Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am cumpărat un hidrofor de doua saptamani și am pierdut bonul fiscal și garanția nu mi-au dato de la magazin ca au zis ca este în cutie și nu era și el nu funcționează și nu vor sa mi-o ia sa o repare fără bonul fiscal!! Ce pot face? Mulțumesc
Factura și certificatul de garanție sunt necesare pentru indentificarea tuturor detaliilor despre un produs electronic, lipsa unuia dintre cele două duce automat la pierderea garanției, altfel .. nu se poate dovedi proveniența și indentificarea produsului deoarece:
1) Prin intermediul Facturi cunoaștem următoarele detalii:
a) prețul,
b) vânzătorul,
c) alte detalii ale tranzacției
2) Certificatul de garanție este "buletinul" de indentificarea a produsului cumpărat ce trebuie să includă:
a) elemente de identificare: obligatoriu în cazul produselor electronice S/N (serialul unic),
b) perioada de garanție,
c) Descrierea produsului (codul produsului),
d) Informații despre termenii și condițiile de garanție,
e) nume și adresa service-ului,
f) Stampila.
De fiecare dată când cumpărați un produs electronic verificați toate aceste elemente de pe factură și de pe certificatul de garanție ce trebuie să includă obligatoriu elementele de indentificare .. ex: (serialul unic) S/N
In service nu poate fi acceptat niciun produs "neidentificat"
Se vând mii de produse ... însă doar certificatul de garanție cu serialul unic face diferența dintre ceea ce ați cumpărat dvs. sau altcineva, prin urmare după intrarea în service, prin intermediul certificatului de garanție, respectiv a serialul unic nu vi se poate înapoia din greșeală un alt produs. :)