Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua, s a făcut o reclamație, în scris cu nr de ordine, la hr ul unei întreprinderi, confruntarea dintre părți
a avut loc dar nu s a dat nici un răspuns în scris, după cum am înțeles ca este legea, au trecut 3luni de atunci și deși am solicitat pe mail sau am fost personal la hr, nu mi s a dat nimic în scris. As vrea sa mi spuneți care este legea, după care sunt obligați sa mi dea răspunsul în scris, deoarece la insistentele mele m au chemat mâine la hr dar prevăd ca în scris nu mi se va da nimic..... Mutumesc anticipat.
Codul Muncii
Art. 242.]
Regulamentul intern cuprinde cel putin urmatoarele categorii de dispozitii:
.... d) procedura de soluționare pe cale amiabilă a conflictelor individuale de muncă, a cererilor sau a reclamațiilor individuale ale salariaților;
.....
h) modalitatile de aplicare a altor dispozitii legale sau contractuale specifice;
..
Sectorul privat nu are reglementata prin lege procedura de solutionare a petitiilor ... acest lucru trebuie sa fie mentionat in Regulamentul Intern.
Doresc un raspuns
dodorel62
1.As dori sa stiu daca atunci cand faci o sesizare catre conducerea unei intreprinderi si inregistrezi acea sesizare in cat timp intreprinderea are obligatia ... (vezi toată discuția)
Roi
carpaho
Regulamntul de ordine interiara este gresit ca denumire trebuie sa revizuim si sa il redenumim Regulament Intern?
Ni s-a facut observatie ca nu suntem in ... (vezi toată discuția)