olytl56 , ioanpaval , muscalu mirela , paul2002 , DANACALIN , AdrianVaman , KENIA2012 , BogdanaRosu , iulian66 , johnjohn2012 , ioan2012 , niculaemaria , bar_tantin , adriano89 , draghiciflorian , ismediere , protest , gms80sixtreme , amyr , stranger43 , germag

 

Cautare in forum

 
Publicitate in reteaua LegalNET.ro?

Consultant

Nu pierde ocazia de a te inscrie GRATUIT in catalogul consultantilor Avocatnet.ro

Parteneri Avocatnet

Finexpert Elsa Funkykids Deratizare Dezinsectie Carbon solutions global Eden Spa Marketizator.ro