Articolul menționează 'HR Budgeting', un subiect important pentru planificarea și alocarea resurselor financiare necesare funcționării departamentului de Resurse Umane.
Pe 8 si 9 octombrie, specialistii in Resurse Umane si Management din cadrul celor mai mari companii din Romania se intalnesc la HR Summit Iasi. Pe parcursul celor doua zile de eveniment, participantii vor avea ocazia sa discute teme captivante si sa afle ultimele noutati din aria de HR, Management si legislatie. Citește articolul
Acest departament gestionează banii companiei. Informația despre modul în care se calculează și se modifică o alocație financiară (cum ar fi norma de hrană) este crucială pentru bugetare și pentru înregistrarea corectă a costurilor.
Norma de hrana pentru angajatii din Ministerul de Interne (MAI) si cei ai Ministerului Apararii Nationale (MApN) a fost majorata, ca urmare a unui act normativ publicat joi in Monitorul Oficial al Romaniei. De altfel, aceasta este cea de-a treia modificare din 2015 a normei de hrana acordata politistilor si militarilor. Citește articolul
Orice discuție sau sondaj despre creșterea sau menținerea taxelor și impozitelor este foarte important pentru a înțelege cum pot fi afectate costurile,profitabilitatea și planificarea bugetară a companiei. De asemenea, prognozele economice generale, cum ar fi cele din agricultură, influențează previziunile financiare și bugetele.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Toate cele trei subiecte (cazierul fiscal, colectarea CASS și modificările contabile pentru reorganizări) sunt direct responsabile de acest departament, deoarece gestionează finanțele, taxele și înregistrările contabile ale companiei.
FinExpert va prezinta astazi o sinteza cu cele mai importante noutati legislative publicate in luna septembrie si modificarile pe care acestea le aduc. Citește articolul
Pentru acest departament, este esențial să înțeleagă procesul de calificare a consultanților fiscali, fie pentru a recruta personal cu expertiza necesară, fie pentru a sprijini membrii echipei să obțină această certificare vitală pentru activitatea companiei.
Hotararea Camerei Consultantilor Fiscali nr. 7/2015 privind sustinerea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent - sesiunea noiembrie 2015 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 734 din 1 octombrie 2015. Citește articolul
Acest articol aduce schimbări importante legate de bugete, taxe locale și cum se țin banii publici. Pentru un departament financiar, înseamnă că trebuie să înțeleagă cum sunt afectați banii și taxele, mai ales dacă firma are de-a face cu autorități locale sau cu proiecte cu finanțare europeană.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 41/2015 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru reglementarea unor masuri bugetare a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 733 din 30 septembrie 2015. Citește articolul
Acest departament este direct afectat de modificările structurale ale ANAF, deoarece va interacționa cu noile direcții (cum ar fi cea pentru mari contribuabili sau executare silită) și trebuie să înțeleagă cum vor fi administrate taxele și obligațiile fiscale ale companiei.
De la anul va functiona, in subordinea ANAF, o Directie de Executari Silite, care se va ocupa, printre altele, de valorificarea bunurilor sechestrate, potrivit unei hotarari adoptate miercuri de Guvern. De asemenea, numarul total de posturi alocat institutiei va fi suplimentat cu o mie. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil de calcularea, înregistrarea și plata tuturor taxelor și impozitelor. Orice modificare a Codului fiscal, mai ales privind taxele locale, este esențială pentru a își îndeplini corect atribuțiile.
Noul Cod fiscal, ale carui reglementari vor intra in vigoare incepand cu 1 ianuarie 2016, a fost modificat, ca urmare a unei Ordonante de Urgenta a Guvernului (OUG), publicata miercuri in Monitorul Oficial al Romaniei. Masura vizeaza taxele si impozitele locale care se vor aplica anul viitor. Citește articolul
Orice majorare de salarii are implicații financiare directe, cum ar fi costurile cu personalul și bugetarea. Departamentul Financiar-Contabil este interesat de modul în care astfel de măsuri sunt implementate și finanțate la nivel național, deoarece pot influența contextul economic și fiscal general, relevant și pentru companiile private.
De astazi, salariile si sporurile personalului din sistemul public de sanatate cresc cu 25%, potrivit unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Citește articolul
Analizează impactul creșterii salariului minim asupra cheltuielilor cu salariile, a contribuțiilor sociale și a profitabilității companiei, precum și datele economice generale privind investițiile.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul