Cum trebuie sa arate un REGISTRU DE EVIDENTA AL SALARIATILOR pe care il solicit ca proba in instanta conform art34 cm. - Trebuie sa fie inregistrat pe prima pagina la ITM cu vreo stampila oficiala,semnatura,etc. -trebuie sa contina atit intrari cit si iesiri ale salariatilor? -deoarece pirita a adus un dosar pe care scrie DOSAR CU INTRARI- si pe o pagina sunt inregistrati vreo 30 de angajari . -respectivul dosar nu prezinta vreo dovada de inregistrare oficiala desi este din anul 1999. Care este parerea dvs. cu stima.
Dosarul depus de firma nu are nici o inregistrare sau stampila pe el si nu scrie ca ar fi registru de evidenta credeti ca este autentic?!!.se poate solicita in format electronic pe anul 2006.? cu stima
Conform prevederilor HG nr. 161/2006 cu completările şi modificările ulterioare, începând cu data de 31 decembrie 2006, fiecare angajator are obligaţia de a înfiinţa un registru general de evidenţă a salariaţilor, în format electronic, şi de a-l transmite la Inspectoratul Teritorial de Muncă în a cărui rază teritorială îşi are sediul sau domiciliul.
Nu se poate solicita regsitrul de evidenta in format electronic pe anul 2006. Registrele înfiinţate şi înregistrate în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 247/2003 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenta a salariaţilor, cu modificările şi completările ulterioare, se păstrează şi se arhiveaza de către angajatori. Prin urmare, pana la data intrarii in vigoare a noilor reglementari privind registrul de evidenta al salariatilor in format electronic registrele pe suport de hartie pot constitui mijloc de proba in instanta.
Cum trebuie sa arate un registru de evidenta ca sa fie autentic? pt ca cel pe care la adus firma NU ESTE inregistrat oficial nu are nici o stampila ,nu scrie pe el ca este registru de evidenta,
Cele pe suport de hartie valabile pana la 31 decembrie 2006, trebuiau sa fie numerotate si inregistrate la ITM si , prin urmare, sa poarte o stampila a acestei institutii. In acest caz, putem vorbi de un registru valabil. De altfel, registrele de evidenta al salariatilor pe suport de hartie erau tipizate.
Dupa aparitia HG nr.161/2006, registrul este intocmit pe suport electronic , cel pe suport de hartie fiind arhivat la angajator.