Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua!
Ajutați-mă, vă rog, cu un răspuns pentru o situație de garanție.
Pe scurt, am o mașină de spălat rufe în garanție de un an. După 2 luni de la cumpărare s-a defectat (cod defect motor). A fost schimbat motorul, iar în iunie au apărut din nou probleme cu același cod. Service-ul a schimbat, de această dată display-ul, considerându vinovat pentru erori. Numai că de atunci tot apar coduri de eroare, mașina nu funcționează in parametri. Producătorul insistă să schimbe motorul și nu mașina cu toate că sunt intervenții multiple. M-am saturat de disconfortul cauzat de "merge mașina/nu merge masina", de vizitele sevice-ul, de telefoane și mailuri la producător și vânzător (am adus și la cunoștință lui problema).
Până la ANPC, mai am vre-o soluție?
Mulțumesc!