dinumarcel a scris:
Contractul de telefonie mobila este inregistrat pe un PFA pe care-l am (sa-mi mai decontez din cheltuieli) asa ca nu pot sa apelez la Protectia Consumatorilor.
In opinia mea are o relevanta minimala acest fapt. Dumneavoastra in calitate de persoana fizica ati subscris, sau mai bine zis
ati fost subscris la acel serviciu, prin intermediul unei practici comerciale agresive. Sunteti victima unui abuz. Faceti reclamatia la ANPC in aceasta calitate. Chiar daca presupuneti ca ANPC si-ar declina competenta in acest caz, nu aveti nimic de pierdut.
In secundar, daca disjungeti complet intre Dvs ca persoana fizica pe de o parte, si statutul juridic al PFA-ului pe care il detineti pe de alta parte, va rog sa observati ca in calitate de PFA nu ati solicitat nici macar "din greseala" sau "din neatentie" serviciul respectiv. In acest context, ce anume considerati ca poate constitui o "obligatie de plata"?
Imaginati-va ca va este furat / clonat cardul si ulterior din contul Dvs sunt retrase niste sume de bani. Veti inchide ochii si veti lasa banca in pace? Operatorul mentionat mai sus este in situatia Dvs "banca".
dinumarcel a scris:
7. Nu am achitat pe ultima factura aceste cheltuieli suplimentare de la Orange si acum sunt somat prin SMS-uri de la Orange ca voi plati penalitati.
Furnizorul mizeaza pe o vasta experienta anterioara atunci cand adreseaza astfel de "somatii". Teama Dvs ca ati putea plati "penalitati" ilustreaza un adevar statistic: oamenii in general evita conflictul deschis si prefera sa plateasca, daca suma nu este foarte mare. Dar asta nu inseamna ca furnizorul de servicii este indreptatit sa solicite aceste sume.