avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 604 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună seara!Vin cu o întrebare care ma macină de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună seara!Vin cu o întrebare care ma macină de câteva zile.Lucrez ...

Bună seara!Vin cu o întrebare care ma macină de câteva zile.Lucrez ca un magazin alimentar de aproximativ un an.Am prins pana acum 3 inventare.Ideea e ca ,pe data de 25 noiembrie am avut un inventar cu care am ieșit pe minus cu 65.000 după spusele șefilor noștri.Nu îmi pot imagina cum din IULIE s-a putut ieși pe minus cu acești bani.De când s-a aflat,șefa noastră încearcă sa ne bage vina și sa ne amenințe ca vom trebui sa plătim acești bani pe loc și ca,dacă nu ii plătim ne v-a da în judecata.Eu împreună cu una din colegele mele am asistat la invetar,însă mi se pare ciudat ca niciodată nu am semnat nimic în aceasta privința.Eu chiar nu am de unde sa dau 21.000 bani pe loc...Mă puteți lamuri ce as putea face în privința asta?
Cel mai recent răspuns: alin8 , utilizator 11:27, 7 Decembrie 2022
~ Conținut șters la cerere ~
Noi nu avem dreptul la camerele de supraveghere...Nu am prea simțit lipsa unor produse in sens că,noi comandam doar ce se vinde mai mult s-a simțit lipsa banilor.


Ionel12574 a scris:

O idee bună ar fi să vedeți ce produse sunt lipsă și cum au dispărut aceste din gestiune. Magazinele au sisteme de supraveghere video. Verificați și dacă produsele lipsă chiar se aflau în stoc.

Se știe cum , de unde provine acea lipsa?

Mai avea cineva acest la gestiune?
Noi,angajatele cât și șefele noastre.In concediu ele ne înlocuiau.

Cornel Vasile a scris:

Se știe cum , de unde provine acea lipsa?

Mai avea cineva acest la gestiune?

~ Conținut șters la cerere ~

Alte discuții în legătură