Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebări
Servicii oferite:
- acordarea de asistență și consultanță juridică administratorului, asociaților, acționarilor în concilieri directe și negocieri
- experiență profesională vastă în domeniul comercial (notificări, ordonanțe de plată, cereri în anulare, acțiuni în pretenții, acțiuni în despăgubire ş.a.)
- redactarea de proiecte de contracte și negocierea clauzelor legale contractuale: comerciale, civile, închiriere, prestări servicii, alte contracte speciale, inclusiv contracte la distanță;
- mediere conflicte comerciale și de muncă
- cunoștințe temeinice de dreptul muncii (drepturi salariale, acțiuni în nulitate decizie de concediere, acțiuni în nulitate decizie de eliberare din funcție, reintegrare în muncă, procedura cercetării disciplinare ș.a.)
- concepție și redactare documente interne (regulament intern, fișe post, proceduri ș.a.)
- consultanță juridică generală (proprietăți, penal, mediu etc.)
- întocmirea documentațiilor în vederea obținerii diferitelor aprobări, avize și certificate necesare desfășurării activității specifice și reprezentarea societății în fața autorităților administrației publice centrale și locale, diverse instituții private sau de stat, notariate (DSP, DSV, ITM, ORC, OCPI, etc.)
- reprezentarea juridică a societății în instanțe
Avantajele dumneavoastră (ce puteți obține) din colaborarea cu un consilier juridic:
• o mai mare SIGURANȚĂ în derularea activității;
• o însemnată REDUCERE a RISCURILOR în general
• în relația cu partenerii de afaceri, vă bucurați de GESTIONAREA EFICIENTĂ a CONFLICTELOR
• mai multe CERTITUDINI în privința alinierii la legislația în vigoare
• asigurarea unui climat bazat pe ÎNCREDERE, CORECTITUDINE, DISCIPLINĂ și STABILITATE în relațiile de muncă cu angajații proprii.
fără prieteni în comunitate