buna ziua , am un abonament la un operator GSM , am fost sunat acum cateva luni daca doresc sa-mi schim abonamentul , urmand sa primesc un abonament de 44 ron cu 300 minute nationale , 300 mb internet si nelimitat min si sms uri in retea , dupa o luna m am trezit ca am abonamnetul de 44 de ron dar 200 min si 200 sms uri , practic mi a dat un abonament mai scump si mai prost decat ce aveam , am sunat la ei , am facut reclamatie , mi au zis ca rezolva in maxim 30 de zile , am asteptat 2 luni sa primesc un raspuns , am fost sunat si mi s a zis in bataie de joc ca eu am acceptat acel abonament ca eu sunt de vina , acum mi au zis ca voi trece la abonamentul vechi pe data de 8.02.2014 dar tot nu am trecut pe cel vechi .
Exista vreo metoda in care sa scap de bataia asta de joc ? au mai fost probleme in care m-am trezit cu taxe suplimentare si le-am zis sa-mi dovedeasca de unde mi se cere acea taxa si raspunsul a fost " ca asa va zic eu " , mai am contract 11 luni cu ei , nu exista vreo posibilitate in care sa fac reclamatie undeva sa mi se inchida contractul fara taxe suplimentare ?
sper ca imi puteti da un raspuns , va multumesc
acum vad ca se acopera intre ei , m a sunat un [editat] sa mi zica ca s a rezolvat ca pot sa revin la vechiul abonament , am vazut ca n-am revenit si i-am sunat pt a suta oara , acum am facut reclamatie la reclamatie , cam asa ceva , le am zis ca in contract am gasit "22.3. In cazul in care modificarile il afecteaza in mod negativ si daca nu accepta modificarile propuse, Abonatul are posibilitatea de a rezilia prezentul Contract fara obligatia de a plati costurile de incetare inainte de expirarea Perioadei Initiale. Notificarea va fi trimisa de catre Abonat in termen de cel mult 30 zile de la data notificarii din partea Telekom Romania Mobile cu privire la modificarile aduse, in caz contrar considerandu-se ca a acceptat modificarile propuse."
mi-au zis ca nu am cum sa cer inchiderea abonamentului pana nu primesc raspuns la reclamatia facuta acum 2 luni si cv :))