avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 361 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Marturie mincinoasa
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Marturie mincinoasa

Buna ziua,
am si eu o serie de intrebari:
1. In ce stadiu este un caz in care au fost citati martorii de procuror?
2. Acuzatul este cercetat pentru accident auto, refuz mers la sectia de politie, opunere incatusare si lovire jandarm (jandarmul nu a depus plangere!). Un martor a depus marturie si in ziua incidentului si in fata procurorului. Este considerata marturie mincinoasa, daca martorul a evitat sa dea unele detalii, care nu sunt foarte relevante in cercetare ( k nu a fost de fata in momentul in care acuzatul injura si ameninta organele de politie) ?
3. Martorul va mai fi chemat?
4. Daca jandarmul nu depune plangere, acuzatul poate fi cercetat/acuzat de lovirea lui?

Va multumesc!
O zi prospera!
Cel mai recent răspuns: xuser , utilizator 13:03, 29 Octombrie 2011
daca pe declaratia pe martor scrie "Vreau sa declar ultima parte" va da de banuit.... , dar ar putea reveni in fata judecatorului/procurorului si sa zica "Nu am vazut prea bine prima parte, si as dori sa fiu precis in declaratii, asa ca declar doar ceea ce stiu, adica ultima parte!"
Ultima modificare: Sâmbătă, 29 Octombrie 2011
xuser, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ultraj Jonny93 Jonny93 Vă rog să îmi spuneţi dacă un paznic de vânătoare, angajat de o filială judeţeană a Asociaţiei Generale a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi din ... (vezi toată discuția)
Insulta vs ultraj Tarzan2012 Tarzan2012 Citind prin codul penal, am constatat ca insulta nu mai este infracțiune conform noii legislații penale, insa ultrajul este prevazut la art.257 C.P. Art. ... (vezi toată discuția)