Inspectorii serviciului specializat al primariei in urma verificarii documentelor asociatiei de proprietari au constatat ca nu a fost prezentat contractul de prestari servicii incheiat cu firma care asigura contabilitatea asociatiei ca listele de plata nu au semnatura acestei firme ca registrul jurnal evidenta ,f. de rulment de reparatii si penalizari cat si evidenta sumelor speciale sant tinute doar in format electronic de pres.asoc.. Registrul inventar nu exista Asociatia nu are angajat administrator, numai casier ...A fost fixat termen pt. a fi prezentate contractul cu firma de contab., atestatul administratorului si a jurnalelor registre, semnarea listelor de catre firma .De ce natura ar putea fi Unele din. aspecterle semnal
Semnalarea apartine unui proprietar care a sesizat primaria.Pai functionarii primariei nu au semnalat faptul ca remuneratia (indemnizatia )cenzorului a fost mipusa la plata pe lista de intretinere ani de zile de catre firma fara a exista contract de mandat al cenzorului . Spuneti citez :A! Se poate ocupa, din pozitia de presedinte, daca are timp si pentru economisirea unui salariu, si de administrarea tehnica, dar cam atat. Asta inseamna ca asociatia se poate dispensa de functia de administrator in acest mod? Este legal?Imi amintesc ca in alte topicuri atrageati atentia ca in asemenea situatii presedintele ar afla in ipostaza conflictului de imterese1 Totusi vedeti primaria solicita atestat de adminisrator iar asociatia si nu s-a conformat termenului de 5 zile pt.ca nu detin atestaul..
Da, presedintele se poate ocupa de partea tehnica a cladirii, sa schimbe un bec, sa inchida un robinet din subsol, sa supravegheze muncitorii vreunui prestator de servicii cand fac o lucrare. Pentru asta nu-i trebuie atestat. Si asta daca vreti sa economisiti niste bani si el are timp, altfel angajati un om pe post de gospodar.
Partea financiara o poate rezolva firma, mai putin casierie care, dupa cate am inteles, este indeplinita de o casiera, angajata a asociatiei.
Daca activitatea in asociatie este indeplinita si de firma si de casier si de un gospodar, atunci ce sa mai administreze un administrator? Ce sa mai faca el?
Daca vreti sa aveti un administrator cu aceasta functie, cu atestat (daca atestatul va incalzeste cu ceva), atunci renuntati la firma si angajati o persoana fizica sau un PFA sau o II.
Ati scris mult si destul de greu de urmarit, dar din ceea ce ne-ati spus aici, parerea mea este ca firma face foarte putin fata de ce ar trebui sa faca.
Nu e vorba de operatii marunte presedintele se ocupa cu lucrari de anvergura ce de ex. reparatia terasei, blocului demoleaza treptele de la intrarea in bloc si toarna altel placate cu gresie reabbiliteaza terasa intrarii esecundare , montarea de interfoan la intrarea pe fiecare culoar de etaj inlocuieste conducte fara nici o analiza a ofertelor in com. ex. si fara a se dezbate bugetul de venituri si cheltuieli in ad. generala. nereguli mcare au facut obiectul altor masuri dispuse de functionarii primariei in constatare dar termenul de 30 de zile a expirat asociatia nu s-a conformat de nici un fel urmeaza sa se faca o alta adresa asociatiei..De ce nu au prezentat nici pana acum contractul cu firma si atestatul de administrator si registrele printate cat si cele care trebuiau infiintate ca pt. astea termenul era de 5 zile?.
Desi asa cum sustineti presedintele daca are timp poate sa acopere partea de activitate tehnica pentu a fae economie functionarii primariei staruie in a-isolicita prezentarea atestatului, De ce au luat aceasta masura ? De ce nu au dispus aplicarea masurii de angajare a unui gospodar de catre asociatie pentru reglementarea acestui aspect .mai ales ca una din masurile luate in nota de constatare este si aceea de adoptare a unui statut in concordanta cu lg.230/2007 si convocarea unei adunari generale de alegeri.? . .