avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Alpinisti pe-acoperis?!
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Alpinisti pe-acoperis?!

Buna ziua,

am o problema si sper ca imi poate oferi cineva o informatie edificatoare. Sunt student si fac naveta o data la doua saptamani (nu mai locuiesc decat eu la mine acasa, o data la 2 weekend-uri). Ultima oara cand am venit am aflat ca au dat voie la niste alpinisti pe acoperis pentru a face izolatie termica pt. cineva (eu nu am fost intrebat, anuntat, etc.) Din ce se aude nu au fost si pe partea mea, dar nu am de unde sa stiu asta cu siguranta. Problema e ca am mai auzit de astfel 'idei' care s-au terminat prost pentru acoperis, si eu nu mai am de unde da bani pentru INCA o refacere a acoperisului, oricum numai eu mi l-am platit pana acum si numai eu stiu cum am stat cu ligheanele prin casa, dragii vecini nu au contribuit. Acum ei imi cer mie sa-i las pe partea mea de acoperis dar eu nu vreau sa-i las. Pur si simplu mi se pare aiurea ideea asta (inteleg ca poate-i mai ieftin pt. ei, dar exista si schele, alte alternative). La mine ploua-n casa si eu incasez tot stresul, chiar daca-si asuma ei intr-un proces verbal plata eventualelor stricaciuni si bla-bla-uri din astea. Exista vreo lege care ma protejeaza in acest sens? Pot sa le zic ca legal n-au voie sa faca acest lucru daca eu nu le dau aprobarea?

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Ana Anane , utilizator 08:27, 23 Martie 2009
teominator a scris:

Buna ziua,