Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Decizie recalculare indemnizatie copil

Buna ziua,
Am primit suma recalculata pe Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie, asadar pe 4 luni , chiar in ultima luna cand mi se termina CCC, pe 30 Aprilie eram deja la munca.
Acum imi dau seama ca am nevoie si de decizia corespunzatoare, pt. ca de la 11 Iunie sunt in concediu medical si banuiesc ca cei de la firma unde lucrez au nevoie de o dovada scrisa referitor la sumele pe care le-am incasat, pt. a-mi calcula salariul! Mentionez ca nu mai am nici fluturasul pe care mi l-a adus postasul atunci, ce sa fac?
Nu era normal sa-mi parvina si decizia in cauza?Va rog frumos sa ma ajutati ,cred ca trebuie sa ma misc foarte repede...
Multumesc anticipat, Liliana J
Cel mai recent răspuns: lilky , utilizator 01:26, 1 Iulie 2009
Buna! Am citit mesajul tau si-ti spun din proprie experienta ca decizia, teoretic ti-o vor trimite cei de la Agentia pt Prestatii Sociale a Mun.Buc. acasa, prin posta, dar practic te sfatuiesc sa te duci personal la ei, sa le dai nr. de dosar si sa-i rogi sa-ti elibereze un exemplar dupa decizia de recalculare. Au sediul in Vatra Luminoasa, pe strada Hambarului (nu mai stiu nr.), sector 2 , Bucuresti. Mult succes si sper ca ti-am fost de folos!
Buna,
Multumesc frumos pentru ajutor!
Numai bine,Liliana J

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum stim daca directia de munca ne calculeaza corect indemnizatia de concediu ingrijire copil ? ContSters77134 ContSters77134 Buna ziua Am o dilema de calcul. Am nascut in noiembrie 2008 si in februarie 2009 am depus dosarul pt concediu ingrijire copil ,dosar ce include si ... (vezi toată discuția)