Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua. Am primit de la electric 2 facturi cu acelasi index vechi si cu indexuri noi diferite. Cand am primit o pe prima am platit o imediat si apoi cand a venit aceeasi cu acelasi index vechi am achitat diferenta si a ramas sa regleze dansii greseala dar acum am primit preaviz de debransare. Ce este de facut?Multumesc
Meregeti si platiti diferenta, altfel va debranseaza si mai platiti alte taxe. Nu mai faceti asa ceva, prima data platiti cit scrie in factura (daca nu doriti sa contestati in instanta) si apoi faceti demersurile de corectie.
latka
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
He, he degeaba faci reclamație la protecția consumatorului din două motive:
1. Se uită la ea cam peste 30 de zile
2. Prima dată te întreabă dacă ai făcut demersuri la furnizor
Până te "rezolva" ANPC ești debranșat. Mai bine plătești ca să nu riști asta, după aia ai timp să te războiești cu furnizorul. Eventual îi dai și în judecată, cu avocat și plata de către ei a cheltuielilor.
@latka are dreptate.
Discutati mai intai cu furnizorul, insa, vreau sa va spun ca in ultima perioada este o adevarata brambureala, la toti furnizorii, iar guvernantii vin cu tot felul de modificari si artificii, de nu mai stie nimeni cum sa o scoatem la capat.
Daca valoarea totala nu este prea mare, eu zic sa dati "ignor" peste tot si daca furnizorul o sa observe doua plati, o sa o reglementeze ei in vre-un fel. Daca valoarea este mai mare si chiar vreti "dans", atunci, poate merita sa va razboiti...
Succes!