avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 510 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu

ce salariu am daspor de cond. deosebite ca lucrez ca infirmier de 1 an si o luna si beneficiez de 50%
Ultima modificare: Vineri, 16 Octombrie 2015
vasilecamelica, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:04, 15 Noiembrie 2015
Incepand cu data de 1 octombrie 2015 se aplica majorarea cu 25% pentru personalul din unitatile sanitare publice cu si fara paturi, centrele de diagnostic si tratament, centrele medicale, centrele de sanatate, centrele de sanatate multifunctionale, unitatile specializate de urgenta si transport sanitar publice, inclusiv unitatile sanitare aflate in subordinea ministerelor si institutiilor cu retea sanitara proprie, personalul din cabinetele medicale si de medicina dentara, de unitate, ale Ministerului Apararii Nationale, Ministerului Afacerilor Interne, precum si ale Serviciului Roman de Informatii, personalul din reteaua de medicina scolara, asistenta medicala comunitara, precum si din alte unitati sanitare si medico-sociale publice, inclusiv personalul din unitatile nominalizate in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, finantate integral de la bugetul de stat si din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat, aflate in subordinea Ministerului Sanatatii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema pentru toti bugetarii floreadantes floreadantes buna ziua! vin cu o problema ce se interpreteaza aproape la toti bugetari din tara. sporul de vechime in general se adauga la salariu de baza,conform hg ... (vezi toată discuția)