avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 608 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... prins de doua ori beat la volan
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

prins de doua ori beat la volan

In seara de 4 mai am fost prins la beat la volan . 0,57 in aerul expirat si problema cea mai grava a fost refuzul probei de sange.permisul mi-a fost retinut la politie si inceperea urmaririi penale petru refuz. Asta nu m-a impiedicat sa ma urc si a doua oara ... asa ca la sfarsitul lui iunie .. am fost prins din nou .... 0.56 etilotest .. 1.10si 0.90 in sange ( de data asta aveam lectia invatata:D). Deci in concluzie ma pot astepta la ce e mai rau :sorry: . Nu am consultat un avocat pana acum si am tot auzit pareri care nu tocmai ma avantajau. Nici nu astept mila am fost vinovat si trebuie sa platesc. Ma astept la anularea permisului si ceva suspendare. Intrebarea este : E posibil sa iau executare ? ( sunt inca elev daca asta ajuta la ceva ) . Va multumesc:)
Cel mai recent răspuns: Ioan Ciobanu , Expert judiciar 00:05, 19 August 2009
Daca nu aveti antecedente penale se poate chiar in caz de concurs de infractiuni ca instanta sa pronunte o pedeapsa cu suspendarea executarii si sa stabileasca un termen de incercare. Oricum aveti nevoie de aparare prin avovat
Mesajul tau, dle Dragos Todirica , ma face sa ma indoiesc ca "ti-ai invatat lectia" asa cum bine ai spus! Spre norocul celorlalti participanti la trafic nu vei putea fi scapat nici de cel mai bun avocat in ceea ce priveste anularea permisului de conducere! In privinta condamnarii , aproape sigur ca va fi cu suspendare!
Sa speram insa ca timpul cat vei merge per pedes iti va schimba optica asupra bautului la volan!B-)
PLIMBARE PLACUTA!
Sunt sanse sa primiti cu suspendare, dar va trebuie si o aparare buna.
Si pe viitor sa invatati mai bine lectia...cand aveti chef sa chefuiti , lasati masina acasa .