avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 595 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Buna ziua,
Lucrez ca intreprindere individuala.
Nasc in februarie.
Sotul va intra in CIC, el fiind salariat .
Va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa beneficiez de cele 126 de zile de concediu medical eu, pentru a beneficia sotul de indemnizatie.
Si care sunt pasii de urmat pt obtinerea indemnizatiei.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: PopescuCornelia , utilizator 15:46, 13 Decembrie 2019
Ati platit si contributia pentru concedii di indemniatii?
nu am platit contributia pentru concedii medicale, nu am incheiat un contract cu casa de asigurari...
eu am intrebat daca e obligatoriu pentru ca sotul meu , salariat, sa beneficieze de indemnizatie, ca eu sa am concediu medical 42 de zile dupa nastere.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Intrebarea dvs este conditionata de faptul "daca indepliniti sau nu conditiile pentru acordarea concediului de maternitate" ... sens in care pot fi doua situatii, astfel:
1. daca indepliniti conditiile pentru acordarea concediului de maternitate, indemnizatia pentru CCC(mama sau tata) se acorda dupa efectuarea celor 42 de zile de concediu postnatal;

2. daca nu indepliniti conditiile pentru acordarea concediului de maternitate, indemnizatia pentru CCC (mama sau tata) se acorda de la data nasterii copilului.

In functie de situatia dvs exacta, veti putea observa la care din cele doua puncte de mai sus va incadrati.
multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Mod de calcul indemnizatie concediu pre si postnatal lana1 lana1 Buna ziua, Am aflat de la dept. Administrativ al firmei in care lucrez ca acest concediu prenatal si postnatal e vazut ca unul medical, sau, ma rog, era ... (vezi toată discuția)