avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1282 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... cheltuieli de judecata
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

cheltuieli de judecata

Daca nu am venit decat ajutorul social de 225roni si alocatia unui minor , si sunt impusa la cheltuieli de judecata ce pot face?
Pot cumva sa scap de plata acestor cheltuieli?
Din chitantele depuse ar fi vorba de 4000ron.
PS este vorba de cazul unei vecine care a fost data in judecata de un alt vecin pe motiv ca i-a incalcat proprietatea aerian (a facut streasina casei mai mare, casa fiind pe hotar). Eu sunt studenta la drept insa nu stiu cum sa o ajut , nu stiu ce sa-i raspund.Poate ma ajuta-ti voi. Mersi mult.
Cel mai recent răspuns: Mihaela Hornea , Avocat 19:53, 26 Mai 2010
Daca vor ramane cheltuieleile de judecat si daunele vatrebui sa le plateasca, daca insa nu are nimic pe numele ei...:P
Cand spuneti bunuri de executat va referiti si la casa in care locuieste(se pare ca doar atat are )?
Toate bunurile care sunt pe numele sau si asupra carora este proprietara. Ma refer la bunuri de valoare ce pot fi valorificate (imobile, autoturisme, bunuri mobile).
Daca locuinta este cumparata in rate de la DAFIS (a fost casa nationalizata) si ratele trebuie platite pana in 2017 incluziv, inseamna ca locuinta inca nu-i apartine si nu poate fi executata silit?
Multumesc
Exact. Insa trebuie vazut contractul prin care plateste ratele si cand se procedeaza la tranferul proprietatii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata daune morale + materiale + chelt. de judecata Nevermind Nevermind Buna ziua, In urma unui proces civil (accident), sunt indreptatit sa primesc daune morale, materiale si cheltuieli de judecata de la parat (persoana ... (vezi toată discuția)