Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
am pierdut cutia de la telefonul mobil care a fost in service [Editat - pe forum nu este permisa identificarea persoanelor fizice sau juridice. Va multumesc pentru intelegere] care trebuie inlocuit cu altul ne mai putand fi reparat ca era in garantie si din motiv ca nu am cutia nu mi se mai da un alt telefon .am si platit cind am facut abonament si acum am ramas si cu tel stricat si fara bani.ce trebuie sa fac?
Corect. Eu am mai apelat la "evocarea" legii in discutiile in care mi se cerea sa returnez neaparat produsul in ambalajul original si chiar daca m-am contrat cu interlocutorii, inca nu mi s-a intamplat sa mi se refuze intradevar acrodarea garantiei in lipsa ambalajului. Eu am returnat produsul in garantie, acesta a fost reparat si returnat. Singura data cand mi s-a intamplat sa imi fie inlocuit produsul cu unul nou, s-a nimerit ca pastrasem ambalajul.
Returnare produs
Gabriel0007
In data de 30 mai 2015 , am cumparat de la DEDEMAM PLOIESTI o pompa Grundfos. A functionat cateva ore dupa care a inceput sa prezinte un zgomot suspect. Pot ... (vezi toată discuția)