avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1279 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Suspendare 90 de zile
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Suspendare 90 de zile

Buna ziua...am avut permisul suspendat pe o perioada de 90 de zile...pt depasirea vitezei in localitate...am stat 90 de zile plus dovada...nu am dat nici un test nimic...ma pot duce sa.mi scot permisu? Sunt incepator
Cel mai recent răspuns: Gheorghe Florin , Consilier juridic 16:44, 8 Decembrie 2017
Buna ziua!Acum 2 ani mi sa luat permisul pt depasire interzisa am facut contestatie am.puerdut mi au dat 60 de zile plus 30 ca nu am.predat permisul de cand mi au dat definitiv si irevocabil,insa eu am primit de la judecatorie o citatie in care spune ca trebui sa predau permisul in 5 zile l am.predat in 3 zile de cand am.primit citatia ...de ce il am tot pe 90 de zile??ieri.mi a ajuns o alta citatie care spune ca am dreptul de a conduce pana pe 27.12.2017 insa eu am.predat permisul acum.3 saptamani.la ilfov citatia mi a venit din Giurgiu
Poate ati primit o sentință definitivă nu o citatie. Sa inteleg ca ati contestat PV întocmit acum doi ani și acum s-a soluționat contestația dvs?
Ce ati primit si cand? De ce de doua ori?
Ultima modificare: Vineri, 8 Decembrie 2017
Gheorghe Florin, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Suspendare permis de conducere Away1722 Away1722 Buna seara! Pe data de 19 nov 2016, mi-a fost retinut permisul pt viteza, respectiv 102 km/h in localitate. Am facut contestatie, in urma careia mi s-a respins ... (vezi toată discuția)
Redobandire carnet conducere la 30 zilebuna ziua ! se poate redobandi carnetul de conducere la 30 zile ... Teo15 Teo15 Buna ziua ! Se poate redobandi carnetul de conducere la 30 zile in cazul in care conducătorul auto a fost depistat cu o alcoolemie in aerul expirat de ... (vezi toată discuția)