Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am o autoutilitară Ford transit din 2018 încă fiind în garanție și in urma cu 3 săptămâni am rămas cu el în până în Germania la Munchen.
Am fost tractat la un service Ford autorizat unde mi sa spus că ei nu au timp să se uite adică să facă o diagnoză la mașină doar in două săptămâni!
Am apelat la Ford Romania în privința aceasta și mi sa spus să fac sesizare că apoi ei să ia legătura cu Ford Germania, că la urmă Ford Germania să ia legătura cu service de acolo și dacă ei nu au timp mașină sa fie adus acasă și să fie reparat in țară!
Problema este că azi am trei săptămâni și nu am nici un răspuns nici de la Ford și nici de la service!
Întrebare evident este că ce pot sa fac inasemea situație!?
Buna ziua,
Este o practică uzuala a service-urilor din Germania și Franța. Daca mașina are garanție internațională este obligatoriu că ei sa constate și să facă reparația. Contactați un avocat din Germania sa ii notifice. Regulile și termenele prevăzute în România sunt armonizate cu cele prevăzute în UE. Cu siguranță exista ceva similar in Germania.
Succes!
Garantie auto
GABRIELA30
Buna,
Am achizitionat un microbuz in februarie 2007, din Germania, inmatriculat pe firma de transport persoane, are garantie 2 ani, in urma cu cateva ... (vezi toată discuția)