Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va rog mult sa ma ajutati si pe mine, daca se poate, cu unele idei pentru desfasurarea auditului intern la o firma privata. Societatea este auditata extern, obligatoriu prin lege si se doreste sa infiintam si un departament de audit intern. Eu am lucrat in departamentul contabilitate si nu am experienta in audit si nu stiu cum sa-mi fac un plan de audit si ce trebuie sa fac concret. Standardele Internationale le-am citit, dar totul este prea teoretic si nu ma ajuta prea mult. Daca cineva ma poate ajuta cu cateva tehnici practice mi-ar fi de mare folos. Multumesc anticipat pentru ajutor si intelegere!
Eu v-as sugera sa incepeti citind legislatie; in primul rand O.G. nr. 119/1999, care a fost candva baza acestui domeniu.
In prezent va pot ajuta dispozitiile Legii nr. 672/2002 privind auditul public intern.
Acum am vazut ca scriu la sectiunea "contabilitate"! Am raspuns pentru ca situatia si intrebarile imi sunt familiare. Planul despre care vorbiti este intocmit de catre auditori in cadrul fiecarei institutii publice (nu ma refer la institutiile publice locale). Sunteti exact pe drumul cel bun! Pe parcurs veti constata ca intre plan si realitate distanta este foarte mare dar asta este o alta poveste!