avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 678 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pana la câți ani poți avea asigurare de sănătate ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pana la câți ani poți avea asigurare de sănătate dacă ești student?

Buna ziua! As vrea sa știu dacă pot beneficia de asigurare de sănătate dacă sunt student la zi, fără taxa și am vârsta de 40 de ani. Am înțeles ca nu se poate decât pana la o anumită vârsta. Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: missy999 , utilizator 19:29, 7 Iulie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Legea 95/2006
art. 224
1) Următoarele categorii de persoane beneficiază de asigurare, fără plata contribuției, în condițiile art. 154 din Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare:
a) copiii până la vârsta de 18 ani, tinerii de la 18 ani până la vârsta de 26 de ani, dacă sunt elevi, inclusiv absolvenții de liceu, până la începerea anului universitar, dar nu mai mult de 3 luni de la terminarea studiilor, ucenici sau studenți, studenții-doctoranzi care desfășoară activități didactice, potrivit contractului de studii de doctorat, în limita a 4 - 6 ore convenționale didactice pe săptămână, precum și persoanele care urmează modulul instruirii individuale, pe baza cererii lor, pentru a deveni soldați sau gradați profesioniști;
....
Mulțumesc frumos!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cat este valabila asigurarea de sanatate daca eu am 21 de ani ... DanCristian199 DanCristian199 Cat este valbila asigurarea de sanatate daca eu am 21 de ani si in prezent n am loc de munca si nici nu mai studiez deocamdata? Apare ca inca sunt asigurat ... (vezi toată discuția)
Asigurare minor Utilizator21 Utilizator21 Minorul are pasaport cu domiciliul in alta țară. Părinții locuiesc cu el în România. Cum poate fi asigurat si sa beneficieze gratuit de serviciile ... (vezi toată discuția)