Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

nevalidarea a 5 ani vechime in cartea de munca

Buna ziua!

In primul rand va multumesc ca existati aici si asa putem afla raspunsurile la probleme noastre.
Sunt pensionata medical de 1 an de zile, am 54 de ani. Cartea mea de munca a fost verificata spre calcul acum 1 an ptr pensia medicala, vechime in munca 25 de ani din care 16 ani in grupa a 2 a de munca SI am vazut pe decizia de pensionare ca 5 ani de zile nu au fost validati ( in afara de cei 25 de ani) ptr ca nu au avut viza ITM ( perioada 1993-1998).
Am dat telefoane unde am lucrat ptr a-mi elibera o adeverinta ca-mi este necesara ptr revizuirea pensiei si ma evita ba chiar nu mai raspund nici la telefon. Si-au schimbat in acei 5 ani numele firmei de 3 ori.
Intrebarea mea este , va rog frumos, ce-as putea face in aceasta situatie, sa-mi recuperez acei 5 ani chiar si in situatia ca firmele din acei 5 ani unde am lucrat au fost si inchise.?
Va multumesc din suflet.
Numai bine!
Cel mai recent răspuns: Mariaraf , utilizator 20:18, 24 Martie 2011
Depuneti sesizarea si online pe adresa ITM Neamt , itmneamt@itmneamt.ro
Mentionati denumirea corecta a angajatorului, perioada lucrata si alte date de identificare a acestuia.
Va multumesc...o seara frumoasa!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Adeverinta de vechime george_iancu george_iancu Ultima firma la care am lucrat (1 an de zile) nu imi elibereaza adeverita vizata de itm. Ultima data mi-au spus ca daca o vreau vizata de itm sa ma duc la ei ... (vezi toată discuția)
Carte munca mihaelapintea mihaelapintea Am o mare nelamurire. Mi-am incetat CIM la o societate aflata in insolventa care mi-a eliberat pe langa, cartea de munca nevizata la ITM, o adeverinta in ... (vezi toată discuția)