Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Am depus in data de 22 nov 2021 o cerere completatoare pt o actiune cu termen 06.12.2021, cu obiectiv recalculari pensie. Azi, 26 nov am primit decizia de recalculare pt una dintre solicitari, si astfel una din revendicari este rezolvata. Va rog mult sa ma ajutati si sa-mi spuneti cum trebuie sa procedez avand in vedere ca termenul este luni, 06 dec iar saptamana viitoare este practic vacanta! Trebuie sa depun o informare inainte de actiune sau pot sa o depun in ziua actiunii???
Posta nu lucreaza luni, marti si miercuri, situatie in care daca pun informarea la posta joi, 02 dec, nu ajunge la instanta pana luni, 06 dec.
Va rog mult sa ma ajutati cum sa rezolva aceasta situatie. Va multumesc foarte mult. Cu stima,
Buna ziua, Bine ar fi sa o depuneti inainte de termen, pentru ca la termen sa fie deja la dosar.
Deci, fie o depuneti la registratura personal, fie va duceti in sala de judecata cu ea in mana, fie o trimiteti prin email semnata si scanata (daca spuneti ca socoteala cu posta nu va iese, desi mai exista si posta rapida care o duce a doua zi, de obicei). Oricum, variante exista (mai este si cea depusa de mandatar sau prin avocat), ramane doar sa va hotarati dvs.