"În termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a fost anunţat în scris de către o salariată că se află în una dintre situaţiile prevăzute la art. 2 lit. c)?e), acesta are obligaţia să înştiinţeze medicul de medicina muncii, precum şi inspectoratul teritorial de muncă pe a cărui rază îşi desfăşoară activitatea" asta e ce spune legea..daca nu angajatorul anunta ITM-UL atunci cine?
tudorvaleriu a scris:
1. Daca a anuntat sau nu ITM este problema si responsabiloitatea angajatorului angajatorului, nu a dvs., asa ca nu va faceti probleme.
2. Modificarea salariului se face prin act aditional la CIM si daca nu sunteti de acord nu semnati si nu se poate face modificarea.
3. Daca ati anuntat ca sunteti gravida nu va poate concedia in aceasta perioada decat daca este in faliment sau reorganizare judiciara.
4. - Certificatul medical pentru concediul de maternitate il duceti angajatorului care il calculeaza si il plateste si apoi recupereaza intreaga suma de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate (CJAS).
- Daca nu plateste faceti sesizare la CJAS care il va sanctiona cu amenda.
5. Pentru alte probleme pe care le aveti cu angajatorul va adresati ITM sa va ajute.
Va multumesc frumos pentru informatii