Avand in vedere ca suntem pe un forum de specialitate, propun realizarea aici a unui ghid gratuit pentru asociatiile de proprietari, pentru functionarea, administrarea si conducerea acestora.
Acesta ar trebui sa fie un material cat mai complet care sa cuprinda si cazuri particulare pe de o parte dar si exemple de punere in practica a prevederilor legale, prevederi care in multe situatii sunt interpretate in mod diferit de proprietari, administratori, cenzori, presedinti.
La fel de important este includerea in acest ghid a unor modele pentru cat mai multe formulare care sunt folosite in asociatiile de proprietari, modele care sa poata fi folosite in mod unitar in orice asociatie din tara.
Pot spune unii ca administratorii au absolvit deja un curs si au un atestat, dar stim ca fiecare in asociatia si-a personalizat modalitatea de lucru si exista si asociatii cu administratori care nu s-a mai updatat de multi ani de zile. Materialul acesta ar trebui sa fie, asa cum se si intituleaza, un ghid, in special pt cei din conducerea si administrarea asociatiilor dar va fi un material de foarte mare importanta pentru toti proprietarii.
In masura in care considerati util, si cu sprijinul si experienta dovedita in primul rand a moderatorilor acestui forum dar si a tuturor specialistilor de pe forum, bazandu-ne pe prevederile legale, putem incepe prin a structura cuprinsul acestui ghid si directiile pe care ne vom concentra.
Ca modalitate ulterioara de lucru propun lansarea in discutie a temelor pe forum, cu o perioada determinata pentru comentarii, dupa care moderatorii sa inchida tema respectiva si sa o adauge in ghid, urmand ca in masura in care apar date noi sau se modifica prevederile legale tema sa fie reluata si sa se faca actualizarea.
Cel mai recent răspuns:
elga50 , moderator
09:54, 16 Ianuarie 2011