avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 667 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Lucrez ca asistent vanzari, ma rog in contract apare ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Lucrez ca asistent vanzari, ma rog in contract apare si ca gestionar ...

Lucrez ca asistent vanzari, ma rog in contract apare si ca gestionar intr-o firma mare si pe an mereu avem inventare patrimoniale (3 inventare pe an) dar acum s-a trimis notificare cum ca vom incepe sa avem inventare saptamanale cu citez "angajament plata".
Este legal sa avem atatea retineri salariale ?Eu unul mai am inca de platit de la doua inventare furturile etc si nici nu termin cu ele si practic saptamanal daca se mai gaseste ceva in neregula iar as avea o retinere salariala si tot asa.
Chiar as dori sa stiu daca este legal si ce se poate face in acest caz..
Multumesc frumos si o zi superba.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:39, 8 Iulie 2022
1. Reţinerile din salariu cumulate nu pot depăşi în fiecare lună jumătate din salariul net.
2. In conformitate cu dispozitiile art. 169 alin. (2) C. muncii, angajatorul nu poate efectua retineri din salariu decat daca datoria salariatului a fost constatata printr-o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie salar andra.89 andra.89 Angajatorul imi poate opri luna din salar garantie pe motiv de pierdere? Am 8 luni de cand lucrez la aceasta firma si am inteles de la un amic, ca din 2017, ... (vezi toată discuția)
Restituire bonus pe 6 luni prin oprire din salariu. este legal ce vrea să facă angajatorul? Mugureatz1 Mugureatz1 Buna ziua , Intampin o situatie in care angajatorul vrea sa imi recupereze retroactiv pe ultimele 6 luni bonusul din vanzari din realizarea targetului pe ... (vezi toată discuția)