Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In august 2009 am incheiat un contract cu Romtelecom pentru cablare Internet, in care perioada precizata era min. 2 ani.
La vremea respectiva locuiam in chirie, iar dupa 6 luni am schimbat domiciliul, fara a se face recablarea.
In lunile octombrie - decembrie 2010 am fost contactata de Coface si am ales sa reziliez contractul, deoarece la noua locatie aveam alta conexiune de Internet. Dar mi s-a impus plata restanta inclusa pana la finalizarea contractului - mai precis 1000 lei de achitat pana la finalul lui ianuarie 2011.
De la bun inceput am constatat o lipsa aproape totala de comunicare intre Coface si Romtelecom, fiind absolut deranjant sa repet aceleasi informatii ambelor companii la fiecare contactare telefonica.
Intr-un final mi s-a spus ca ar exista solutia unei recablari la noul domiciliu. Dupa confirmari repetate ale ultimei plati la zi, am asteptat aproape o luna sa fiu contactata, dar in zadar.
Din cate stiu, exista Legea 161/2010 prin care rezilierea contractului este posibila fara a exista vreo obligativitate de plata pentru client.
Avand in vedere ca pot restitui accesoriile primite (modem, etc) in ce masura pot invoca legea mentionata, pentru a rezilia contractul fara sa mai platesc nimic, mai ales ca nu exista nici cea mai mica solicitudine fata de client?
in contractul de prestari servicii pe care l-ati semnat initial , societatea a trecut probabil si un termen de instalare al serviciilor, daca nu l-au respectat se poate cere rezilierea contractului.
Recablarea a fost luata in calcul ca varianta, cu toate ca nu am nevoie de ea, in ideea de a nu plati diferenta pentru reziliere. In contract este mentionata posibila incetare a contractului din "motive tehnice".
Conform intelegerii cu Coface, am platit in 17.02. suma unei facturi lunare, convenind sa confirm plata imediat, dupa care s-ar proceda la recablare.
Am confirmat plata, dar pana azi nu am fost contactata de nimeni. In primul rand e o atitudine de negliare a clientului, si cu atat mai mult as vrea sa stiu exact cum as putea sa ma folosesc de legea respectiva.
Cu speranta ca detaliile oferite va pot fi de ajutor, astept raspunsul Dvs.
Probleme romtelecom
Nicolay
Buna seara
Am si io o problema am contract pe 2 ani cu Romtelecom servicii internet si telefonie mai mult pt internet si nu puteam far telefon \"pacalaeala ... (vezi toată discuția)