avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Trafic de droguri :Buna ziua,as dori o opinie despre ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Trafic de droguri :Buna ziua,as dori o opinie despre pedepsele posibile va rog in ...

Buna ziua,as dori o opinie despre pedepsele posibile va rog in legatura cu urmatorul dosar penal :
Trafic de droguri de mare risc intern 11 gr mdma (intermediere)...luat de la x dat la y ,x cunoscand ul pe y dar m-a rugat sa il ajut avand automobil. Lui x i s-a facut o filmare in care apar si eu cu masina lasand pachetul cu 11gr mdma. Mentionez ca este prima fapta,sunt student,am recunoscut fapta si am scazut limitele de pedeapsa cu 1/3 si incaodata prin colaborare. As dori sa stiu daca va fi cu suspendare sau cu executare. Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 20:48, 21 Octombrie 2021
Bună ziua,
Sunt șanse să fie stabilită o pedeapsă a cărei executare să fie suspendată sub supraveghere.
~ Conținut șters la cerere ~
Multumesc pentru raspunsurile dvs.
~ Conținut șters la cerere ~
Incercati sa va angajati avocat un pentru ca aveți șanse la suspendare cu o pledoarie bună.
Reducerea cu 1/3 a pedepsei nu este obligatorie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Trafic de droguri de mare risc . buna ziua sunt acuzat de trafic ... Flaviusstoican Flaviusstoican Este sau nu forma continuata a Trafiicului de droguri de mare risc? Buna ziua sunt acuzat de trafic de droguri de mare risc in forma continuata . In luna ... (vezi toată discuția)
Trafic droguri de risc cori1 cori1 Sunt trimis in judecata pentru trafic de droguri de risc (oferire cu titlu gratuit) catre 4 persoane, la parchet am declarat ca am consumat impreuna cu 3 ... (vezi toată discuția)