Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
De la un timp am întâlnit tot felul de glumeți pe siturile de vânzări gen OLX, Publi24, etc, care comandă produse, spun că e o comandă fermă cu obligația de plată, dau datele de expediere colet și apoi refuză să primească coletul. În cazul acesta expeditorul plătește transportul tur-retur, plus pierderea cu cheltuielile de ambalare și timpul pierdut. Întrebarea ea cum pot fi totuși obligați să achite transportul în acest caz sau cum pot fi trași la răspundere astfel de așa-ziși cumpărători neserioși? Pentru că altfel nu mai ai curajul să scoți nimic la vânzare decât pentru ceea ce poți da personal, în zona ta.
nu pot fi trasi la raspundere, nu aveti nici un contract cu ei, nici macar nu stiti daca datele furnizate de ei sunt reale. + ca oamenii se razgandesc frecvent. Pentru comenzile viitoare se pot cere bani de transport in avans prin virament bancar....... banuiesc ca dumneavoastra lucrati legal, adica platiti impozite pe marfa vanduta, oferiti garantie, drept de retur produse etc., deci nu e nici o problema.
Drept de retur produse sigur, dar ei nici nu deschid coletul să vadă conținutul deși au dreptul ăsta înainte să achite cu ramburs, refuză primirea efectiv când sunt contactați telefonic de curier, cu toate că am schimbat destule mesaje înainte pe site și au avut toate informațiile. Deci constat că sunt persoane glumețe, că nu le pot zice altfel. Mă gândeam să nu facă chiar firmele de curierat asta ca să-și mărească volumul de comenzi, dar ele se plâng că au prea mult de lucru, deci e exclus.