Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara,
In urma cu 3 luni am lasat masina in service pentru identificarea si repararea unei probleme ( zgomot la motor). In urma unei convorbiri telefonice cu domnul care imi repara masina, acesta mi-a comunicat problema pe care o avea masina si pretul reparatiei ( trebuia reglata chiuloasa impreuna cu tachetii, la un strungar ). Dupa ce mi-a montat piesele inapoi, zgomotul motorului s-a intensificat. Crezand ca strungarul a stricat chiuloasa mecanicul auto a decis sa achizitioneze o alta chiuloasa. Desi schimbase piesa, masina mea facea la fel. In toata aceasta perioada mi-a spus ca a schimbat ( distributie,lant etc.). Zilele trecute m-a sunat sa-mi spuna ca defapt problema este de la blocul motor si ca ma costa peste 6000 lei sa o repar. Am decis sa nu mai las masina pe mainile lui si l-am rugat sa imi monteze piesele si sa imi dea masina in stadiul in care i-am lasat-o. Acesta a avut o atitudine agresiva fata de mine, spunandu-mi ca nu are nevoie de niciun ban doar sa ma duc sa imi iau masina din service-ul lui. Problema este ca masina mea este mai stricata decat am lasat-o si cu siguranta nu vrea sa isi asume nimic. Ce pot sa fac in aceasta situatie?
Indiferent unde rezolvati problemele masinii, feriti-va de Reprezentanta. De acolo o veti ridica la fel de stricata, dar pe bani mai multi decat de la service-ul de care pomeneati. Succes.
lucianrosca
Utilizator 4din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Gresit! Am cheltuiti mai putini bani de cand am fost doar la reprezentante. Pentru ca ceilalti ma puneau la cheltuieli inutile, gen "piesa aia e de vina", o inlocuiau si problema persista si trebuia cumparata alta piesa. Cam ce a patit autorul mesajului.