avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1302 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Cum obtin custodia copiilor?
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Cum obtin custodia copiilor?

Buna ziua, sunt o mama divortata cu 2 copii minori, 17 respectiv 12 ani, custodia lor fiind comuna. Fiica mea va implini la anul 18 ani, ea dorind sa urmeze cursurile unei universitati din Viena. Intentia mea este sa plec si eu cu ea impreuna cu fiul meu de 12 ani si sa il inscriu si pe el la scoala. Cu locul meu de munca nu e o problema deoarece sunt asistent medical si aa avea de lucru, problema e tatal, el nu w de acord cu plecarea noastra mai ales a baiatului. El ca si tata nu a fost nicidata ff apropiat de copii, ba din contra. In momentul de fata lucreaza in Germania, cu domiciliul acolo, as putea cumva sa obtin custodia copiilor cu motivul ca nu si a reapectat programul de vizita? Multumesc anticipat.
Ultima modificare: Vineri, 25 Decembrie 2020
Wilde, utilizator
Cel mai recent răspuns: CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT , Avocat 15:21, 25 Decembrie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu aveti nevoie de ,,custodie"pe care oricum sunt sanse mici sa o obțineți conform practicii instanțelor.E suficient să obtineti/solicitați domiciliul minorului la noul dvs domiciliu.Puteti incerca si să obtineti acordul tatălui pt o rezolvare amiabilă.Discutați cu un av sanse aveti,argumentele dvs par logice.Succes.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abandonare copil de catre mama David1987 David1987 In urma unui concubinaj de 5 ani cu o fata a rezultat doi copii o fata de 4 ani care este pe numele ei deoarece mia refuzat dreptu de a o recunoaste si un ... (vezi toată discuția)