Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
SRL A cumpara de la SRL B un motor de frigider. SRL A dupa ce il primeste prin curier, il monteaza la client C.
La momentul efectuarii operatiunii, se constata ca produsul este defect (ori de la producator, ori ca urmare a transportului gresit) si se solicita SRL B inlocuirea lui sau restituirea sumei.
SRL B accepta primirea bunului defect si spune ca nu se poate face constatarea pana nu se completeaza procesul de punere in functiune.
SRL A completeaza si expediaza o copie.
SRL B revine si spune ca nu se poate face restituirea sumei si se va trimite la SRL A produsul defect, deoarece s-au incalcat termenii garantiei - necompletarea procesului verbal de punere in functiune si neanuntarea furnizorului, pentru a efectua constarea la fata locului ca produsul este defect.
SRL A argumenteaza ca nu avea cum sa completeze PV de punere in functiune, deoarece nu s-a efectuat punerea in functiune, iar campurile de pe acest document solicita informatii care atesta presiune, temperatura, etc la momentul functionarii - deci nu avea ce se completeze, iar echipa nu putea fi chemata, si datorita faptului ca se afla in orase separate, dar mai mult pentru ca C - clientul final, are nevoie de frigider si a solicitat indepartarea produsului defect si comandarea unuia nou, pentru a se putea folosi de frigider cat mai urgent posibil.
SRL B refuza orice comunicare si nici nu a trimis bunul defect retur.
care parte are dreptate, de ce si ce mai poate face SRL A ca sa isi recupereze suma?
SRL B are dreptate. De unde stie ca a fost montat de personal calificat? Asta una, dar nu foarte importanta.
Cel mai important este ca SRL B nu a facut constaterea ei insisi. Si va spun si de ce, cu un caz asemanator.
Firma noastra a vandut un incarcator de acumulatori la unu nu foarte destept.
Respectivul a zis ca are probleme si conform descrieii chiar parea sa aiba - am vazut inclusiv video si poze.
S-a procedat la inlocuirea lui - si culmea la noi mergea perfect. Intre timp ala, iar a inceput sa se vaiete ca nici asta nu merge, desi inainte de al trimite la el mergea perfect la noi.
Noroc ca am avut inspiratia sa ii zicem sa ia cu el incarcatorul la servici la el sa vada acolo. Culmea acolo mergea.
Macar a avut decenta sa recunoasca. Respectivul locuia intr-un bloc unde reteaua electrica era veche poate de 40 de ani si fluctua, cine stie de ce. Noi la firma si el la servici aveam retele mai bune.
Se pune problema - s-a verificat reteaua clientului? Oare primul motor nu s-a defectat ca ala locuia intr-o casa/bloc cu retea de doi bani?
Clientul sa isi tina si el gura aveti 15 zile in cazul garantiei comerciale sau 30 de zile daca este de conformitate sa ii reparati frigiderul.
Daca nu calculati pentru lunile sau anii de folosinta o reducere la banii inapoi pe care ii dati dupa formula - durata de viata a produsului trecuta in garantie sa zicem 3 ani sau cat ati trecut si sa zicem clientul a beneficiat 14 luni.
Daca frigiderul a fost 3000 lei sa zicem, impartiti la 36 de luni si obtineti 83.33 lei. Imultiti cu 14 luni sau cu cate luni l-a folosit si avem 1166. Din 3000-1166= 1834. Atat ii dati inapoi. Si sa ii luati frigiderul sa nu il repare el apoi
Returnare produs
Gabriel0007
In data de 30 mai 2015 , am cumparat de la DEDEMAM PLOIESTI o pompa Grundfos. A functionat cateva ore dupa care a inceput sa prezinte un zgomot suspect. Pot ... (vezi toată discuția)