Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am luat niste cauciucuri, plătind la curier prin ramburs, curierul ne-a dat actele toate, dar nu in sine faptul că " am primit de la x suma de y", adică chitanța in sine. Acum dupa 5 luni suntem sunați ca trebuie să platim din nou, pt ca nu am plătit. Am primit si citatie in final si am discutat cu avocata in cauza. Dansa spune ca ramburs nu inseamna sa plătim la curier, ci la banca (extras de cont). Formularul lor primit de la curier arata clar ca nu am selectat opțiunea de a ii da suma datorata prin extras de cont, ci prin ramburs. Am factura fiscală, actul dat de la curierat ca am primit ce am comandat, actul de garantie, dar fără chitanța. Se deschide proces colectiv daca nu plătim, ni s-a spus că mai mulți sunt in situatia de fata si ca trebuie doar să platim. Iar cand o ințrebam incontinuu pe doamna care ne-a dat in judecata daca au discutat cu firma de curierat, întrucât figurez la ei in baza de date ca am efectuat o tranzacție cu ei, mi se spunea incontinuu ca nu e treaba mea, decât să plătesc din nou daca nu am chitanta. Mi s-a spus că am primit produsul pe ochi frumosi daca nu am acea chitanța, de la un om pe care nu il cunosc din alt oras.
Ideea e : se poate face ceva? Sau trebuie doar să plătesc? Fără să mai am ceva de facut
Așa credeți dvs. dar parcă vorbești cu surzii. Și eu am pățit la fel, dar norocul meu e că păstrez toate chitanțele, pe care le toc doar o dată pe an și le arunc. Nu le venea să creadă că le trimit chitanța scanată. Așa că o fi vreo metodă de-a lor, sau pur și simplu se mai încurcă din cauza atacurilor informatice. Am citit că a avut atacuri informatice la baza de date Sameday iar Fan Curier acum e supus unor atacuri de physhing.
Drajneanu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
In mod normal , in momentul cand firma de curierat preda banii expeditorului coletului trebuie intocmit un act , Si eu am intrebat la firme de curierat si mi-au confirmat ca banii colectati de predau zilnic, pe baza de borderou .Nu mai disculati cu persoana care a facut cursa( de obicei se schimba f des) , ci cu sefii lui, fata de care trebuia sa dea socoteala ca a lasat marfa fara sa incaseze baniii . Spuneti cat mai putin din situatia cu care va confruntati , cereti informatii despre procedura de lucru.
Acum: de unde aveti dovada ca persoana care v-a contactat este chiar avocata sau ca macar are vreo legatura legalacu firma care v=a expediat marfa Ati discutat doar telefonic?
Daca zice ca sunt mai multe persoane in aceata situatie sunt chiar prosti, de cate ori sa faci aceeasi greseala? Oare chiar or fi mai multe persoane?Eu cred ca e o cacealma si merge la intimidare
Cereti sa va prezinte dovada ca vi s-a livrat marfa in discutie , Firesc ar trebui sa aiba datele din cartea de identitate ale celui care a semnat (ca la scrisorile recomandate) Inteleg ca nu le are .Reclamanta trebuie sa demonstreze ca e semnatura dvs . Daca livrarea era pe numele dvs nu e deloc in regula ca a dat-o altcuiva, fara sa aiba dovada legaturii , mai ales ca nu a venit la adresa de livrare.