avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1302 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Plata salariu studii superioare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Plata salariu studii superioare

Buna ziua. Lucrez ca informatician la un liceu din Romania (8 ore pe zi si NU PREDAU). Am terminat liceul de informatica si facultatea de turism. Ma intereseaza sa stiu ce trebuie sa fac pentru a fi platit cu studii superioare: masterat sau postuniversitara? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:26, 25 Iulie 2015
Nu conteaa ce studii detineti, mai ales in sectorul privat. Angajatorul are doar obligatia sa va ofere doar salariul minim brut pe economie.

In sectorul bugetar, salariile sunt stabilite prin lege.
Pe diploma de facultate nu scrie profesor, ci absolvent de facultatea, sectia informatica.
Ca sa ajungeti profesor , trebuia sa va inscrieti la concursul de titularizare. Primul pas era sa va accepte dosarul. Nu va accepta dosarul daca nu erati absolvent al unei facultati prevazute intr-un Ordin al Minis Educatiei.Daca doreati sa predati in invatamant, cu studiile (la stat sau privat nu conteaza ) puteati sa fiti acceptat ca profesor suplinitor necalificat.
Am intalnit doua situatii -persoana era absolvent de Telecomuncatii si preparator la Universitate. Nu i-au acceptat dosarul ca sa participe la concursul de titularizare, pe accelasi motiv invocat mai sus - nu are studiile corespunzatoare
- absolvent de Asistenta Sociala, Cultura Civica etc, urmase cursurile de post universitar de desen. Era platit ca profesor necalificat.

Ultima modificare: Sâmbătă, 25 Iulie 2015
stanescucristiana, utilizator
~ Conținut șters la cerere ~
user280 a scris: