avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua! Sunt studenta la medicina in ultimul an si ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua! Sunt studenta la medicina in ultimul an si sunt însărcinată, ...

Buna ziua! Sunt studenta la medicina in ultimul an si sunt însărcinată, urmează să nasc în perioada Crăciunul.
Urmând o facultate cu studiile la zi pot lua prenatal si postnatal plătit de stat? Deoarece cartea mea de munca merge făcând facultatea ,chiar daca nu sunt angajată.
Multumesc pentru eventualele răspunsuri.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:10, 18 Octombrie 2021
Cum merge "cartea de munca", daca nu sunteti angajata ?
Facultatea se pune la vechime în câmpul muncii ,eu dupa ce termin facultatea în cartea de munca o sa am trecuți 6 ani.

Cornel Vasile a scris:

Cum merge "cartea de munca", daca nu sunteti angajata ?

Facultatea nu se pune la vechimea in munca ... vi se adauga , intrucat sunt cursuri de zi, doar ca stagiu asimilat la pensie.

obs.
Nu mai citati raspunsurile . Apasati direct RASPUNDE.
Ultima modificare: Luni, 18 Octombrie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua sunt născut în 1982 (41 ani) și activez in mai din ... Dumitru D Dumitru D Buna ziua Sunt născut în 1982 (41 ani) și activez in MAI din 2007 (16 ani) că pompier. In perioada 2000-2002 am lucrat cu carte de munca 2 ani și între ... (vezi toată discuția)
Facultatea se considera vechime? Nico-Lavi Nico-Lavi Buna ziua, sunt inca studenta la zi la UPB si as vrea sa stiu daca pe perioada facultatii am fost angajata dar doar sezonier iar unde m-am angajat mi s-a spus ... (vezi toată discuția)