avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 590 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... De la un timp am întâlnit tot felul de glumeți pe ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

De la un timp am întâlnit tot felul de glumeți pe siturile ...

De la un timp am întâlnit tot felul de glumeți pe siturile de vânzări gen OLX, Publi24, etc, care comandă produse, spun că e o comandă fermă cu obligația de plată, dau datele de expediere colet și apoi refuză să primească coletul. În cazul acesta expeditorul plătește transportul tur-retur, plus pierderea cu cheltuielile de ambalare și timpul pierdut. Întrebarea ea cum pot fi totuși obligați să achite transportul în acest caz sau cum pot fi trași la răspundere astfel de așa-ziși cumpărători neserioși? Pentru că altfel nu mai ai curajul să scoți nimic la vânzare decât pentru ceea ce poți da personal, în zona ta.
Cel mai recent răspuns: POMPILLIA , utilizator 00:31, 22 Octombrie 2022
sa plateasca transportul tur retur in avans si apoi, daca accepta coletul, doar diferenta.
Nu este prevăzut așa ceva pe nici un site de vânzări.
nu pot fi trasi la raspundere, nu aveti nici un contract cu ei, nici macar nu stiti daca datele furnizate de ei sunt reale. + ca oamenii se razgandesc frecvent. Pentru comenzile viitoare se pot cere bani de transport in avans prin virament bancar....... banuiesc ca dumneavoastra lucrati legal, adica platiti impozite pe marfa vanduta, oferiti garantie, drept de retur produse etc., deci nu e nici o problema.
Drept de retur produse sigur, dar ei nici nu deschid coletul să vadă conținutul deși au dreptul ăsta înainte să achite cu ramburs, refuză primirea efectiv când sunt contactați telefonic de curier, cu toate că am schimbat destule mesaje înainte pe site și au avut toate informațiile. Deci constat că sunt persoane glumețe, că nu le pot zice altfel. Mă gândeam să nu facă chiar firmele de curierat asta ca să-și mărească volumul de comenzi, dar ele se plâng că au prea mult de lucru, deci e exclus.
Ultima modificare: Sâmbătă, 22 Octombrie 2022
POMPILLIA, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Magazin vanzari online Muresan Felicia Muresan Felicia Magazin de vanzari online(foarte cunoscut)practica procesarea produselor comandate fara o confirmare telefonica,cu toate ca la finalizarea unei comenzi se ... (vezi toată discuția)
Neintelegere privind produsul oferit denisa89 denisa89 Am si eu o problema..am postat un anunt pe olx, a sunat cumparatorul,am trimis coletul, toate bune. Problema apare a doua zi dupa ce respectivul ridica coletul ... (vezi toată discuția)
Politica de retur a unei companii online de incaltaminte AlexandraSampetru AlexandraSampetru Am comandat online un produs (de incaltaminte - cizme), pe care ulterior, in termen de 3 zile, doresc sa il returnez, din motive plauzibile (sunt prea inguste ... (vezi toată discuția)