avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1770 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Jurisprudenţă Practica judiciara
Discuție deschisă în Jurisprudenţă

Practica judiciara

salut, sunt student la drept si as avea o intrebare pentru cei ce ma pot ajuta.
Tocmai citeam la procedura penala, printre masurile premergatoare sedintei de judecata :
"se impune studierea practicii judiciare si a literaturii de specialitate care are legatura cu dosarele ce urmeaza sa fi judecate".

intrebarea mea este cat de folositoare sunt pandectele franceze. personal detin mai multe astfel de volume, acoperind diferite domenii ale dreptului.

[ link extern ]
[ link extern ]
Cel mai recent răspuns: SC RENTA CRED -H.R. AGENCY SRL , Consultant resurse umane 17:35, 1 Noiembrie 2011
In practica instantelor noastre se poarta principiul : judecatorul e Dumnezeu.Daca e Dumnezeu, nu citeste pentru ca deja le stie pe toate.
El poate da orice solutie spetei deduse judecatii, fara sa tina cont de jurisprudenta, ba uneori creind propriul drept .
Magistratul roman este inamovibil si supus judecatii propriei constiinte, nu raspunde in nici un fel pentru solutiile " absolut originale"...
Daca instantele dau solutii diferite la acelasi tip de speta nu-i nici un bai...Din cand in cand se dau RIL-uri si ...gata!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Practica judiciara ludeea ludeea Buna ziua, Daca vreau sa depun practica judiciara la un dosar in instanta trebuie sa depun doar la instanta sau un exemplar pentru instanta si unul pentru ... (vezi toată discuția)
Decizii diferite ovidiu7 ovidiu7 AM INTILNIT pe intrnet DECIZII DIFERITE,contrare, REFERITOARE LA EXCEPTIA LIPSEI CAPACITATII PROCESUALE DE FOLOSINTA A PRIMARIEI,la Curtea de Apel,in ... (vezi toată discuția)