avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 395 soluții astăzi
Forum Activitate m999

Activitate m999

@luandai
Contestatiile se intemeieaza, in drept, pe art. 255 din OUG 34, cu modif si compl ulterioare. In fapt, va trebui sa descrieti, in concret, imprejurarea ca, desi ar fi putut sa solicite clarificari in privinta tertului sustinator (de ce apare modificarea denumirii, etc), autoritatea nu s-a prevalat de acest drept, limitandu-va, astfel, accesul pe piata concurentiala ( a se vedea principiile enuntate la art. 2 din oug 34). ATENTIE: daca oferta dvs. a fost respinsa doar pentru acest temei! Daca, insa, sunt si alte motive pentru care vi s-a respins oferta (criterii de calificare/selectie, oferta financiara, tehnica, etc) pe care le considerati neintemeiate, le puteti descrie in contestatie. Pentru toate acestea va puteti adresa CNSC in termenul legal prevazut de art. 256^2 (cu respectarea prevederilor art. 256^1). Pe de alta parte, tertul sustinator ar fi trebuit sa modifice toate ctr de munca ale angajatilor, prin incheierea actelor aditionale aferente, in momentul schimbarii unui atribut al societatii (denumire, sediu, etc.). Aceasta situatie nu este reglementata de legislatia achizitiilor publice. In alta ordine de idei, personalul implicat in realizarea unui contract, la momentul ofertarii, nici nu este obligatoriu a fi angajat al ofertantului/tertului/asociatului, este suficienta o declaratie de disponibilitate, asa incat respingerea unei oferte pe temeiul ca personalul implicat in contract nu este angajat cu ctr de munca este, in opinia mea,abuziva! Abia la momentul incheierii contractului se poate solicita un tip de angajament legal al personalului cu experienta in domeniul respectiv (contract de munca, ctr de prestari servicii- daca este pfa, etc.)
Buna ziua/seara! In privinta sustinatorului, ordinlul ANRMAP citat mai sus indica seria doc pe care autoritatea contractanta TREBUIE sa prevada in cadrul documentatiei de atribuire atunci cand stabileste criteriile de calificare si selectie, indiferent daca este vorba de ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator . In situatia in care autoritatea nu a indicat in cuprinsul doc de atrib ce anume trebuie prezentat de catre tertul sustinator, recomand solicitarea de clarificari de catre operatorul economic in aceasta privinta si urmarirea corelatiei cu dispozitiile Ordinului 171/2012 al ANRMAP.
Comunicarea/comunicarile (de orice natura!) emisa/emise de o autoritate administrativa (primarie) in aplicarea unei proceduri de atribuire a unui contract de achizitii publice poate fi considerat act procedural?