Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Sunt aplicatii proprii ale angajatorilor, care pe langa informatiile mentionate in programul REVISAL oferit de Inspectia Muncii mai cuprind si alte informatii , ca de exemplu "data consemnarii".
Buna ziua, am transmis ieri la ora 10.20 in versiunea veche, o incetare de contract; la ora 16.00 am actualizat versiunea noua de revisal , iar in jurul orelor 17.55 vazand ca nu s-a inregistrat am retransmis fisierul; in acesta dimineata verificand inca o data transmiterea, am ob o eroare la un salariat de acum cativa ani, caruia i-a incetat contractul si care la momentul resp.avea carte de rezidenta; cum sa procedez azi, tinand cont ca fisierele au fost " teoretic " transmise ieri? modific data incetarii din 21 in 22 cu cerere, decizie, fac corectia si transmit? sau fac corectia si retransmit cu data de incetare de ieri?
multumesc.
Din ce spuneti vad mai multe probleme:
1) transmiterea facuta ieri la ora 10:20, nu s-a inregistrat. Cum asa, De ce oare? Nu am mai auzit asa ceva pana acum. Da, se inregistrau cu intarziere, dar se inregistrau pana la urma.
Ce credeti ca s-a intamplat? Este important in contextul acestor schimbari de program.
2) Cel de-al doilea fisier s-a incarcat in portal, sau la fel ca primul?
3) Cu privire la contractul incetat de cativa ani, parere amea este sa-l lasati asa. Totusi este important sa ne spuneti unde ati observat eroarea (si mai precis in ce consta eroarea), pe portalul reges sau la dvs. in programul din calculator?