Daca sumele pretinse pe listele lunare de plata nu au la baza o hotarare a AG si o decizie a C Ex, care sa fi fost aduse la cunostiinta propprietarilor in termenul si conditiile L 230, acestea sunt obligatorii, iar cei care refuza sa le achite, pot fi considerati restantieri ?
Mentionez ca nu exista un registru cu PV de sedinta, un registru cu hotararile/deciziile AG/CEx adoptate.
repartizarea sumelor s-a facut la numarul de proprietati conform cotei parte indiviza, dar presedintele asociatie a incheiat contracte cu respectivii fara a aduce la cunostiinta proprietarilor hotararile respective care ar fi trebuit sa fie adoptate in Adunarile Generale ale Proprietarilor, acestea neexistand !!!(Hotarari, PV sedinte, decizii ale Comitetului Director)
Ultima modificare: Miercuri, 11 Noiembrie 2009 PEO, utilizator
Acum am inteles la ce anume va referiti.
Angajarea unei firme de paza precum si salariile personalului mandatat (presedinte) si personalului angajat se decid in comitetul executiv. Adunarea generala a proprietarilor se face anual si atunci se stabileste bugetul de venituri si cheltuieli. Intre AG anuale, conduce si decide comitetul executiv asupra cheltuielilor care se fac, in limita bugetului stabilit.
Aceste cheltuieli despre care vorbiti se impart pe cota-parte indiviza (la suprafata).
.......................
Probabil ca la Dv. nici comitet executiv nu aveti. Nu sunteti o exceptie, aceasta este o practica frecventa, din pacate.
daca este asa cum spuneti,primul pas ar fi sa contestati lista de plata conform :
HG1588/2007 ART. 12 d) să primească explicaţii cu privire la calculul cotei de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari şi, eventual, să o conteste la preşedintele asociaţiei de proprietari, în termen de 10 zile de la afişarea listei de plată.
Daca prin hotararea respectiva a fost depasit bugetul, comitetul nu are voie sa o ia. trebuie convocata adunarea generala pentru a primi acceptul modificarii bugetului.
@armenteros
Adunarea generala hotaraste.
Comitetul executiv decide.
Asta ca sa vorbim aceeasi limba.
Problema nu e ca a depasit sau nu vreun buget, care eu presupun ca nici nu a fost discutat vreodata, deobicei aceste adunari anuale nu se fac, daca se fac se discuta in ele orice numai bugete nu, eventual se iau la cearta daca sa faca o usa de termopan sau nu etc...si lucrurile se termina in coada de peste.
Problema lui @PRO este ca s-au trezit pe liste cu cheltuieli mai mari fara sa fie instiintati ca se vor face si ca nu exista sedinte de comitet cu PV pentru aceste decizii ale presedintelui.
.........................
@PRO
Cat este de mare blocul Dv.? Si la urma urmei ce spune presedintele asociatiei cand este intrebat de aceste cheltuieli? Cine a decis sa fie facute?