avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1305 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... subinginerii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

subinginerii

1. subinginerii apar in COR, dar in ce lege sunt incadrati ca ingineri diplomati sau licentiati, pentru ca "asa se aude prin popor" daca este adevarat cum se procedeaza la schimbarea diplomei-statut ?
2. subinginerii pot sa se insrie la master?
3. pun aceste intrebarii deoarece eu am absolvit 4 ani de facultate la seral in perioada 1988-2002, am diploma de subinginer si nu mi-se permite de catre intreprinderea la care lucrez sa ma inscriu la masterat, explicandu-mi ca numai inginerii pot face masterul.
Cel mai recent răspuns: luizzasm , utilizator 12:14, 12 Februarie 2014
luizzasm a scris:

1. subinginerii apar in COR, dar in ce lege sunt incadrati ca ingineri diplomati sau licentiati, pentru ca "asa se aude prin popor" daca este adevarat cum se procedeaza la schimbarea diplomei-statut ?
3. pun aceste intrebarii deoarece eu am absolvit 4 ani de facultate la seral in perioada 1988-2002, am diploma de subinginer si nu mi-se permite de catre intreprinderea la care lucrez sa ma inscriu la masterat, explicandu-mi ca numai inginerii pot face masterul.

Ce fac cei care au terminat la zi in perioada 1979-1981 ,si care nu sunt renoscuti ca ing-diplomat ,sunt trimisi sa-si continue studiile pentru inginer si sa-si faca masteratul .Nu am reusit sa gasesc nicaieri in reglementarile legale ,gasite de mine,precizari legate de aceasta cerinta /echivalare /necesitate de continuare a studiilor...............
Am citit recomandarile dvs si am ajuns la concluzia ca cei care sunt subingineri au ramas pe dinafara continuare nu se mai poate face pentru cei care lucreaza numai dimineata program 8-16 nu pot sa se insrie nici la master pentru ca nu are puncte suficiente de credit, deci suntem considerati casi cand am fi absolvit doar liceul.