avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 592 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, Am o problema, am făcut comanda de un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, Am o problema, am făcut comanda de un produs online ...

Buna ziua,
Am o problema, am făcut comanda de un produs online in valoare de 1900 lei pe PFA. L-am returnat in câteva zile de la primire. A trecut peste o luna și nu am primit banii înapoi și nici factura storno.
Am făcut reclamație la protecția consumatorului dar am primit răspuns ca nu este este sfera lor de activitate deoarece produsul este cumpărat pe pfa.
Unde ma îndrumați sa pun o reclamație ? Sau ce sa fac in situația asta ?
Ultima modificare: Vineri, 6 Noiembrie 2020
MirelaPav, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cristina Filimon , Avocat 12:55, 6 Noiembrie 2020
Notificare pentru restituirea prețului, având în vedere că ați returnat produsul și au acceptat returul. Dacă nu restituie, îi dați în judecată.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Conditii de returnare a produselor jamesbond12 jamesbond12 Am cumparat un produs, un portofel din piele, dintr-un magazin de renume, acum cateva zile si as dori sa il returnezi, sa primesc banii inapoi, dintr-un motiv ... (vezi toată discuția)
Retur produs cumparat online pentru persoana juridica elegancedecor2017 elegancedecor2017 Buna ziua, Am achizitionat online boxe audio bluetooth, cu factura pe numele companiei unde lucrez. In descrierea produsului atat pe pagina comerciantului cat ... (vezi toată discuția)
Platit bun primit prin curier fara sa il comand, recuperare bani justinmeal justinmeal Bună ziua, am primit pe adresa firmei un colet cu un produs prin curier cu suma ramburs de plata. S-a primit coletul si s-au platit banii curierului desi nu ... (vezi toată discuția)