avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1292 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Este calomnie pe Internet?
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Este calomnie pe Internet?

Buna seara!Sunt elev in clasa a 10a la un liceu cu renume.Intr-o zi mi-a venit ideea de a face un blog clasei mele!Blog-ul a fost facut si acolo am scris un post despre profesorii mei.I-am descris pe fiecare ,dar la unii am exagerat cu descrierile.Profesorii au dat peste acest blog si se va crea ceva neplacut cred.Doamna diriginta a venit la ora si ne-a facut capu'mare si spune ca e calomnie,dar a fost o simpla disractie.Blogul a fost sters.Sper sa scap usor.:stunned:

Am zis asa: "domnului profesor i se scoala in ore"(ceea ce este adevarat) "doamna profesoara are un metru si un scuipat" , "doamnul profesor are hiperactivitate penisuala" (ce imaginatie am) , "doamna profesoara este milf" (milf =mother i’d like to f*ck.) si cam atat .... Este calomnie?#-o
Cel mai recent răspuns: eumarian , utilizator 00:25, 19 Ianuarie 2011
Buna seara inca o data!Procesul meu s-a incheiat si mi s-a dat "sentinta" - transferul la alt liceu!Inconstienta m-a costat ...mai mult decat meritam,dar asta a fost.Am reusit sa fac unii profesori sa planga,sa le schimb un pic viata.Nu ca m-as bucura,dar s-a exagerat foarte mult!M-am impiedicat am cazut in noroi,m-au improscat cu noroi si apoi a dat fiecare cum a putut!Am gresit,am recunoscut,mi-am asumat vina,m-au omorat.N-am meritat a doua sansa."Criminalul" de mine...
Aaa..domnul director a spus ca nu i-am calomniat, a fost ultraj de cea mai joasa speta.S-a legat si de faptul ca am pus "tz" (limbaj de internet) intr-un nume!
Va multumesc pentru raspunsurile voastre! Mi-am invatat lectia si pana la urma din orice liceu te poti duce la Drept(unde vreau sa dau)....asta conteaza doar de mine!:D