Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Eliminarea stampilei ma incurca f.tare. Sunt distribuitor de produse de larg consum, cu vanzare la adresa clientului(magazin), pe baza impulsului de cumparare. Intre noi (sute de clienti mici) exista doar un contract cadru, fara sume. Un client poate cumapara in fiecare saptamana sau doar o data pe an.
Ce fac fara stampila de primire, la o verificare incrucisata ANAF ref diferente in declaratii? Ce fac in caz de neplata? Am avut cazuri cand la tribunal nu mi s-au luat in considerare facturile nestampilate de primire. Tare imi e ca o sa renut la distributie si ma ocup numai de procese.... Multumesc anticipat pentru sfaturi.
daca stampila era una cu mentiunea "am primit", aceasta poate fi folosita in continuare. daca nu, solicitati sa scrie pe factura "am primit", data si sa semneze.
Multumesc pentru sfat, dar pot sa solicit persoanei de la receptie sa-mi prezinte buletinul?
Daca nu vad buletinul, poate sa-mi dea date eronate si apoi...""prinde orbul, scoate-i ochii"".
Daca datele sunt corecte, dar clientul nu plateste, ce fac: il chem cu politia la testul grafologic, sa arat ca este semnatura lui? (datele din buletin poate le am de la o livrare mai veche...)